football360 logo

وداع رسمی سیدجلال با مستطیل سبز؛ ملت ایران، خداحافظ!

10 تیر 1401 ساعت 13:02146 نظر
کاپیتان کهنه‌کار و باتجربه پرسپولیس به صورت رسمی از حضور در مستطیل سبز خداحافظی کرد و قرار است در فصل آینده در کسوت مربی در کادرفنی پرسپولیس حضور داشته باشد.

به گزارش فوتبال 360، بعد از اتمام لیگ بیست‌ویکم، شایعات ضد و نقیضی درباره خداحافظی احتمالی سیدجلال حسینی از میادین مطرح بود. کاپیتان 40 ساله پرسپولیس در شرایطی فصل را به اتمام رساند که قراردادش هم با سرخ‌پوشان به پایان رسید و اتمام قرارداد او با پرسپولیس بر شایعات پیرامون خداحافظی احتمالی‌اش دامن زد. حسینی در روزهای گذشته جلساتی را با یحیی گل‌محمدی سرمربی و رضا درویش مدیرعامل باشگاه برگزار کرد تا درباره آینده کاری خود تصمیم بگیرد. پیشنهاد مدیران باشگاه پرسپولیس حضور کاپیتان باتجربه تیم‌شان در کادرفنی فصل آینده سرخ‌پوشان بود و سیدجلال حسینی بعد از دریافت این پیشنهاد آن را مورد بررسی قرار داد.

سیدجلال حسینی بعد از بررسی شرایط در روزهای گذشته تصمیم نهایی خود را گرفته و مصمم به خداحافظی از میادین شد و چهارم تیرماه در مصاحبه‌ای رسماً از پایان کار خود در مستطیل سبز خبر داد و اعلام کرد دیگر قرار نیست در کسوت بازیکن در زمین مسابقه حاضر شود. کاپیتان کهنه‌کار پرسپولیس آخرین‌بار در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال ایران برای پرسپولیس به میدان رفت که سرخ‌پوشان در مصاف با فجرسپاسی موفق به کسب پیروزی شدند و دروازه‌شان نیز بسته ماند.

او امروز در صفحه اینستاگرامی خود رسماً پیغام خداحافظی‌اش را بارگذاری کرد و نوشت: «سپاس خدای را که پشتیبانم بود در این سال‌ها و قدردان زحمات و پشتیبانی تمام عزیزانی که در این راه دشوار در این سال‌ها همراه من بودند. ملت ایران، خانواده، همسر و همه دوستان، خداحافظ. سید جلال حسینی».

ورود رسمی سیدجلال به جرگه مربیان

باشگاه پرسپولیس دقایقی بعد از خداحافظی پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران، نسبت به پست اینستاگرامی سیدجلال حسینی واکنش نشان داد و در خبری ویژه از زحمات او در کسوت بازیکن برای سرخ‌پوشان پایتخت قدردانی شد. مدیران باشگاه پرسپولیس همچنین امروز به صورت رسمی از سمت فصل آینده سیدجلال حسینی رونمایی کرده و قرار است او در نقش دستیار یحیی گل‌محمدی در کادرفنی پرسپولیس کارش را دنبال کند. باشگاه پرسپولیس در این‌باره اعلام کرد: «با توجه به صحبت‌هایی که انجام شده است، قرار است از این پس سید جلال حسینی به عنوان عضو کادر فنی به کار خود در پرسپولیس ادامه دهد و دوران مربیگری خود را از پرافتخارترین تیم ایران، پرسپولیس آغاز کند».

سیدجلال حسینی در شرایطی از مستطیل سبز خداحافظی کرد که در کسوت بازیکن، 9 قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرد و در مجموع 14 جام قهرمانی را بالای سر برده و 115 بازی ملی را هم در کارنامه خود به‌ثبت رساند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری