football360 logo

دی‌ماریا دیدار برابر رم را ازدست داد؛ مصدومیت امان برید، فکری بکن!

27 مرداد 1401 ساعت 09:579 نظر
ستاره جدید یوونتوس در ادامه سریال‌های متوالی مصدومیت، حدود 4 هفته از میادین دور است.
به گزارش فوتبال 360، انتقادها از شیوه بدنسازی و آماده‌سازی یوونتوس تحت هدایت الگری بالا گرفته و سرمربی ایتالیایی این تیم، حالا با انتقادی جدیدتر روبه‌روست: چرا بازیکنی که احساس درد می‌کرد را تعویض نکردی؟!
ماسیمیلیانو الگری که بر خلاف نمایش‌های ضعیف در اردوی پیش‌فصل، تیم تحت هدایتش موفق شد سری آ را با پیروزی پر گل مقابل ساسولو آغاز کند، از این که همچون فصل گذشته شروعی ضعیف گریبان‌گیرِ تیمش نشده، خرسند است اما مصدومیت بازیکنی که یک گل زد و یک پاس گل ارسال کرد تا تاثیر زیادی در پیروزی بیانکونری داشته باشد، کام همه هواداران یوونتوس را تلخ کرد. پس از پوگبا، کیزا و شزنی، دی‌ماریا جدیدترین مصدوم در اردوگاه مشکی و سفید پوشان تورین است و درحالی که در نیمه دوم دیدار مقابل ساسولو، نشان می‌داد دی‌ماریا از ناحیه کشاله احساس درد می‌کند، سرمربی ترجیح داد او را در بازی نگه دارد و چند دقیقه بعد درحالی که از درد به خود می‌پیچید از زمین مسابقه به اجبار خارج شد.
غیبت از 20 تا 25 روز
روز سه‌شنبه، دی‌ماریا تست‌های پزشکی پیشرفته‌تر را پشت سر گذاشت و مشخص شد ستاره آرژانتینی یوونتوس که تیم ملی کشورش هم برای حضور در جام‌جهانی 2022 امید فراوانی به درخشش او بسته، 25 روز از مسابقات دور خواهد بود. مصدومیت او، موجی از نگرانی را میان هواداران یوونتوس به راه انداخت و حالا بیانکونری که پیش از این شزنی، سنگربان شماره یک، فدریکو کیزا، ستاره جوان و پل پوگبا را در اردوی پیش‌فصل از دست داده بودند، باید با غیبت آنخل دی‌ماریا هم کنار بیایند. بانوی پیر این فصل دلیخت را  از دست داده و برای جبران جای خالی پوگبا، فیلیپ کاستیچ را از اینتراخت فرانکفورت به خدمت گرفته است. الگری حالا در نظر دارد برای جانشینی کوتاه مدت دی‌ماریا و همچنین بهبود ترکیب در کمربند خط میانی، ممفیس دیپای را نیز از بارسلونا به خدمت بگیرد و به گزارش نشریه «توتواسپورت» مدیران این باشگاه با این بازیکن هم به توافقات نهایی دست یافته‌اند.
دپای، جایگزینِ نچندان سهل‌الوصول
ستاره 28 ساله هلندی برای پیوستن به یوونتوس، ابتدا باید مشکلات قراردادش با بارسلونا را حل کند و به نظر یوونتوس دست روی هدف دردسرسازی گذاشته است. بارسلونا به آسانی بازیکنانش را نه‌ تنها آزاد نمی‌کند، بلکه به زور تهدید، درخواست تمدید قرارداد با کاهش دستمزد را از آن‌ها دارد و شاید دیپای هم به سرنوشت فرانکی دی‌یونگ دچار شود. به‌ هر حال در راه عقد قرارداد با دیپای، چلسی و تاتنهام هم 2 رقیب سرسخت دیگر برای یوونتوس خواهند بود اما گزارش «توتواسپورت» حکایت از این دارد که دپای با مدیران یوونتوس به توافق قطعی رسیده و قرارداد 2 ساله‌اش با حقوق سالیانه 6 میلیون یورودر قرارداد تنظیم شده است. مدیران یوونتوس حاضر هستند به محض رفع مشکلات قرارداد دیپای با بارسلونا، او را به خدمت بگیرند تا هرچه سریع‌تر جایگزین دی‌ماریا در ترکیب بیانکونری مشخص شود.
امان از کادرفنی مکس!
ستاره آرژانتینی که بسیاری از کارشناسان معتقد بودند برای گذران سال‌های منتهی به بازنشستگی به یوونتوس پیوسته در همان دیدار اول نشان داد از چه کیفیت بالایی برخوردار است و هواداران یوونتوس از در اختیار داشتن این ستاره تمام عیار، خوشحال بودند.  آرژانتین هم خوشحال بود که هافبک خوش‌نقش در سال منتهی به جام‌جهانی، بازی‌های پرفشارتری را پشت سر می‌گذارد اما ظاهراً مشکلات بدنسازی کادر فنی الگری، خیلی زود گریبان‌گیرِ دی‌ماریا هم شد. او اگرچه با از دست دادن شانس حضور در جام‌جهانی فاصله‌ای خیلی دور، خیلی نزدیک دارد اما طبق گزارش‌ها  از 20 تا 25 روز حق به میدان رفتن را نخواهد داشت و از شرایط بازی به دور است.
دیدار با رم نه، سامپدوریا شاید
او قطعاً دیدار مقابل سامپدوریا در روز 22 اوت (دوشنبه) را از دست خواهد داد و پیش‌بینی نمی‌شود در دیدار مقابل شاگردان مورینیو در روز بیست‌وهفتم هم قادر به حضور در ترکیب باشد. بیانکونری اگر خوش‌شانس باشند، پیش از دیدار مقابل فیورنتینا در خانه و مقابل اسپتزیا، دی‌ماریا را در ترکیب خواهند دید در غیر این صورت، دیدار مقابل فیورنتینا (اگر دوران نقاهت دی‌ماریا بیش از این طول نکشد) عرصه مناسبی برای بازگشت ستاره آرژانتینی خواهد بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری