football360 logo

آچار فرانسه یحیی سرخ‌پوش ماند

29 خرداد 1401 ساعت 19:3239 نظر
سیامک نعمتی بعد از جلسه‌ای کوتاه‌مدت با مدیران باشگاه پرسپولیس، قراردادش را به مدت دو فصل با سرخ‌پوشان تمدید کرد.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس همچنان پیشتاز بازار نقل‌‎وانتقالات تابستانی است و مدیران باشگاه موازی تقویت خط دفاعی خود و جذب گیورگی گولسیانی به عنوان ششمین خرید تابستانی، فرآیند تمدید قرارداد با بازیکنان مدنظر کادرفنی را پیش می‌برند. مدیران پرسپولیس امروز از سیامک نعمتی خواستند تا به دفتر باشگاه برود تا جلسه‌ای پیرامون آینده همکاری طرفین برگزار شود. سیامک نعمتی یکی از مهره‌های تاثیرگذار پرسپولیس بوده که سرمربی سرخ‌پوشان تمایل ویژه‌ای به حفظ او در ترکیب تیمش داشت و به همین علت تلاش مدیران پرسپولیس توافق برای تمدید قرارداد او بود.

نعمتی عصر امروز به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفت و جلسه کوتاهی را با محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس برگزار کرد و بعد از اتمام جلسه، قراردادش را به مدت 2 فصل دیگر با سرخ‌پوشان تمدید کرد تا بتواند تا پایان لیگ بیست‌وسوم همراه پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران باشد. سیامک که با نظر برانکو ایوانکوویچ از پیکان به پرسپولیس آمد، در 5 سال گذشته جزو مهره‌های کلیدی ترکیب پرسپولیس بوده و توانسته 4 قهرمانی لیگ برتر را همراه سرخ‌پوشان تجربه کند و امیدوار است بتواند در دو سال جدید همکاری‌اش با پرسپولیس به دستاوردهای تازه‌ای برسد.

هافبک 28 ساله پرسپولیس که توانایی بازی کانال سمت راست را دارد و هم‌چنین به عنوان مدافع راست هم به کار گرفته می‌شود، حالا با تمدید قرارداد امروز خود یکی از مهره‌های باتجربه سرخ‌پوشان به شمار می‌رود و احتمالاً نامش در بین 5 کاپیتان پرسپولیس برای فصل جدید لیگ برتر قرار می‌گیرد. مهدی ترابی و میلاد سرلک دو بازیکنی بودند که پیش از سیامک نعمتی قراردادشان را با پرسپولیس تمدید کردند تا نعمتی تبدیل به سومین بازیکنی شود که با درخواست کادرفنی قراردادش با پرسپولیس تمدید می‌شود.

سیدجلال حسینی، علیرضا ابراهیمی، رامین رضاییان، سعید آقایی، عیسی آل‌کثیر، علی شجاعی، رضا اسدی، محمد شریفی، مهدی مهدی‌خانی و احسان پهلوان بازیکنانی هستند که قراردادشان با پرسپولیس به اتمام رسیده اما به نظر می‌رسد هیچکدام در برنامه کادرفنی پرسپولیس برای فصل آینده قرار ندارند و شانس کمی برای حضور در لیست سرخ‌پوشان برای لیگ بیست‌ودوم دارند. کاپیتان باتجربه پرسپولیس در میان این فهرست 10 نفره تنها بازیکنی است که مذاکراتی با او انجام شده تا برای فصل آینده در کسوت مربی در کنار پرسپولیس باشد.

سیامک نعمتی که سومین بازیکن پرسپولیس بود که در پنجره تابستانی قراردادش را تمدید می‌کند، احتمالا آخرین بازیکنی هم خواهد بود که در این پنجره در فهرست بازیکنان تمدیدی پرسپولیس بوده و با توجه به نظر یحیی گل‌محمدی، دیگر نفراتی که قراردادشان با پرسپولیس به اتمام رسیده، جایی در تفکرات کادرفنی برای فصل جدید ندارند و به‌زودی احتمالا تیم جدید خود را معرفی می‌کنند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری