football360 logo

آبی و اناری‌ها بی‌توقف می‌تازند؛ ادامه ۴ گله‌های بارسا و ژاوی در فصل جدید

06 شهریور 1401 ساعت 22:5912 نظر
بارسلونا و رئال‌وایادولید در هفته سوم لالیگا به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت کاتالان‌ها موفق به کسب دومین پیروزی فصل خود شدند.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، در هفته سوم لالیگا، ورزشگاه اسپاتیفای نوکمپ در ساعت ۲۲ میزبان مصاف دو تیم بارسلونا و وایادولید بود. بارسا در حالی به مصاف حریف رفت که در ۱۴ دیدار آخر خانگی در لالیگا مقابل این تیم شکست نخورده بود و آخرین بار در ۱۹۹۷ طعم شکست خانگی را مقابل وایادولید چشیده بود. در آخرین مصاف دو تیم، بارسا با گل ثانیه‌های پایانی دمبله به پیروزی یک بر صفر رسیده بود تا شانس خود برای کسب عنوان قهرمان فصل ۲۰۲۰/۲۱ را حفظ کند. 

همه چیز مطابق انتظار

مطابق انتظار بازی با مالکیت بارسلونا آغاز شد و آن‌ها در سیزدهمین دقیقه بازی نخستین زنگ خطر را برای رقیب به صدا در آوردند، ارسال رافینیا با ضربه سر لواندوفسکی همراه شد اما توپ پس از برخورد به تیرک دروازه راهی به گل پیدا نکرد. حدود ۱۰ دقیقه بعد از این ضربه، این بار پاس لوا، دمبله را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه او بار دیگر با تیرک برخورد کرد. حملات بارسلونا در دقیقه ۲۴ به نتیجه رسید تا ارسال رافینیا با ضربه لوا بدل به نخستین گل بارسا شود. حملات بارسلونا ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه ۴۳، حرکت انفرادی دمبله با پاس تماشایی او برای پدری همراه شد تا هافبک اسپانیایی گل دوم بارسلونا را به ثمر برساند.

همان آش و همان کاسه

نیمه دوم هم با حملات پر دامنه بارسا آغاز شد و در دقیقه ۶۴ بار دیگر جرکت پا به توپ دمبله با پاس تماشایی او همراه شد تا لواندوفسکی به زیبایی گل سوم بارسلونا را به ثمر برساند. وایادولید برای اعاده حیثیت، حملات پر دامنه‌ای را روی دروازه بارسا طرح‌ریزی کرد اما درخشش تراشتگن و دفع توپ کونده از روی خط دروازه مانع گلزنی تیم میهمان شد. بارسای ژاوی دست بر دار نبود و در دقیقه ۹۲ ارسال فران تورس با ضربه لواندوفسکی همراه شد اما اثر ماسیپ روی توپ باعث شد تا ضربه لوا پس از برخورد به تیرک مقابل پای سرخی روبرتو قرار بگیرد تا ضربه تمام کننده روبرتو گل چهارم بارسا را به ارمغان بیاورد و در نهایت این دیدار با پیروزی ۴ بر صفر به پایان برسد.

رکوردشکنی در بازی سوم!

لواندوفسکی ضمن زدن  ۲ گل با ۳۴ سال و ۷ روز سن بدل به مسن‌ترین بازیکنی شد که در قرن بیست و یکم در ۳ بازی ابتدایی لالیگایی خود، ۴ بار موفق به گلزنی می‌شود. این در حالی است که پیش از لوا، تنها رادامل فالکائو در سال ۲۰۱۱ موفق به ثبت چنین آماری در قرن ۲۱ شده بود، همچنین او تنها بازیکن بارسا است که چنین آماری را در ۳ دیدار ابتدایی لالیگایی خود به ثبت می‌رساند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری