football360 logo

تیم منتخب هفته اول؛ خنجر از خودی!

23 مرداد 1401 ساعت 13:2043 نظر
3 بازیکن از سپاهان، 2 بازیکن از گل‌گهر و نفت مسجدسلیمان و یکی هم از صنعت‌نفت آبادان، پیکان، هوادار و ذوب‌آهن به تیم منتخب هفته رسیدند.

 به گزارش فوتبال360، در شروع لیگ، اکثر بازیکنانی درخشیدند که مقابل تیم سابق‌شان بازی می‌کردند. احسان مرادیان در شب رکوردشکنی فولاد، از این تیم گلی نخورد. محمد دانشگر و مسعود ریگی هم از بهترین بازیکنان سپاهان در در دیدار با استقلال بودند. امیر قلعه‌نویی مثل فصل قبل، تراکتور را در همان هفته اول شکست داد. قلعه‌نویی با این برد، مجموع امتیازاتش در لیگ برتر را از عدد 1000 عبور داد و 2 مهاجمش به تیم منتخب رسیدند. در ادامه عملکرد بازیکنان حاضر در تیم منتخب «فوتبال 360» را با همکاری «متریکا» می‌خوانید. 

احسان مرادیان، دروازه‌بان، نفت آبادان، نمره 7.53

در روزی که فولاد خوزستان رکورد بیشترین تعداد پاس و مالکیت توپ را در دو فصل اخیر لیگ برتر شکست و روی دروازه آبادان خیمه زده بود، هر چه زد به در بسته خورد. احسان مرادیان که ابتدای فصل از همین فولاد راهی نفت شده بود، با مهار هر 4 شوت بازیکنان فولاد و 2 خروج موفق، انگیزه‌اش را به جواد نکونام نشان داد.

دانیال جهانبخش، دفاع، پیکان، نمره 7.95

اولین گل لیگ بیست‌ودوم، یک شوت تماشایی بود. جهانبخش، دفاع راست پیکان به محوطه جریمه ملوان رسید و با یک سر توپ، دفاع حریف را و با یک شوت، دروازه‌بان حریف را از جریان بازی خارج کرد. جهانبخش 5 مرتبه هم خطر را از دروازه تیمش دور کرد تا پیکان فصل را با 3 امتیاز و کلین‌شیت شروع کند.

فریبرز گرامی، دفاع، هوادار، نمره 7.30

شکست دادن آلومینیومِ مهدی رحمتی در شهر اراک، ماموریت دشواری بود که هوادار در همان هفته نخست از پس آن برآمد. فریبرز گرامی که نیم‌فصل قبلی راهی هوادار شده بود، در این بازی فعال‌ترین بازیکن تیمش بود و علاوه بر بیشترین لمس توپ، بیشترین عملکرد دفاعی را هم داشت.

محمد دانشگر، دفاع، سپاهان، نمره 7.27

یکی از مهم‌ترین تقابل‌های پرتعداد بازی استقلال و سپاهان، بازگشت محمد دانشگر به ورزشگاه آزادی بود. دانشگر که انگیزه زیادی داشت، در این بازی بهترین مدافع زمین بود. دانشگر با شناخت درست از توانایی بازیکنان تهاجمی استقلال، در این بازی اصلا دریبل نخورد و 6 خطر را هم دفع کرد.

آرمان قاسمی، دفاع، ذوب‌آهن، نمره 7.17

ذوب‌آهن نزدیک به یک نیمه مقابل پرسپولیس با یک دفاع کمتر بازی کرد. اتفاقی که بار زیادی را روی دوش دو مدافع دیگر این تیم گذاشت. آرمان قاسمی هم با آمار کم‌نظیر 14 عملکرد دفاعی، بخش زیادی از تهدیدهای پرسپولیس را خنثی کرد.

مسعود ریگی، هافبک، سپاهان، نمره 7.95

در برد 2 گله سپاهان در ورزشگاه آزادی، بازیکن سابق استقلال نمایشی بهتر از بقیه داشت. مسعود ریگی 2 مرتبه با پاس‌کلیدی، روی دروازه استقلال موقعیت ساخت. ریگی تنها بازیکن زمین بود که تعداد دوئل‌های پیروزش دو رقمی بود. ریگی دقت پاس 91درصدی هم داشت.

امیرحسین کریمی، هافبک، نفت مسجدسلیمان، نمره 8.30

بهترین بازیکن هفته اول، هافبک دفاعی نفت مسجدسلیمان بود. کریمی یکی از 3 گل تیمش به مس کرمان را زد. او دقیق‌ترین بازیکن هفته بود و 97درصد پاس‌هایش سالم به مقصد رسید. کریمی 3 مرتبه هم با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت.

یاسین سلمانی، هافبک، سپاهان، نمره 7.53

دو دریبل موفق، گرفتن 5 خطا و زدن اولین گل فصل به استقلال را یکی از درخشان‌ترین استعدادهای لیگ رقم زد. یاسین سلمانی مقابل استقلال 11 پاس موثر در زمین میزبان هم داد تا در همان شروع فصل، کیفیت بالایش را به نمایش بگذارد.

رضا شکاری، مهاجم، گل‌گهر، نمره 7.96

درخشش رضا شکاری از اواخر فصل قبل شروع شد و در فصل جدید هم ادامه پیدا کرده است. وینگر گل‌گهر یکی از تماشایی‌ترین گل‌های هفته اول را به تراکتور زد. او در این بازی 2 مرتبه هم با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت تا روی اولین گل تیمش هم نقش موثری داشته باشد.

رضا دهقانی، مهاجم، نفت مسجدسلیمان، نمره 7.96

دهقانی با 5 شوت، شوت‌زن‌ترین بازیکن هفته بود. حاصل شوت‌های او، یک گل بود. دهقانی علاوه بر گلی که زد، 2 مرتبه هم با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت تا در همین هفته اول، یک پاس‌گل هم به نامش ثبت شود.

مرتضی تبریزی، مهاجم، گل‌گهر، نمره 7.57

تبریزی هم شروع قابل قبولی داشت و 4 مرتبه دروازه تراکتور را تهدید کرد. تنها شوت او در چارچوب بود. تبریزی خلاق‌ترین بازیکن هفته هم بود که 3 پاس‌کلیدی و یک پاس‌گل داد. 


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری