football360 logo

دفاع چپ پرسپولیس در شروع فصل مشخص شد؛ گلزن دربی

08 مرداد 1401 ساعت 12:413 نظر
به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی برای چینش ترکیب تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته اول لیگ برتر راهی جز استفاده از گلزن پرسپولیس در دربی 98 استفاده کند.

به گزارش فوتبال 360، یکی از خطوط پرتغییر پرسپولیس در قیاس با فصل گذشته لیگ برتر، سمت چپ خط دفاعی سرخ‌پوشان است. چرا که با تصمیم یحیی گل‌محمدی، تغییرات بنیادی در این پست صورت گرفته و سعید آقایی و علی شجاعی دو بازیکنی که در فصل گذشته به عنوان مدافع چپ برای سرخپوشان به میدان می‌رفتند، در حال حاضر جایی در جمع نفرات گل‌محمدی ندارند و از سمت چپ خط دفاعی سرخ‌پوشان تهرانی برای لیگ بیست‌ودوم با آرایشی تازه رونمایی خواهد شد.

سرمربی پرسپولیس به عنوان گزینه نخست حضور در سمت چپ خط دفاعی روی وحید امیری ستاره باتجربه و ملی‌پوش تیمش حساب کرده است. هر چند که سرخ‌پوشان در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی یک مدافع چپ جوان را هم به خدمت گرفته‌اند و محمدمهدی احمدی هم در صورت صلاحدید گل‌محمدی می‌تواند برای پرسپولیس در این پست به میدان برود. علی نعمتی هم فصل گذشته از سوی یحیی گل‌محمدی در پست دفاع چپ آزموده شد و عملکرد خوبی داشت و در صورت نیاز در فصل جدید هم می‌تواند برای تیمش به میدان برود و به نظر می‌آید که او فعلاً گزینه نخست سرمربی پرسپولیس باشد!

خداحافظی امیری تا شهریور در دسترس نیست

وحید امیری به واسطه مصدومیت شدیدی که در اواخر فصل گذشته برای او به وجود آمد، فعلاً نمی‌تواند در هفته‌های ابتدایی فصل جدید لیگ برتر همراه سرخ‌پوشان باشد و به تازگی تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده تا در صورت موفقیت بتواند رفته‌رفته به تمرینات گروهی تیمش بازگردد اما با توجه به روند درمانی امیری، او زودتر از یک ماه دیگر در دسترس کادرفنی پرسپولیس نخواهد بود.

لیگ برتر فوتبال ایران از دو هفته دیگر آغاز می‌شود و وحید امیری نمی‌تواند در هفته‌های نخست فصل جدید همراه سرخ‌پوشان باشد و به نظر می‌رسد در اواسط شهریورماه مجوز حضور در تمرینات گروهی را به‌دست می‌آورد و می‌تواند به صورت مرحله‌به‌مرحله به ترکیب پرسپولیس هم بازگردد.

مهدوی‌کیا مانع از پاگشای مدافع جوان پرسپولیس!

محمدمهدی احمدی دفاع چپ فصل گذشته نفت مسجدسلیمان در شرایطی به پرسپولیس پیوسته که با وجود فرصت بازی در سمت چپ به واسطه مصدومیت وحید امیری، به دلیل عدم حضور در اردوی سرخ‌پوشان نمی‌تواند در روز افتتاحیه لیگ را در کنار پرسپولیس باشد. احمدی در حال حاضر در اردوی تیم امید حضور دارد و شاگردان مهدوی‌کیا عازم مسابقات فوتبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی هستند، تورنمنتی که در ترکیه برگزار خواهد شد و کاروان ایران 12 مردادماه اعزام می‌شود.

احمدی در صورت صعود تیم امید مرحله گروهی رقابت‌های کشورهای اسلامی، هفته‌های نخست لیگ برتر را از دست خواهد داد اما اگر شاگردان مهدوی‌کیا ناکام در صعود باشند، تنها در هفته اول مقابل ذوب‌آهن غایب خواهد بود و با بازگشت کاروان تیم امید از ترکیه می‌تواند از هفته دوم در دسترس کادرفنی پرسپولیس باشد.

مهره مورد علاقه یحیی در سمت چپ دفاع پرسپولیس

علی نعمتی با توجه به شرایط پیش‌آمده برای وحید امیری و محمدمهدی احمدی، گزینه در دسترس یحیی برای آغاز لیگ بیست‌ودوم است. نعمتی که فصل گذشته بیشتر در پست دفاع میانی به کار گرفته شده بود، در دوران حضور گل‌محمدی در پدیده همواره به عنوان مدافع چپ به میدان می‌رفت و عملکرد فوق‌العاده‌ای را هم از خود نشان داد که باعث جلب نظر یحیی شد و سرمربی سابق پدیده بعد از حضور در پرسپولیس، درخواست جذب نعمتی را صادر کرد.

نعمتی که سابقه گلزنی در دربی پایتخت را دارد، فصل گذشته 4 گل کلیدی و سرنوشت‌ساز برای تیمش زد و حالا باید در فصل جدید، در پست دفاع چپ لیگ را آغاز کند. با توجه به حضور گیورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی‌گنجی در پست دفاع میانی و همچنین فرشاد فرجی، نعمتی برای حضور در ترکیب سرخ‌پوشان در فصل جدید کار دشواری را دارد و امیدوار است بتواند با درخشش در پست دفاع چپ در هفته‌های نخست فصل جدید، جایگاه خود را در ترکیب پرسپولیس حفظ کند. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری