football360 logo

پایان هفته دوم سری آ؛ بانوی پیر از کار افتاده!

01 شهریور 1401 ساعت 01:378 نظر
سامپدوریا در ورزشگاه لوییجی فراریس شهر جنوا از میهمان نامدارش امتیاز گرفت.

به گزارش فوتبال 360، در آخرین بازی هفته دوم سری آ،  سامپدوریا و یوونتوس به دیدار هم رفتند. وویچک شزنی، لئوناردو بونوچی، فدریکو کیه‌زا، پل پوگبا و آنخل دی‌ماریا مصدومان یوونتوس و آندره‌آ کونتی و مانوئل دی لوکا غایبان تیم سامپدوریا بودند.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، برای کسب 3 امتیاز بازی برنامه‌ریزی کرده بود و می‌دانست نباید در ابتدای فصل و در مقابل رقیب همیشه بازنده، امتیاز از دست بدهد. آمار بازی‌های رو در رو عامل قوت قلب آلگری بود. بانوی پیر هر 2 بازی فصل قبل را با نتایج 3 بر 2 در تورین و 3 بر یک در جنوا به پیروزی رسیده بود. در ابتدای سال میلادی جاری  و در چارچوب جام حذفی ایتالیا، این 2 تیم با هم بازی کردند که رقابت نتیجه 4 بر یک به نفع یوونتوس رقم خورد. سامپدوریا در 7 بازی گذشته مقابل یوونتوس به پیروزی نرسیده بود. 

گزارش بازی

سمپدوریا با آرایش 1-4-1-4 و یوونتوس با آرایش 3-3-4 به میدان آمدند. برخلاف تصور همگان، اولین خطر بازی توسط فرانچسکو کاپوتو، تک مهاجم سمپدوریا در دقیقه 6 بازی روی دروازه یوونتوس اتفاق افتاد. شوت این بازیکن بعد از تاثیرگذاری ماتیا پرین دروازه‌بان یوونتوس به تیر افقی برخورد کرد و توسط پرین مهار شد. در دقیقه 15، ضربه محکم و کم‌دقت کوادرادو توسط امیل آودِرو، دروازه‌بان سلمپدوریا، مهار شد. در ادامه امیل آودِرو اجازه نداد تا دروازه تیمش در دقایق 23 و 36 باز شود. 

تلاش بی‌نتیجه بانوی پیر

یوونتوس نیمه دوم را با تاکتیک پرس از جلو شروع کرد. این تاکتیک موثر بود و در دقیقه 65 آدرین ربیو با پاس رو به عقب ولاهوویچ گل اول را به ثمر رساند اما سیستم کمک داور ویدئویی این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. تلاش 2 تیم نتیجه‌ای به همراه نداشت و بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید تا مارکو جامپائولو از کسب یک امتیاز خوشحال و ماسیمیلیانو آلگری ناراحت از دست دادن 2 امتیاز باشد.یوونتوس باید با اتکا به داشته‌هایش، بازی بدون دیبالا و کیلینی را یاد بگیرد. خط دفاعی یوونتوس، آسیب‌پذیر و متزلزل بود. بازیکنان سامپدوریا از جلو پرس می‌کردند و در زمین یوونتوس صاحب توپ می‌شدند. خط میانی یوونتوس سردرگم بود و نتوانست ولاهوویچ را در موقعیت گل قرار دهد. در هفته سوم سری آ، سامپدوریا مهمان سالرنیتانا و یوونتوس میزبان رم خواهد بود. بازگشت دیبالا به تورین در فاصله کوتاه از شروع سری آ جذابیت‌های فراوانی به همراه خواهد داشت. یوونتوس برای عقب نماندن از مثلث 6 امتیازی ناپولی، رم و اینتر، باید 3 امتیاز بازی مقابل رم را به دست آورد.  


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری