football360 logo

حمله سرخابی به اردوگاه سپاهان؛ در جست‌وجوی بمب

07 خرداد 1401 ساعت 20:3219 نظر
در لیست خرید سرخابی‌های پایتخت و بقیه تیم‌های لیگ برتری بیشتر بازیکنان سپاهان حضور دارند!

به گزارش فوتبال 36، ناکامی پرسپولیس در رسیدن به جام‌قهرمانی باعث شده تا این تیم زودتر از همیشه وارد بازار نقل‌وانتقالات شود. از آن سو هم تیم‌های دیگر به خصوص استقلال برای جانماندن از این رقابت، فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند. با توجه به درپیش بودن بازی‌های جام‌جهانی بیشتر اخبار نقل‌وانتقالاتی پیرامون لژیونرهایی است که با بازگشت به لیگ برتر قصد قرار گرفتن در لیست مسافران به قطر را دارند. اگر این لیست از بازیکنان را کنار بگذاریم سرخابی‌های پایتخت برای تقویت تیمشان به اردوگاه سپاهان حمله کرده‌اند. تیم محرم نویدکیا در فصلی که گذشت یکی از پرمهره‌ترین و پرستاره‌ترین تیم‌های لیگ بوده است و به همین دلیل بازیکنان این تیم مشتریان زیادی دارند.

سجاد شهباززاده، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌‌فر، امید نورافکن، یاسین سلمانی و مسعود ریگی بازیکنان هستند که بحث جدایی‌شان از جمع زردپوشان مطرح شده است. بعضی از این بازیکنان البته قرارداد دارند و  حضورشان در تیم‌های دیگر به همین راحتی نخواهد بود. بعضی از بازیکنان هم مانند یاسین سلمانی، سجاد شهباززاده و چند بازیکن دیگر هم آزاد هستند و در صورت تمدید نشدن قراردادشان احتمالا راهی پایتخت خواهند شد.

حمله از جناحین به سپاهان

پرسپولیس در این فصل بیشترین مشکل را در جناحین خود داشت. حضور رامین رضاییان در اواسط فصل هم نتوانست مشکلات یحیی را حل کند و به همین دلیل این تیم مشتری پروپاقرص تمام مدافعان کناری لیگ است! در این میان چه گزینه‌هایی بهتر از امید نورافکن و اسماعیلی‌فر که از بهترین بازیکنان لیگ بودند و هر تیمی آرزویشان را دارد. پرسپولیس برای جذب آنها تنها نیست و رقیبان سرسختی را مقابل خود می‌بیند. جذب نورافکن البته یک ماموریت سخت برای پرسپولیس خواهد بود، چراکه او یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد.

قحطی مهاجم

کمبود مهاجم در لیگ برتر باعث شده که هر مهاجمی به مثابه یک بمب تلقی شود. سجادشهباززاده این فصل برخلاف سال گذشته روزهای خیلی درخشانی نداشت اما بدون شک یکی از مهم‌ترین مهره‌های نقل‌و‌انتقالاتی خواهد بود. او بارها نشان داده که می‌تواند در صورت حضور در پست تخصصی خودش یکی از گزینه‌های اصلی آقای گلی باشد و هیچ تیمی از همچین بازیکنی به سادگی نخواهد گذشت. البته محرم نویدکیا هم با وجود این که امسال کمتر از او استفاده کرد اما حتما مایل به جدایی‌اش نخواهد بود. پرسپولیس ظاهرا برای جذب شهباززاده خیز برداشته است.

پدیده کمیاب

در یکی از کم‌پدیده‌ترین فصل‌های لیگ یاسین سلمانی از معدود ستاره‌های جوانی است که قطعا مشتریان زیادی خواهد داشت که باید پیشنهادهای خارجی را هم به آن اضافه کرد. همچنین با توجه به پست این بازیکن که هافبک هجومی است اهمیت او در بازار بیشتر هم خواهد شد. پرسپولیس و استقلال قطعا در صف خرید این ستاره قرار دارند.

بازگشت به تیم سابق

به جمع این سه بازیکن باید دو بازیکن دیگر را هم اضافه کرد. به نظر می‌رسد سروش رفیعی این بار در فهرست خرید یحیی گل‌محمدی قرار دارد. در میانه میدان باید به یک نام دیگر هم اشاره کرد. استقلال اگر در پست هافبک دفاعی با کمبود بازیکن روبرو شود، مسعود ریگی هم در فهرست خریدش قرار می‌گیرد. احتمال بازگشت رفیعی و ریگی به تیم‌های سابق‌شان وجود دارد.

کادرفنی سپاهان با این شرایط و پیشنهادها اغواکننده نگران فصل آینده است. هر یک از این بازیکنان نام‌برده وزنه‌ای برای زردپوشان محسوب می‌شوند که جدایی‌شان می‌تواند به این تیم ضربه بزند و یا هزینه زیادی را برای پیدا کردن جانشین به این باشگاه تحمیل کند. علاوه بر این بازیکنان، محمد نژادمهدی، گئورگی ولسیانی، رضا میرزایی، جلال‌الدین علی‌محمدی و کریستوفر کنت هم قراردادشان به پایان می‌رسد.. گزینه‌ای از بین این چند بازیکن البته فعلا در لیست خریدهای احتمالی فرهاد و و یحیی حضور ندارد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری