football360 logo

کُری‌خوانی هاکان و زلاتان به مرحله جدید رسید؛ ایبرا فقط به دنبال خودنمایی است!

02 تیر 1401 ساعت 18:5517 نظر
هاکان چالهان اوغلو، پاسخ کُری‌خوانی‌های زلاتان در جشن قهرمانی را داد.
به گزارش فوتبال 360، زلاتان ایبراهیموویچ در در طول برگزاری جشن قهرمانی میلان، سر از پا نمی‌شناخت و در قسمتی از صحبت‌هایش، هواداران میلان را وادار کرد علیه ستاره سابق این تیم شعار دهند.
میلان که در کورس قهرمانی نفس‌گیر با اینتر در هفته پایانی سری آ قهرمانی‌اش را قطعی کرد، پس از 11 سال موفق شد اسکودتو را فتح کند و در این میان، هاکان چالهان اوغلو، ستاره ترک‌تبار اینتر که فصل 21-2020 جزئی از ترکیب میلان بود و قهرمانی را به اینتر تقدیم کرد، فصل 22-2021 به اینتر پیوست تا شاهد قهرمانی تیم سابقش باشد. هاکان البته در جام حذفی با تیم جدیدش موفق ظاهر شد و در مسابقات سری آ آمار انفرادی قابل قبولی از خود بر جای گذاشت. انتقال تلخ هاکان به اینتر پس از پایان قراردادش که تک ستاره روزهای تاریک میلان بود، هنوز در ذهن هواداران مانده و حواشی جشن قهرمانی میلان نشان داد بازیکنان روسونری نیز از دست هم‌تیمی سابقشان هنوز دلخورند.
دوری و دوستی؟ خیر!
زلاتان و هاکان که در فصل 21-2020 با یکدیگر هم‌بازی و از قضا خارج از زمین مسابقه دوستان خوبی بودند، حالا رابطه‌شان کاملاً تاریک شده است؛ به حدی که هاکان حاضر است در رسانه‌ها، پاسخ هم‌تیمی سابقش را بدهد. پس از پیروزی  ۳ بر صفر میلان مقابل ساسولو که قهرمانی این تیم را قطعی کرد، بازیکنان روی اتوبوس روباز به ادامه جشن قهرمانی در خیابان‌های میلان پرداختند و زلاتان که میکروفون را در دست گرفته بود، از هواداران میلان خواست تا پیامی برای هاکان بفرستند. همین حرف باعث متشنج شدن جو شد و زلاتان به طعنه، خنده‌هایش را ادامه داد. بلافاصله پس از درخواست زلاتان، توهین‌های هواداران میلان با صدای بلند در فیلم‌های گرفته شده از جمعیت در فضای مجازی وایرال شد و پلیس فدرال وعده داد با وجود عدم شکایت اینتر، به بررسی جوانب و حواشی جشن قهرمانی خواهد پرداخت.
او مثل 18 ساله‌ها رفتار می‌کند
هاکان اما طاقتش طاق شد و در نهایت پاسخ زلاتان را در مصاحبه‌ای با تی‌وی‌بو اسپور داد. او گفت: «زلاتان اکنون 40 ساله است اما همچون یک نوجوان 18 ساله رفتار می‌کند. قطعاً چنین رفتارهایی در این سن، از من بر نمی‌آید. او صرفاً دوست دارد در مرکز توجه باشد و برای رسیدن به خواسته‌اش از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند. زلاتان هیچ نقشی در مسیر فتح اسکودتو توسط میلان نداشت و در بازی‌های انگشت شماری به میدان رفت اما تلاش می‌کند اینگونه توجهات را به خودش جلب کند. زمانی که هنوز لباس میلان را بر تن داشتم، رابطه خوبی با یکدیگر داشتیم و حتی این زلاتان بود که از من درخواست می‌کرد قهوه بنوشیم یا برای موتور سواری از خانه خارج شویم. او حتی در کتابش درباره من نوشته است و شاید لازم باشد چیزهای دیگری به کتاب زندگی‌نامه‌اش اضافه کند یا جای خالی آن را در میان صفحات، باقی بگذارد. اینکه بهترین کار در زندگی این است که یکدیگر را اذیت نکنیم و احترام هم را نگه داریم!»
در اینتر احساس راحتی دارم
هاکان صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: «هواداران اینتر بسیار مهربان‌تر و لایق‌تر از هواداران میلان هستند. من چهار سال در میلان حضور داشتم و هواداران این تیم، یک مرتبه نام من را صدا نکردند. اکنون اما در طول یک فصل حضورم با پیراهن اینتر، هواداران نراتزوری حتی در زمان گرم کردن  نام من را به زبان می آورند! بسیار در نیمه آبی شهر میلان احساس راحتی می‌کنم و حمایت هواداران اینتر از من، بسیار دلگرم کننده است.» هاکان در 172 بازی با پیراهن میلان به میدان رفت و 32 بار هم  دروازه حریفان را باز کرد. سرانجام تابستان گذشته نیز با انتقالی پر حاشیه، راهی اردوگاه رقیب همشهری شد. ستاره 28 ساله در پیراهن بایرلورکوزن به دنیای فوتبال معرفی و چند ماه پیش از پیوستنش به میلان با محرومیتی 4 ماهه از حضور در میادین مواجه شد.
همواره در متنِ حاشیه‌ها
او تابستان 2017 با قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو راهی میلان شد و از همان ابتدا، پیراهن شماره 10 را بر تن کرد. پیراهنی که روزگاری بر تن روی کاستا، کلارنس سیدورف، زوونیمیر بوبان، رود گولیت و جیانی ریورا خوش می‌درخشید. هاکان در جریان بازی‌های ملی به شدت خبرساز بوده و یکی از افرادی بود که در جریان بازی‌های دور مقدماتی یورو 2020، پس از گلزنی مقابل آلبانی، سلامی نظامی را به عنوان شادی پس از گل انجام دادند و همان شب در صفحه شخصی توییترش، علناً از تهاجم ترکیه به شمال شرق سوریه حمایت کرده بود. اقدامی که در افزایش میزان منفور بودنش در میان هواداران میلان تاثیر بسیاری گذاشت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری