football360 logo

دمبله با بارسلونا به توافق رسید؛ آتش‌بس!

19 تیر 1401 ساعت 09:5116 نظر
هافبک فرانسوی بارسلونا با این باشگاه برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، طبق گزارش‌هایی که در رسانه‌های اسپانیایی منتشر شده ظاهرا روابط بین عثمان دمبله و مسئولان باشگاه بارسلونا حسنه شده و 2 طرف برای تمدید قرارداد به توافق رسیده‌اند. این خبر در شرایطی منتشر شده که پیش از این عنوان شده بود بازیکن سابق باشگاه رن، حاضر به توافق با بارسلونا نیست و می‌خواهد کاتالونیا را ترک کند. قرارداد عثمان ۳۰ ژوئن به پایان رسیده بود و از آن زمان، مذاکرات ادامه داشت.

داستان طولانی

ابتدا عنوان شد این بازیکن تمایلی به ماندن ندارد؛ سپس شایعاتی مطرح شد که عثمان چراغ سبز نشان داده اما این بار بارسلونا است که تمایلی به حفظ این بازیکن فرانسوی ندارد و می‌خواهد هرطور شده، رافینیا، بازیکن برزیلی باشگاه لیدز را به جای او بخرد. این اخبار، پیش از گزارش روزنامه‌های «اسپورت» و «موندو دپورتیوو» است که روز شنبه به رشته تحریر درآمد. آن طور که این 2 رسانه نزدیک به باشگاه بارسلونا نوشته‌اند 2 طرف برای تمدید قرارداد به مدت ۲ سال دیگر یعنی تا سال ۲۰۲۴ به توافق رسیده و قرار است این موضوع به صورت رسمی، اواسط هفته از سوی باشگاه اعلام شود.

رافینیا و لواندوفسکی از برنامه خارج نشده‌اند

عثمان دمبله که سال ۲۰۱۷ با رقم ۱۴۰ میلیون یورو (به علاوه پاداش) از دورتموند خریداری شد هرگز نتوانست تاثیری که از او انتظار می‌رفت را در بارسلونا اعمال کند. این بازیکن که به واسطه بازی‌های خوب و تکنیکی در دورتموند چهره شده بود به دلیل مصدومیت‌های مکرر، ناآمادگی و عدم تطبیق با شرایط بارسلونا، روز‌های بسیار سختی را سپری کرد. از سوی دیگر، زمستان گذشته خبر رسید عثمان پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرده و همین مورد باعث شد تا باشگاه رفتار سختگیرانه‌تری با او داشته باشد. به این موضوع باید هو شدن توسط هواداران بارسلونا در زمان‌هایی که فرصت بازی به دمبله رسید هم اضافه شود. به هر حال حمایت‌های ژاوی بعد از ورودش به باشگاه از عثمان، باعث شد تا این بازیکن رفته رفته به فرم خوب گذشته‌اش برگردد و تبدیل به عصای دست این مربی جوان شود. تمدید قرارداد عثمان فارغ از ماجرا‌هایی که با بارسلونا داشته در آستانه برگزاری جام جهانی رقم خورده تا این بازیکن ریسک رفتن به محیطی جدید را هم به جان نخریده باشد.مطبوعات اسپانیایی همچنین نوشته‌اند تمدید قرارداد بارسلونا با دمبله خللی در برنامه‌های این باشگاه برای جذب رافینیا و روبرت لواندوفسکی ایجاد نمی‌کند. در واقع باشگاه ابراز امیدواری کرده با حفظ دمبله بتواند بال برزیلی لیدز و سوپراستار لهستانی بایرن مونیخ را هم جذب کند.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری