football360 logo

خروجی‌های پرسپولیس منتظر خریدهای تازه؛ خداحافظی اجباری

14 خرداد 1401 ساعت 22:14128 نظر
پرسپولیس شروعی طوفانی در نقل و انتقالات داشته و حالا،‌ می‌توان خروجی‌های این تیم در فصل آینده را هم حدس زد.

به گزارش فوتبال 360، ناکامی در قهرمانی لیگ بیست و یکم، باعث شد پرسپولیس برای فصل آینده سراغ تیمی تازه برود. آن‌ها خریدهای‌شان را آغاز کرده‌اند و بر اساس همین خریدها، می‌توان خروجی‌های این تیم را هم پیش بینی کرد. بازیکنانی که فصل پیش، انتظارات را برآورده نکردند و با ورود ستاره‌های تازه، آماده خداحافظی با تیم سرخپوش پایتخت می‌شوند.

سرنوشت تکراری رامین

اولین بازیکنی که جدایی‌اش از پرسپولیس قطعی شده، رامین رضاییان است. رضاییان در پستی اینستاگرامی، خداحافظی تلویحی با طرفداران پرسپولیس کرد و جایی در لیست سرخپوشان برای فصل آینده ندارد. عملکرد فنی رامین در فصل گذشته، خوب بود اما حاشیه‌هایش باعث شد بار دیگر جدایی زودهنگامی از تیم محبوبش داشته باشد. پرسپولیسی‌ها برای جانشینی او، با دانیال اسماعیلی‌فر توافق کرده‌اند. همین خبر هم باعث شد چند هفته زودتر، همه از جدایی رضاییان مطمئن شوند.

کاپیتان جلال

جلال حسینی پس از سال‌هایی پرافتخار در پرسپولیس، این فصل احتمالا از این تیم جدا خواهد شد. مرتضی پورعلی‌گنجی هم به عنوان جانشین او خریداری شده و فصل آینده، کنار علی نعمتی یا فرشاد فرجی زوج دفاعی پرسپولیس را تشکیل می‌دهد. پرسپولس فصل پیش، آمار دفاعی خوبی نداشت. سیدجلال ممکن است به کادرفنی پرسپولیس اضافه شود یا برای سال پایانی فوتبالش، دوباره به ملوان برگردد. باید دید او چه تصمیمی برای فصل آینده می‌گیرد.

یک به جای هشتاد و یک

بزرگترین نقطه ضعف پرسپولیس در این فصل، پست دروازه‌بانی این تیم بود. جایی که حامد لک، احمد گوهری و بوژیدار رادوشویچ هیچکدام نتوانستند مشکل پرسپولیس را حل کنند. پرسپولیس برای فصل آینده، به عنوان اولین خرید سراغ علیرضا بیرانوند رفت. با ورود بیرانوند، دیگر جایی برای حامد لک وجود ندارد و او، باید دنبال تیمی تازه باشد. احمد گوهری اما، به عنوان دروازه‌بان ذخیره در این تیم باقی خواهد ماند.

شوت‌زن بی‌هدف

پرسپولیس در این فصل، مهاجم گلزنی هم نداشت. سجاد شهباززاده، قرار است برای فصل آینده به جمع سرخپوشان اضافه شود. عیسی آل‌کثیر، به علت مصدومیت مدت‌ها نمی‌تواند پرسپولیس را همراهی کند. با این شرایط، مهدی عبدی و حامد پاکدل احتمالا در پرسپولیس باقی می‌مانند و به همراه شهباززاده، مهاجمان پرسپولیس در فصل آینده هستند. شرزود تمیروف اما، شاید خیلی زود دورانش در فوتبال ایران را تمام کند. مهاجمی که زیاد شوت می‌زد و شوت‌هایش، معمولا نزدیک چارچوب هم نبودند.

انتخاب سخت پهلوان

بازگشت سروش رفیعی به پرسپولیس، خبر خوبی برای طرفداران این تیم است اما جای هافبک‌های این تیم را تنگ خواهد کرد. مهدی ترابی و وحید امیری، در صورت داشتن شرایط مسابقه جای مطمئنی در ترکیب اصلی دارند و حضور رفیعی، به معنی شانس کمتر بازی برای امید عالیشاه و احسان پهلوان خواهد بود. عالیشاه، قصد ماندن در پرسپولیس را دارد اما احسان پهلوان، قراردادش را تمدید نکرده است. او در صورت تمدید قرارداد، باید با دقایق بازی کمتر در فصل آینده کنار بیاید. مگر اینکه جدایی رضا اسدی و ناکامی پرسپولیس در خرید یک هافبک دفاعی، پهلوان را در پستی تازه به ترکیب اصلی برساند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری