football360 logo

(6+1) غایب پرسپولیس برای افتتاح لیگ بیست‌ودوم؛ دست خالیِ یحیی!

18 مرداد 1401 ساعت 14:3553 نظر
سرخ‌پوشان پایتخت در غیاب مهره‌های کلیدی خود و البته سرمربی تیم‌شان فصل جدید لیگ برتر را آغاز می‌کنند.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران را در اصفهان آغاز خواهد کرد و سرخ‌پوشان پایتخت شنبه هفته آینده، در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب‌آهن می‌روند. نکته ویژه درباره ترکیب پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم، تغییر و تحولات پرشمار آن در قیاس با فصل گذشته لیگ است و سرخ‌پوشان با سیمایی متفاوت پا به میدان مسابقه خواهند گذاشت. البته که کادرفنی پرسپولیس برای چینش ترکیب تیم‌شان برای هفته نخست دغدغه‌های بزرگی دارند و با غایبانی پرشمار، لیگ بیست‌ودوم را افتتاح می‌کنند!

دو مدافع مورد علاقه یحیی، غایبان بازی افتتاحیه

مرتضی پورعلی‌گنجی در آخرین سال حضورش در فوتبال ایران با لباس تیم نفت تهران از میادین اخراج شده و حالا با استعلام گرفته شده از سازمان لیگ مشخص شده که پورعلی‌گنجی به دلیل دریافت کارت قرمز، در بازگشت دوباره‌اش به لیگ ایران محروم است و نمی‌تواند در هفته نخست لیگ برتر برای پرسپولیس به میدان برود تا معارفه رسمی خرید تابستانی سرخ‌پوشان به تعویق بیفتد و پورعلی‌گنجی از هفته دوم در دسترس یحیی گل‌محمدی است.

وحدت هنانوف مدافع میانی اهل تاجیکستان که با نظر یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس ماندگار شد، دیگر غایب خط دفاعی سرخ‌پوشان پایتخت برای دیدار هفته نخست مقابل ذوب‌آهن است. هنانوف به دلیل آسیب‌دیدگی و مصدومیت قادر به همراهی تیمش در سفر به اصفهان نیست تا یحیی گل‌محمدی از زوج احتمالی گیورگی گولسیانی و علی نعمتی (و یا فرشاد فرجی) برای چینش خط دفاعی تیمش استفاده کند.

جای خالی دو کاپیتان در ارنج سرخ‌ها

وحید امیری به دلیل مصدومیت از ناحیه دیسک کمر در اواخر فصل گذشته و در دیدار با ذوب‌آهن اصفهان، مدت‌هاست دور از میادین بوده و به تازگی تمرینات نرم‌دویی خود را آغاز کرده تا رفته‌رفته آماده بازگشت به میادین شود، اما آن‌چه مشخص است اینکه در هفته‌های ابتدایی فصل جدید لیگ برتر خبری از حضور وحید امیری در ترکیب پرسپولیس نخواهد بود تا به جای این بازیکن باتجربه، یحیی گل‌محمدی به سراغ استفاده از بازیکن جوانی چون محمدمهدی احمدی در پست دفاع چپ برود.

امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم هم به دلیل اتفاقات بازی تراکتور در تبریز محروم است و نمی‌تواند برای پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن به میدان برود. البته که با توجه به ترافیک وینگرهای پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی خیالش از انتخاب جانشین عالیشاه در ترکیب تیمش آسوده بوده و بازیکنانی چون سعید صادقی و مهدی ترابی را در اختیار دارد.

مهاجمانی که همچنان به تهران نرسیده است!

یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل نقل‌وانتقالات تابستانی درخواست جذب مهاجم خارجی را داشته اما فاصله 4 روز تا اولین بازی پرسپولیس در فصل جدید لیگ برتر، همچنان تلاش مدیران باشگاه برای جذب بازیکن خارجی ادامه دارد و با گزینه‌ای به صورت رسمی به توافق نرسیده‌اند تا گل‌محمدی در غیاب مهاجم خارجی جدید ترکیب تیمش را برای نخستین بازی فصل مقابل ذوب‌آهن اصفهان چینش کند.

سرمربی پرسپولیس برای ارنج خط حمله سرخ‌پوشان پایتخت دغدغه بزرگی دارد، چرا که نه تنها مهاجم خارجی جذب نشده، بلکه حامد پاکدل هم به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در مصاف با ذوب‌آهن نیست تا مهدی عبدی و شرزود تمیروف تنها گزینه‌های در دسترس کادرفنی پرسپولیس برای هفته نخست فصل جدید لیگ برتر باشند.

حتی خودِ یحیی هم نیست

گل‌محمدی به دلیل حکم صادره از سوی کمیته انضباطی پیرامون حواشی دیدار فصل گذشته پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن، دو جلسه از همراهی سرخ‌پوشان پایتخت محروم است و همین مسئله باعث شده تا سرمربی پرسپولیس نتواند در دیدار افتتاحیه فصل جدید لیگ برتر همراه تیمش باشد.

کادرفنی پرسپولیس نسبت به فصل گذشته تغییر و تحولات پرشماری داشته و در غیاب یحیی گل‌محمدی، اوسمار لوس ویرا دستیار اول برزیلی او در اولین تجربه حضورش در لیگ ایران، مسئولیت هدایت سرخ‌پوشان در کنار زمین را برعهده دارد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری