football360 logo

رفقا و رقبای سیدجلال؛ بازیکنانی که بیشترین بازی را مقابل و در کنار کاپیتان انجام دادند

06 تیر 1401 ساعت 14:5239 نظر
سیدجلال حسینی سرانجام به دوران طولانی بازیگری خود خاتمه داد.

به گزارش فوتبال 360، جلال حسینی یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است. این بازیکن بیش از 2 دهه در سطح اول فوتبال ایران بازی کرد و در دوران بازیگری علاوه بر اینکه 115 بازی ملی انجام داد در فوتبال باشگاهی هم برای ملوان، سایپا، سپاهان، پرسپولیس، الاهلی قطر، نفت تهران به میدان رفت. به مناسبت پایان دوران بازیگری این بازیکن، دو تیم منتخب از همبازی‌ها و بازیکنانی که مقابل این بازیکن قرار گرفته‌اند مرور شده است.

تیم منتخب هم‌بازیهای جلال؛ پرسپولیسی‌ها، سپاهانی‌ها و ملی‌پوشان

مهدی رحمتی بین دروازه‌بان‌های هم‌تیمی جلال بیشترین بازی را انجام داده است. این بازیکن در سپاهان و تیم ملی در کنار این بازیکن بازی کرده است البته علیرضا بیرانوند هم بازی‌های زیادی در کنار جلال به میدان رفت. حسین ماهینی دفاع راست تیمی است که بیشترین بازی را در کنار کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی انجام داشته است. در قلب دفاع در کنار جلال، محسن بنگر قرار می‌گیرد. این بازیکن در پرسپولیس و سپاهان و چند بازی ملی، سید جلال را همراهی کرد. دفاع چپ این تیم احسان حاج‌صفی است که در سپاهان و تیم ملی با سید جلال همبازی بوده است.

وحید امیری رکورددار بیشترین بازی در کنار جلال حسینی است. این بازیکن در پرسپولیس، نفت تهران و تیم ملی با جلال همبازی بوده است. احمد جمشیدیان که در 3 فصل حضور حسینی در سپاهان با این بازیکن در یک تیم بوده دیگر بازیکن تیم منتخب همبازیان جلال حسینی است.  احمد نوراللهی و کمال کامیابی‌نیا که از عناصر اصلی سال‌های درخشان پرسپولیس بودند دیگر عضو تیم منتخب همبازیان سید جلال هستند.

در خط حمله علی علیپور بیشترین بازی را در تیم همبازی‌های جلال انجام داده است. کریم انصاری‌فرد هم که در تیم ملی و پرسپولیس با جلال بازی کرده زوج علیپور در خط حمله است.

تیم منتخب رقبای سوپرمن؛ برهانی، رجب‌زاده و رشید

رشید مظاهری رکورددار بیشترین بازی در پست دروازه‌بانی بین بازیکن‌هایی است که با حسینی همبازی نبودند. وریا غفوری از تیم‌های حسینی در نفت تهران و سپاهان بازی کرده ولی هیچ وقت با این بازیکن در تیم‌های باشگاهی همبازی نبوده است. وریا سالها به عنوان کاپیتان تیم رقیب یعنی استقلال برابر سیدجلال قرار گرفت و دفاع راست تیم رقبای حسینی را به خود اختصاص می‌دهد. پیروز قربانی و مرتضی اسدی قلب خط دفاع تیم رقبای جلال را شکل می‌دهند. شهرام گودرزی که از بازیکنان کهنه‌کار فوتبال ایران است دیگر بازیکن تیم رقبای حسینی است.

حسین بادامکی، حسین ابراهیمی، سیاوش اکبرپور و قاسم حدادی‌فر هافبک‌هایی هستند که بیشترین بازی را مقابل حسینی انجام داده‌اند. جلال حسینی که رکورددار بازی در لیگ برتر است به عنوان مدافع بیشترین بازی را برابر 2 گلزن برجسته تاریخ لیگ برتر یعنی آرش برهانی و مهدی رجب‌زاده انجام داده است و این 2 بازیکن هم در خط حمله تیم رقبای جلال حسینی قرار می‌گیرند.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری