football360 logo

غایبان دورقمی پرسپولیس مقابل فجر؛ یحیی و دیگران

11 خرداد 1401 ساعت 15:0235 نظر
یحیی گل‌محمدی به عنوان غایب بزرگ پرسپولیس مقابل فجر باید تیمش را در غیاب 9 بازیکن دیگر برای این بازی آماده کند.

به گزارش فوتبال 360، تعداد غایبان پرسپولیس در آخرین هفته لیگ برتر دورقمی شد. یحیی گل‌محمدی البته خوش‌شانس است که این بازی تقریبا جنبه تشریفاتی گرفته اما به هر حال این مربی ترجیح می‌دهد که یک پایان خوب در لیگ بیست‌و‌یکم را رقم بزند. امتیاز از دست دادن مقابل تیم سقوط‌کرده فجرسپاسی آن هم در ورزشگاه آزادی پایانی است که نمی‌تواند کادرفنی پرسپولیس را راضی نگه دارد. مشکل بزرگ اما این است که سرمربی قرمزها برای انتخاب یازده بازیکن اصلی‌اش هم با مشکل مواجه است.

رضا اسدی، حامد لک و علی شجاعی (محروم)، وحید امیری (مصدوم)، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحدت هنانوف، منوچهر صفروف و شرزود تمیروف (حضور در اردوی تیم ملی)، ۹ غایب پرسپولیس در آخرین بازی لیگ بیست و یکم هستند. اضافه کردن سرمربی این تیم به دلیل دریافت کارت زرد و 4 اخطاره‌شدن تعداد غایبان پرسپولیس برای این بازی را دورقمی خواهد کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس با توجه به این فهرست با حضور احمد گوهری درون دروازه شکل خواهد گرفت. علیرضا ابراهیمی به روال این چند بازی در ترکیب اصلی حضور دارد، او و علی نعمتی زوج خط دفاعی را تشکیل خواهند داد. رامین رضاییان و سعید آقایی در راست و چپ خط دفاعی قرار می‌گیرند. در خط میانی سیامک نعمتی هم که بعد از بازگشت از غیبت طولانی‌مدت ستاره تیمش در هفته گذشته بود، بازهم فرصت بازی پیدا خواهد کرد. در غیاب دو هافبک دفاعی سرخ‌ها، احسان پهلوان این وظیفه را در کنار کمال کامیابی‌نیا برعهده خواهد گرفت. امید عالیشاه هم نفر دیگر خط میانی خواهد بود. در خط حمله هم احتمالا چاره‌ای به جز حضور همزمان حامد پاکدل و مهدی عبدی نخواهد بود. مشخص نیست که سرمربی پرسپولیس برای تعویض‌هایش چه تمهیداتی اندیشیده است اما شاید در آخرین بازی فصل بالاخره رای به حضور بازیکنان جوان این تیم مانند صادر شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری