football360 logo

پایان تلخ یک ستاره؛ مسلمان کجاست؟

17 تیر 1401 ساعت 10:1275 نظر
باورش سخت است بازیکنی که در 16 سالگی به پرسپولیس گل زد، در 31 سالگی در لیگ یک دنبال تیم می‌گردد.

به گزارش فوتبال 360؛ فقط 16 سالش بود که از فاصله‌ای نسبتا دور، آن هم مقابل چندهزار هوادار و در ورزشگاه آزادی، به پرسپولیس گلی تماشایی زد. 2 سال بعد، با ذوب‌آهن جام قهرمانی حذفی را بالای سر برد و در همان فصل نایب‌قهرمان لیگ هم شد. محسن مسلمان فقط 25 سال داشت که در دربی پایتخت، به استقلال گل زد و با آن شادی گل، حسابی کری‌ خواند.


محسن فصل بعد از آن، برای اولین بار جام قهرمانی لیگ را با پرسپولیس بالای سر برد. پرسپولیس در آن فصل به جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا هم رسیده بود. مسلمان و پرسپولیس، فصل دوباره قهرمان شدند. بازیکنی که همیشه لقب «مهندس» را یدک می‌کشید، در 27 سالگی بهترین پاسور فصل شد و 10 پاس‌گل داد. در پایان آن فصل اما، اختلافاتش با برانکو کار دستش داد و در شب قهرمانی، صحبت‌هایی شنیده شد که مشخص بود همکاری او با برانکو ادامه پیدا نخواهد کرد.


سقوط محسن مسلمان از28 سالگی و سنی که فوتبالی‌ها آن را اوج پختگی می‌دانند، استارت خورد. مسلمان با جدایی از پرسپولیس، به تیم سابقش یعنی ذوب‌آهن برگشت. نمایش او در ذوب‌آهن چندان دلچسب نبود و به دیگر تیم اصفهانی، یعنی سپاهان رفت. امیر قلعه‌نویی هم نتوانست مسلمان را احیا کند و سایپا، مقصد بعدی ستاره سال‌های نه‌چندان دور فوتبال ایران بود.

مسلمان و سایپا با هم به لیگ یک سقوط کردند. دیگر تیمی خواهان او نبود و مسلمان مجبور شد که در لیگ یک هم همراه این تیم بماند. نمایش او در سطح پایین‌تر هم به اندازه‌ای خوب نبود که مدیری در لیگ برتر مجاب شود مسلمان را به عنوان سهمیه لیگ یکی جذب کند. اتفاقی که منجر شد او در همان لیگ یک تغییر تیم دهد و شنیده شده که با مدیران خیبر خرم‌آباد به توافق رسیده است. انتقالی تلخ و دور از انتظار برای ستاره‌ای که تازه 31 سالش شده است. راهی که پیش‌تر ستاره‌های دیگری مانند پیام صادقیان، رضا حقیقی، مجاهد خذیراوی و سایرین هم رفته بودند. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری