football360 logo

ترین‌های هفته سی‌ام؛ تسلیم‌نشدنی‌ها

14 خرداد 1401 ساعت 10:416 نظر
در حالی که پیش‌بینی می‌شد با روشن شدن وضعیت رتبه‌های مهم جدول هفته سی‌ام جذابیت چندانی نداشته باشد اما جنگیدن تیم‌ها تا دقیقه 90 خلاف آن را ثابت کرد.

به گزارش فوتبال 360، بیست‌و‌یکمین قطار لیگ برتر هم به ایستگاه پایانی رسید و البته نتوانست مسیرش را کامل به اتمام برساند! باقی‌ماندن دو بازی از لیگ و برگزار نشدن آنها از آن دست اتفاقاتی است که شاید فقط در لیگ برتر ایران شاهد آن باشیم. لیگی که بخش زیادی از بازی‌های آن نتیجه‌اش به جای زمین فوتبال در کمیته انضباطی تعیین شد. رتبه اول تا سوم در اختیار استقلال، پرسپولیس و سپاهان قرار گرفت. پیروزی گل‌گلهر سیرجان مقابل ذوب‌آهن و تساوی عجیب فولاد مقابل شهرخودرو قلعه‌نویی را چهارم کرد. 

تیم هفته: گل‌گهر

یک برد ارزشمند مقابل ذوب‌آهن یک مقام چهارم را برای امیرقلعه‌نویی در یک فصل سخت به دنبال داشت. بردی که به سادگی به دست نیامد و شاگردان قلعه‌نویی برای رسیدن به آن تا آخرین دقیقه تلاش قابل تقدیری داشتند. گل‌گهر در آمار بازی برتری مطلق به تیم مهدی تارتار داشت و مزد این برتری را گرفت و لیگ را بالاتر از شاگردش یعنی جواد نکونام به پایان برد. رتبه‌ای که البته نقش احکام کمیته انضباطی در آن بیشتر از اتفاقات فوتبالی داخل میدان است.

مربی هفته: مهدی رحمتی (آلومینیوم)

سرمربی جوان آلومینیوم اراک که شروع خوبی بعد از حضورش در این تیم داشت لیگ را هم خوب به پایان برد. تساوی مقابل سپاهان پرمهره آن هم در اصفهان کار بزرگی بود که رحمتی و شاگردانش انجام دادند. امید گل بالاتر از سپاهان هم از نکات مثبت بازی آلومینیوم بود که اگر بازیکنان این تیم دقت بیشتری داشتند شاید می‌توانستند حتی با برد نتیجه را به پایان ببرند. در این هفته باید به داود سیدعباسی هم اشاره کرد. با این که سقوط پدیده قطعی شده بود اما این تیم فوتبالی جذاب مقابل فولاد انجام داد و در نهایت هم این تیم را متوقف کرد تا نتواند به مقام چهارمی برسد. 6 شوت در چارچوب پدیده در مقابل صفر شوت فولاد نشان از برتری کامل تیم سیدعباسی دارد. 

گل هفته: امید عالیشاه (پرسپولیس)

امید عالیشاه فصل پرکار و پر از فراز و نشیبش را با یک گل زیبا به پایان برد تا خستگی از تنش در برود! عالیشاه که بیشتر او را در نقش گلساز دیده بودیم در بازی مقابل فجر با یک دریبل و حرکت تکنیکی یک بازیکن حریف را از پیش رو برداشت. او این بار به جای پاس دادن با یک شوت سنگین شانس خودش را برای گل‌زدن امتحان کرد و موفق شد زیباترین گل هفته را به ثمربرساند.

پاس گل هفته: محمود قائدرحمتی (آلومینیوم)

گل آلومینیوم اراک مقابل سپاهان روی دو حرکت بسیار زیبا به ثمررسید. ابتدا این علی‌نژاد بود که با جا گذاشتن یک بازیکن حریف خود را به پشت محوطه رساند و در حالی که بازیکنان سپاهان مقابلش بودند توپ را به قائدرحمتی رساند. او هم در یک حرکت مشابه یک بازیکن سپاهان را جا گذاشت اما به جای پاس به عقب توپ را در دهانه دروازه به مهرداد بایرامی رساند و یک بغل پای آرام تک گل یک امتیازی شاگردان رحمتی را رقم زد.

بازیکن هفته: علی محسن‌زاده (نفت مسجدسلیمان)

استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان به هدفش یعنی قهرمانی بدون شکست رسید. این هدف اما با یک تساوی بدون گل به دست آمد و بازیکنان نفت مسجدسلیمان اجازه ندادند تا آبی‌ها گلی برای جشن قهرمانی‌شان داشته باشند. بیشترین نقش را در این کلین‌شیت علی محسن‌زاده دروازه‌بان نفت داشت. بازیکنی که با وجود این که می‌دانست نتیجه بازی تاثیری در جایگاه تیمش ندارد اما تا آخرین دقیقه جانانه جنگید و اجازه گل‌زدن به استقلال نداد. 16 شوت و صفر گل نشان از بازی خوب محسن‌زاده در آخرین بازی تیمش دارد.




نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری