football360 logo

روز پرماجرای تراکتور؛ از معارفه بردیف تا رونمایی از خریدهای تابستانی!

14 تیر 1401 ساعت 20:4514 نظر
مدیران باشگاه تراکتور در روز معارفه سرمربی جدید تیم خود از خریدهای تابستانی‌شان هم رونمایی کردند و به نظر فعالیت سرخ‌پوشان در بازار نقل‌وانتقالات ادامه دارد.

به گزارش فوتبال 360، هواداران تراکتور بعد از امضای قرارداد رسمی با قربان بردیف سرمربی نام‌آشنا و جدید تیم خود، منتظر حضور این سرمربی در تبریز و آغاز تمرینات برای فصل جدید بودند. سرانجام چشم‌انتظاری پرشورها به پایان رسید و بردیف ضمن سفر به ایران، در مراسم معارفه خود شرکت کرد و ساعتی بعد از معارفه، تمرینات تیمش را آغاز کرد.

تاکید بردیف در روز معارفه؛ نظم، نظم و نظم!

سرمربی کهنه‌کار روسی-ترکمنی فوتبال جهان در مراسم معارفه‌اش از دانیلیانتس، دیمیتری کریچنکو و ادوارد کندوخوف به عنوان دستیارانش در تیم تراکتور نام برد و هم‌چنین اعلام کرد که یکی دیگر از دستیاران او در اردوی پیش‌روی تراکتور به جمع اعضای کادرفنی اضافه خواهد شد.

دانیلیانتس برای کار کردن تاکتیک‌های متنوع با مدافعان به تراکتور پیوسته، کریچنکو با بازیکنان فاز تهاجمی کار خواهد کرد و قرار است کندوخوف در زمینه فیزیوتراپی همراه کادرفنی تراکتور باشد.

قربان بردیف در مراسم معارفه‌اش با اشاره به شرایط تراکتور، تاکید ویژه‌ای بر نظم و انضباط داشت و گفت: «تراکتور مهم‌تر از تمامی نام‌هاست. معتقدم نظم و ترتیب باید همه جا حاکم باشد و حتی کوچکترین جزئیات در زمینه نظم برای من مهم است. من به شما باور دارم و می‌خواهم با حداکثر توان در اختیار تیم باشید و بار دیگر تأکید می‌کنم که بدون نظم، هیج موفقیتی به دست نمی‌آید.»

پروژه‌مان با بردیف به قهرمانی تراکتور ختم می‌شود!

علی خطیر عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتور که مسئول نقل‌وانتقالاتی تیمش هم به شمار می‌رود، با تمجید و قدردانی از بردیف گفت: «با حضور آقای بردیف که یکی از برترین مربیان روسیه و اروپاست، فصل تاریخی برای تراکتور آغاز می‌شود.»

خطیر با اشاره به چشم‌انداز باشگاه تراکتور با سرمربی جدید و کهنه‌کار خود گفت: «پروژه‌ای که با آقای بردیف آغاز کرده‌ایم به قهرمانی ختم خواهد شد، بنده از بازیکنان تراکتور تقاضا دارم که حضور این کادرفنی را قدر بدانند. آموزش‌ها زیر نظر بردیف باعث افزایش کیفیت‌تان می‌شود.»

وعده نقل‌وانتقالاتی ویژه زنوزی؛ 4 ستاره خارجی در تراکتور!

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور با تعریف و تمجید ویژه از سرمربی جدید تیمش، درباره عملکرد فنی بردیف توضیح داد: «نتایج تیم‌های تحت هدایت آقای بردیف بر همگان مشخص است و نیازی به تعریف و تمجید ما نیست. شکست دادن بایرن مونیخ و بارسلونا اتفاق کمی نبوده و این موفقیت‌ها از دست بزرگمردی همچون بردیف بر می‌آید. از آقای بردیف و همکارانش بابت پذیرش پیشنهاد تراکتور تشکر می‌کنم.»

زنوزی خبری ویژه را هم درباره نقل‌وانتقالات تراکتور مخابره کرد و گفت: «آقای بردیف تمامی بازیکنان داخلی و خارجی را خودش انتخاب می‌کند و من به ایشان قول دادم هر بازیکنی که بخواهند و در صورت تمایل خود بازیکن، جذب خواهیم کرد. مذاکره با سه بازیکن خارجی مدنظر آقای بردیف در حال انجام بوده و تا چند روز آتی به نتیجه ختم خواهد شد، همچنین یک بازیکن خارجی دیگر در مرحله انتخاب قرار دارد.»

مالک باشگاه تراکتور به هواداران این باشگاه وعده بازگشت روزهای خوب را داد و گفت: «به هواداران اعلام می‌کنم که تراکتور به روزهای خوبش بازگشته و انتظارم از اعضای تیم این است که با کسب نتایج خوب من را به عنوان یک هوادار و تمامی هواداران را خوشحال کنند.»

دروازه‌بان تیم امید در تور تراکتوری‌ها

رضا کاخ‌ساز سنگربان جوان فصل گذشته پیکان تهران که دروازه‌بان تیم فوتبال امید ایران هم به شمار می‌رود، یکی از بازیکنانی بود که امروز به صورت رسمی برای حضور در فهرست فصل آینده تراکتور معارفه شد.

کاخ‌ساز سابقه پوشیدن پیراهن پیکان تهران و قشقایی شیراز را دارد و حالا برای فصل آینده، ذخیره محمدرضا اخباری در ترکیب تیم فوتبال تراکتور خواهد بود.

زوج دفاع میانی؛ یک باتجربه، یک جوان 18 ساله!

محمدرضا خانزاده بعد از یک فصل دوری از تراکتور تصمیم به بازگشت دوباره به تبریز گرفت. خانزاده که فصل گذشته را در گل‌گهر سیرجان بود، سابقه پوشیدن تراکتور را در لیگ نوزدهم و بیستم دارد و امروز قراردادش را با تیم تبریزی نهایی کرد تا در لیگ بیست‌ودوم زیرنظر قربان بردیف برای تراکتور به میدان برود.

میلاد کُر مدافع 18 ساله تیم امید ایران، دیگر خرید تراکتوری‌ها برای چینش خط دفاعی تیم‌شان بود. کُر که در ترکیب تیم امید نمایش‌های خوبی را از خود نشان داده، سابقه عضویت در تیم ذوب‌آهن اصفهان و تیم زیر 17 ساله‌های سپاهان اصفهان را دارد و حالا در انتقالی جالب‌توجه به تراکتور پیوسته و شاگرد بردیف شده است.

راست تراکتور با آقاجان‌پور و دانایی چینش شد

محمد آقاجان‌پور مدافع راست جوان فصل گذشته تراکتور امروز برای ادامه همکاری با مدیران باشگاه به توافق رسید و قراردادش را به مدت دو فصل با سرخ‌پوشان تبریزی تمدید کرد.

سجاد دانایی دفاع راست جوان سابق ذوب‌آهن اصفهان که فصل خوبی را در اصفهان زیرنظر مهدی تارتار گذراند، امروز به تراکتور پیوست تا در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران برای سرخ‌پوشان تبریزی به میدان برود.

ستاره آلومینیوم شاگرد بردیف شد

پوریا آریاکیا در لیگ بیست‌ویکم یکی از بازیکنان شاخص بود. او که در پست دفاع چپ برای تیم آلومینیوم به میدان رفت، با تکیه بر تجربه بالای خود توانست براساس آمار متریکا، عنوان سومین دفاع چپ برتر فصل را به دست آورد. این بازیکن سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های پیکان، پارس جنوبی جم و آلومینیوم اراک را دارد.

مدیران تراکتور به دنبال تقویت سمت چپ خط دفاعی خود هستند و احتمالا خرید یک بازیکن دیگر در این پست برای رقابت با پوریا آریاکیا وجود دارد.

تقویت خط حمله با جذب مهاجم فولاد

محمدرضا عباسی مهاجم باتجربه فولاد خوزستان، دیگر خرید تابستانی تراکتوری‌ها بود که امروز از او رونمایی شد و در تمرینات سرخ‌پوشان تبریزی حضور پیدا کرد. عباسی در فصل گذشته در فولاد نمایش‌های نسبتاً خوبی را از خود نشان داد و سابقه قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام فوتبال ایران را دارد.

عباسی توانایی بازی در پست وینگر و مهاجم هدف را داشته و سرعت بالایی دارد و به نظر می‌آید می‌تواند به توان تهاجمی تراکتوری‌ها برای فصل جدید کمک کند.

بمب تراکتوری‌ها منفجر خواهد شد؟

مدیران تراکتور که تصمیم گرفته‌اند تا در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه فعالیت چراغ خاموشی را داشته و به‌یکباره از خریدهایشان رونمایی کنند، در کنار مذاکره با چند بازیکن جوان به سراغ جذب یک بازیکن ملی‌پوش هم رفته‌اند.

احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد گزینه‌های تقویت تراکتور بوده‌اند که مذاکرات با آن‌ها در روزهای گذشته انجام شده اما مشخص نیست که کدامیک در نهایت به تراکتور خواهند پیوست و باید منتظر رونمایی مدیران باشگاه از خرید بزرگ‌شان در بازار تابستانه بود. هر دو بازیکن سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور را دارند و در صورت پیوستن دوباره به جمع سرخ‌پوشان تبریزی، قطعا بر جذابیت‌های لیگ بیست‌ودوم خواهند افزود.

قربان بردیف هم‌چنین قرار است 4 بازیکن خارجی را به مدیران باشگاه تراکتور معرفی کند و فرآیند جذب آن‌ها هم در حال نهایی‌شدن است تا سرخ‌پوشان با ترکیبی کاملاً متفاوت از لیگ بیست‌ویکم مهیای فصل جدید لیگ برتر شوند. سرمربی جدید تراکتور امیدوار است که توافقات با بازیکنان مدنظرش زودتر نهایی شده تا آن‌ها فرصت استفاده از تمرینات پیش‌فصل را از دست ندهند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری