football360 logo

شایعات داغ نقل‌وانتقالات؛ مقصد احتمالی ستاره‌های سرخابی!

22 تیر 1401 ساعت 10:2037 نظر
استقلال، پرسپولیس، فولاد، تراکتور و سپاهان هنوز در حال مذاکره با ستاره‌های لیگ هستند.
به گزارش فوتبال360، عکس‌های یادگاری مدیران با خریدهای جدید، یکی‌یکی منتشر می‌شود. قرمزها حسابی بمب ترکاندند و قهرمان فصل قبل هم در آرامش، سراغ بازیکنان جوان‌تر رفته است. اتفاقی که خیلی باب میل استقلالی‌ها نبوده و با وجود قهرمانی، انتظار خرید ستاره را از مدیرعامل باشگاه دارند. در همین راستا شنیده که استقلال سراغ 2 ستاره سابق رفته است. فولاد، سپاهان و تراکتور هم کم‌کم وارد بازار می‌شوند که ستاره‌های باقی‌مانده را درو کنند. 
رضا اسدی - فولاد
خداحافظی رضا اسدی با پرسپولیس، به طور رسمی از سوی خود او اعلام شد. اسدی با انتشار پستی در صفحات مجازی، جدایی‌اش از پرسپولیس را تایید کرد. بازیکنی که شنیده شده در ایران از سوی چند تیم پیشنهاد داشته و مذاکره‌اش با فولاد خوزستان، جدی‌تر از سایر تیم‌ها پیش رفته است.
علیرضا ابراهیمی - نساجی
حضور حمید مطهری، کمک مربی فصل قبل یحیی گل‌محمدی، روی نیمکت نساجی باعث شد که این تیم خواهان جذب چند بازیکن از پرسپولیس شود. بعد از خرید علی شجاعی و محمد شریفی، به نظر می‌رسد ابراهیمی سومین خرید این فصل نساجی از قرمزهای پایتخت باشد.
فرشید اسماعیلی - فولاد
بازیکن سابق استقلال که فصل قبل در العربی قطر بازی می‌کرد هم دیگر بازیکنی است که فولاد برای جذبش اقدام کرده است. شنیده شده فولاد و اسماعیلی به توافق هم نزدیک شده‌اند و شاید در هفته آتی این انتقال رسمی شود.
کریم انصاری‌فرد - تراکتور
محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور از خرید یک لژیونر خبر داده بود. با جدایی کریم انصاری‌فرد از آاک یونان، شایعه بازگشت او به فوتبال ایران و تیم تراکتور داغ شده است. هر چند که به نظر نمی‌رسد این شایعه به حقیقت بپیوندد و مهاجم تیم ملی، احتمالا در باشگاه دیگری در یونان به کارش ادامه خواهد. 
کاوه رضایی - استقلال
استقلال برای فصل جدید با رودی ژستد خداحافظی کرد و سجاد شهباززاده را خرید. قرارداد آرمان رمضانی تمدید شد، ارسلان مطهری، امیرحسین حسین‌زاده و کوین یامگا هم هنوز با آبی‌ها قرارداد دارند. با این‌حال شنیده شده که مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال در حال رایزنی با کاوه رضایی است. کاوه فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و حتی از لیست تیم ملی هم خط خورد. اتفاقی که شاید او را مجاب برای بازگشت به استقلال کند.
محمد محبی -  استقلال
دیگر لژیونری که آبی‌ها برای جذب او اقدام کرده‌اند، محمد محبی است. بازیکنی که فصل قبل در لیگ پرتغال بازی می‌کرد و قرار است جای خالی احتمالی امیرحسین حسین‌زاده را پر کند. شنیده شده مدیران دو باشگاه توافق اولیه هم داشته‌اند و فقط بر سر نحوه قسط‌‌بندی پول رضایت‌نامه او به توافق نهایی نرسیده‌اند. 
امیرحسین حسین‌زاده - شارلوای بلژیک
امیرحسین حسین‌زاده هم سودای لژیونر شدن را در سر دارد. ستاره فصل قبل استقلال که در 22 سالگی، فرصت خوبی برای ادامه فوتبالش در خارج از ایران را دارد. حسین‌زاده از شارلوای بلژیک پیشنهاد دریافت کرده، تیمی که پیش‌تر کاوه رضایی، امید نورافکن و علی قلی‌زاده هم لباس آن را پوشیده بودند. 
کاسیانو دیاس
بعد از ناکامی در جذب گادوین منشا، پرسپولیس سراغ یک مهاجم خارجی دیگر رفته است. کاسیانو دیاس، مهاجم 32 ساله‌ای که در تیم ویزلای پرتغال بازی می‌کند. کاسیانو فصل قبل 9 گل زد و 2 پاس‌گل داد. شنیده شده او به زودی برای حضور در تست پزشکی پرسپولیس، وارد ایران خواهد شد.
نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری