football360 logo

تیم منتخب هفته سوم؛ هر تیم یک ستاره!

06 شهریور 1401 ساعت 10:1461 نظر
در این هفته تیم‌های استقلال، پرسپولیس، فولاد، تراکتور، سپاهان، صنعت‌نفت آبادان، نساجی، گل‌گهر، ذوب‌آهن و پیکان در تیم منتخب نماینده دارند.

به گزارش فوتبال360، در این هفته برای اولین‌بار در ۵ فصل گذشته، یک دروازه‌بان پنالتی منشا را گرفت، آن هم در حالی که این بازیکن ۱۵ پنالتی قبلی را گل کرده بود. میلاد سرلک به طولانی‌ترین انتظار پرسپولیس برای گلزنی در آغاز یک فصل پایان داد. کوین یامگا بعد از گل‌گهر و مس رفسنجان، به دیگر تیم کرمانی هم گل زد. آلوز، هافبک خلاق تراکتور برای سومین هفته متوالی پاس‌گل داد. مجید علیاری هم گل زد و هم پاس‌گل داد. در ادامه عملکرد بازیکنان حاضر در تیم منتخب «فوتبال 360» را با همکاری «متریکا» می‌خوانید. 

حبیب فرعباسی/ دروازه‌بان/ ذوب‌آهن/ نمره 7.83

دروازه‌بان 22 ساله ذوب‌آهن شروع درخشانی در این فصل داشته است. او در بازی هفته اول مقابل پرسپولیس، با مهار هر 4 شوت حریف، بهترین بازیکن زمین شده بود. فرعباسی موفق شد ضربه پنالتی گادوین منشا آقای گل فصل گذشته لیگ برتر را مهار کند، مهاجمی که هر 15 پنالتی قبلی‌اش را گل کرده بود. 

میلاد زکی‌پور/ دفاع/ سپاهان/ نمره 7.82

زکی‌پور با اینکه دوستانه و توافقی از گل‌گهر جدا شد، اما برای اثبات توانایی‌اش به امیر قلعه‌نویی، انگیزه زیادی داشت. موردی که مورایس، سرمربی سپاهان هم در کنفرانس بعد از بازی به آن اشاره کرد. زکی‌پور هم 2 گل تماشایی به گل‌گهر زد؛ یکی با ضربه سر و یکی هم ضربه آزاد.

میثم تهیدست/ دفاع/ نفت آبادان/ نمره 7.21

در هفته‌ای که 19 گل داشت، نفت آبادان یکی از 3 میهمانی بود که گلی نخورد. میثم تهیدست بیشترین عملکرد دفاعی و نبرد پیروز را در این بازی داشت تا اولین برد نفت آبادان در این فصل رقم بخورد.

سامان فلاح/ دفاع/ پیکان/ نمره 7.64

کاپیتان دهه هشتادی پیکان، در این هفته عملکرد کم‌نظیری داشت. فلاح در حالی 14 نبرد دفاعی ثبت کرد که هیچ بازیکنی در آن بازی حتی به اندازه نصف او هم خطر دفع نکرد. سامان فلاح که دفاع میانی است، 3 شوت زد که 2 شوت او در چارچوب بود و یکی هم گل شد. دقت پاس سامان فلاح هم 93درصد بود. 

میلاد سرلک/ هافبک/ پرسپولیس/ نمره 7.74

222 دقیقه، طولانی‌ترین انتظار پرسپولیس برای گل زدن از شروع یک فصل بود. انتظاری که با فرار و ضربه تماشایی میلاد سرلک به پایان رسید. دیگر آمار ویژه سرلک در این هفته، پیروزی در 100درصد دوئل‌ها بود و او هیچ نبرد یک مقابل یکی را به بازیکنان آلومینیوم نباخت.

علیرضا علیزاده/ هافبک/ گل‌گهر/ نمره 7.62

بیشترین لمس توپ، بالاترین دقت پاس، بیشترین نبرد موفق و در نهایت هم یک گل؛ آماری بود که علیزاده در بازی با سپاهان ثبت کرد تا امیر قلعه‌نویی در تقابل حیثیتی با تیم سابقش، بازنده نباشد. 

غلامرضا ثابت‌ایمانی/ هافبک/ پیکان/ نمره 7.83

با کسب دومین پیروزی، پیکان در فاصله یک امتیازی صدرجدول قرار گرفته است. تیمی که در این هفته نفتِ آماده را در مسجدسلیمان شکست داد. بهترین بازیکن این بازی، ثابت ایمانی بود که 4 پاس‌کلیدی داشت و هر 2 پاس‌گل تیمش را داد. ایمانی در کمک به دفاع هم متعهد بود و 10 عملکرد دفاعی داشت.

ایوب کلانتری/ هافبک/ نساجی/ نمره 7.77

بعد از گل زدن به سپاهان، نوبت به پاک کردن تعداد پاس‌گل‌ها رسید. ایوب کلانتری در بازی با ملوان 6 مرتبه با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت تا خلاق‌ترین بازیکن هفته شود. هر 2 گل نساجی به ملوان هم با پاس کلانتری به‌ثمر رسید. 

ریکاردو آلوز/ هافبک/ تراکتور/ نمره 8.04

هر هفته، یک پاس‌گل؛ آمار ویژه خرید خارجی باکیفیت تراکتور است. بازیکنی که 3 تا از 4 پاس‌گل این فصل تراکتور را داده است. او در هفته اول و دوم، در هر بازی 2 پاس‌کلیدی داده بود. برای حفظ آمار یک پاس‌گل در هر بازی، آلوز در بازی با فولاد هم 3 پاس‌کلیدی داد تا خلاق‌ترین بازیکن فعلی لیگ باشد. 

مجید علیاری/ مهاجم/ فولاد/ نمره 8.10

بهترین بازیکن هفته، مجید علیاری بود که هم گل زد و هم پاس‌گل داد. علیاری در دقیقه 3 از روی پنالتی به تراکتور گل زد. او در فاصله 3 دقیقه مانده به پایان مسابقه، پاس‌گلی تماشایی برای اشکان دژاگه ارسال کرد تا 3 امتیاز بازی را به حساب فولاد واریز کند. هفته سوم برای علیاری به بهترین شکل به پایان یافت. 

کوین یامگا/ مهاجم/ استقلال/ نمره 7.81

یامگا فصل قبل 2 گل به گل‌گهر و 2 گل هم به مس رفسنجان زده بود. در این فصل و با اضافه شدن مس کرمان به تیم‌های لیگ برتری، یامگا تنها گل تیمش به مس را هم زد تا همچنان هیچ تیم کرمانی از دست او آسوده نباشد. بازیکنی که هفته قبل یک پاس‌گل هم به مهدی قایدی داده بود تا برای سایر مهاجمان استقلال خط و نشان بکشد. 


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری