football360 logo

پایان غائله رضایت‌نامه؛ جلالی و صادقی استقلالی ماندند

22 تیر 1401 ساعت 14:0942 نظر
بعد از توافق مدیران باشگاه استقلال و سایپا، دو پدیده جوان آبی‌پوشان در لیگ بیست‌ودوم در جمع شاگردان سا پینتو حضور خواهند داشت.

به گزارش فوتبال 360، یکی از مشکلات مدیران استقلال در روزهای گذشته، بحث رضایت‌نامه دو پدیده جوان آبی‌ها بود. در نقل‌وانتقالات تابستانی سال گذشته، استقلالی‌ها با نظر مساعد فرهاد مجیدی، ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی دو بازیکن جوان سایپا را به خدمت گرفتند و برای پرداخت رضایت‌نامه آن‌ها، توافق‌نامه‌ای به امضا رسید. مدیران استقلال متعهد شده بودند تا پایان خردادماه سال جاری، قسط دوم رضایت‌نامه جلالی و صادقی را پرداخت کنند اما این اتفاق رخ نداد. البته که آبی‌ها معتقدند که واریزی از سوی باشگاه استقلال و حساب باشگاه سایپا مسدود بوده و به همین علت مبلغ واریزی برای هزینه رضایت‌نامه دو بازیکن جوان این تیم برگشت خورده است.

ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی با توجه به عدم پرداخت رضایت‌نامه‌شان، از اول تیرماه در اختیار باشگاه سایپا قرار گرفته بودند و تغییر مدیریت این باشگاه کار را برای توافق مدیران استقلال دشوار کرد اما در نهایت امروز جلسه نهایی برای حل مشکل دو بازیکن فصل گذشته استقلال برگزار شد.

توافق رسمی استقلال و سایپا

مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال صبح امروز به دفتر مدیرعامل باشگاه سایپا رفت و در جلسه‌ای با مهدی حسینی‌پور که به تازگی مدیریت خودروسازان برعهده گرفته، شرکت کرد و در این جلسه، در خصوص تداوم حضور ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی در باشگاه استقلال رایزنی‌ها صورت گرفت و در نهایت با توافق دو مدیرعامل، این دو بازیکن فصل آتی آبی‌های پایتخت را همراهی خواهند کرد.

ابوالفضل جلالی با قراردادی دو ساله به استقلال پیوسته و در لیگ بیست‌ودوم همراه آبی‌پوشان خواهد بود و امیرعلی صادقی هم دو فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد. دو بازیکن جوان استقلال قرار است از امروز در تمرینات تیم‌شان حضور پیدا کنند و خود را به کادرفنی جدید آبی‌ها معرفی نمایند.

بازگشت نادری به استقلال منتفی شد؟

ابوالفضل جلالی در نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌ویکم حضور نداشت اما در نیم‌فصل دوم حضور پررنگی در ترکیب آبی‌ها داشت و در هفته‌های پایانی در پست دفاع وسط با نظر فرهاد مجیدی به میدان رفت. جلالی به صورت تخصصی در پست دفاع چپ تجربه بازی دارد و رقیبان او در این پست، متین کریم‌زاده و جعفر سلمانی هستند.

کادرفنی استقلال حالا با توجه به رفع مشکل جلالی، سه مدافع چپ برای لیگ بیست‌ودوم دارد و به نظر می‌رسد احتمال بازگشت محمد نادری منتفی شده و بعید به نظر می‌آید که مدافع چپ سابق آبی‌پوشان با توجه به ترافیک خط دفاعی آبی‌ها مجدداً به استقلال بازگردد و احتمالاً به عنوان لژیونر کار خود را دنبال می‌کند.

امیرعلی صادقی هم که در ترکیب تیم امید جزو چهره‌های شاخص به‌‍شمار می‌رود، فصل گذشته فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد اما امیدوار است با توجه به اعتقاد ویژه سا پینتو به بازیکنان جوان بتواند در فصل جدید لیگ برتر فرصت بازی بیشتری برای استقلال به دست آورد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری