football360 logo

درخشش «علیپور» و گل 3 امتیازی؛ شروع رویایی فصل جدید

18 مرداد 1401 ساعت 09:395 نظر
مهاجم باتجربه تیم فوتبال ژیل ویسنته شب گذشته موفق شد در حضور کوتاه‌مدت خود در ترکیب تیمش بدرخشد.

به گزارش فوتبال 360، بعد از درخشش مهدی طارمی در نخستین هفته فصل جدید لیگ پرتغال و دبل گلزنی در مقابل ماریتیمو، نوبت به علی علیپور رسید تا شانس خود را برای شروع خوب در تیم جدیدش محک بزند. علیپور که در دو فصل گذشته در ماریتیمو پرتغال حضور داشت، به تیم ژیل ویسنته رفته و در تلاش است تا بتواند در تیم جدید خود روزهای بهتری را تجربه کند و با همبازی سابق خود در پرسپولیس برای آقای گلی رقابت نماید.

علیپور شب گذشته در آخرین دیدار از هفته نخست لیگ پرتغال، جایی در ترکیب اصلی تیمش نداشت اما روند بازی و ناکامی مهاجم ژیل وینسته در باز کردن دروازه پاسوژ باعث شد تا ریکاردو سوارز سرمربی این تیم، به سراغ مهاجم ایرانی تیمش برود و از از دقیقه 79، علی علیپور فرصت حضور در نخستین هفته فصل جدید لیگ پرتغال را به‌دست آورد.

علی علیپور 6 دقیقه بعد از ورودش به زمین، از اشتباه خط دفاعی و به ویژه دروازه‌بان پاسوژ بهترین استفاده را کرد و پاس عالی فران ناوارو را با یک کنترل در دهانه دروازه به گل تبدیل کرد تا زننده گل 3 امتیازی ژیل ویستنه در هفته نخست فصل جدید لیگ پرتغال شده باشد و نقش اصلی را در ثبت اولین پیروزی تیمش در فصل جدید ایفا کرد.

ژیل ویسنته در دومین هفته از رقابت‌های لیگ پرتغال در فصل جدید، هفته آینده میهمان تیم آروکا است و انتظار می‌رود با توجه به درخشش و گل 3 امتیازی که علی علیپور در مسابقه شب گذشته به‌ثمر رساند، مهاجم ایرانی در ترکیب اولیه تیمش قرار بگیرد. علیپور در مجموع 65 بازی برای ماریتیمو توانسته بود 11 گل بزند اما حالا در سودای بهبود آمار گلزنی خود در تیم جدیدش و حضور در کورس آقای گلی در کنار مهدی طارمی قرار دارد.

علیپور بعد از طارمی و قلی‌زاده، سومین لژیونر ایرانی در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی در اروپا است که توانسته در اولین هفته گل بزند و بالاتر از چهره‌هایی چون علیرضا جهانبخش، اللهیار صیادمنش و سردار آزمون قرار گرفته است. 

ویدیو: گل علیپور به پاسوژ

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری