football360 logo

یک برد تا صعود مس به لیگ برتر/ باخت غیرمنتظره ملوان در انزلی

01 خرداد 1401 ساعت 22:485 نظر
هفته سی‌ویکم لیگ دسته اول فوتبال ایران با یک شگفتی بزرگ و پیروزی مهم مس کرمان در اهواز دنبال شد.

به گزارش فوتبال 360، تیم فوتبال مس کرمان که هفته گذشته توانست از لغزش ملوان استفاده کند و عنوان صدرنشینی لیگ دسته اول فوتبال ایران را به‌دست آورد، در هفته سی‌ویکم هم صدرنشین باقی ماند و شاگردان فرزاد حسین‌خانی حالا در آستانه صعود به لیگ برتر هستند.

ملوان بندرانزلی هم در خانه شکستی غیرمنتظره را مقابل استقلال ملاثانی متحمل شد و در عجیب‌ترین نتیجه هفته، تیم سایپا تهران در تبریز مقابل تیم بحران‌زده و سقوط کرده ماشین‌سازی تبریز متوقف شد.

یک برد تا جشن صعود نارنجی‌پوشان

نارنجی‌پوشان مس کرمان امشب در دیدار هفته سی‌ویکم توانستند در اهواز دست به کار بزرگی بزنند و استقلال خوزستان را با 2 گل شکست دادند. برتری شاگردان حسین‌خانی در اهواز باعث شد تا آن‌ها به تنهایی با 65 امتیاز صدرنشین لیگ شوند. مس کرمان در 3 بازی آینده باید  مقابل شهرداری آستارا (بیرون از خانه)، پارس جنوبی جم (در خانه) و خیبر خرم‌آباد (بیرون از خانه) قرار بگیرد و شاگردان فرزاد حسین‌خانی بدون در نظر گرفتن نتایج سایر تیم‌های مدعی، به 2 امتیاز برای صعود قطعی به لیگ برتر نیاز دارند که با یک برد یا 2 تساوی در 3 بازی باقی‌مانده، می‌توانند صعودشان به لیگ برتر را قطعی کنند.

ملوان در سن‌سیروس غافلگیر شد

شاگردان مازیار زارع در شب استقبال پرشور هواداران‌شان نتوانستند از سد استقلال ملاثانی بگذرند و شکستی غیرمنتظره را برابر حریف پایین‌جدولی خود متحمل شدند. ملوانی‌ها در شرایطی امشب مغلوب آبی‌پوشان اهوازی شدند که تصور می‌شد آن‌ها بتوانند با برتری مقابل حریف کم نام و نشان خود، گامی بلند به سوی لیگ برتر بردارند اما حالا با 62 امتیاز در رده دوم لیگ یک حضور دارند.

ملوان برای صعود به لیگ برتر باید به روند سینوسی خود در هفته‌های اخیر پایان دهد، چرا که شاگردان زارع در 6 دیدار گذشته خود تنها یک‌بار پیروز شده‌اند و لغزش ادامه‌دار آن‌ها می‌تواند آرمان‌گهر سیرجان را به رتبه دوم جدول نزدیک‌تر کند. چرا که سیرجانی‌ها با 57 امتیاز در تعقیب ملوان هستند.

سفیدپوشان ملوان از امتیازی ویژه در هفته‌های پیش‌رو برخوردارند، آن‌ها دو بازی آینده خود را مقابل دو تیم سقوط کرده ماشین‌سازی تبریز و شاهین شهرداری بوشهر برگزار خواهند کرد که مطمئنا مسیری ساده‌تر برای شاگردان زارع نسبت به آرمان‌گهر در مسیر صعود به لیگ برتر است.

آمار عجیب درخشان در بازگشت دوباره!

حمید درخشان سرمربی کهنه‌کار فوتبال ایران بعد از 6 سال دوری از عرصه مربیگری تصمیم گرفت تا هدایت سایپا را بپذیرد و ماموریت درخشان نجات خودروسازان از سقوط به لیگ دسته دوم فوتبال ایران است.

نارنجی‌پوشان سایپا بعد از حضور حمید درخشان، در 2 مسابقه به میدان رفته‌اند و 2 تساوی کسب کرده‌اند. آن‌ها هفته گذشته در خانه مقابل شاهین شهرداری بوشهر متوقف شدند و امشب هم برابر ماشین‌سازی در تبریز به نتیجه تساوی رضایت دادند تا با 36 امتیاز در یک‌قدمی سقوط به لیگ دو باشند و حضور سرمربی باتجربه‌ای چون حمید درخشان هم فعلا نتوانسته باشد آن‌ها را از منطقه خطر دور کند. 

برچسب‌ها

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری