football360 logo

اخاذی برادر از برادر؛ پوگبا رسما شکایت کرد

07 شهریور 1401 ساعت 11:548 نظر
پل پوگبا به دلیل تهدیدهای برادرش در چند روز اخیر ضمن شکایت از او، حقایق جالبی را افشا کرد.

به گزارش فوتبال360، در حالی که با شنیدن نام برادر پل پوگبا، دیدار خاطره‌انگیز منچستریونایتد و سن‌اتین و تقابل احساسی پل و فلورنتین پوگبا در ذهن فوتبال‌دوستان یادآوری می‌شد، روز شنبه یکی دیگر از برادران هافبک سرشناس فرانسوی با انتشار متنی تهدیدآمیز در صفحه شخصی خود، برادر خود پل و کیلیان امباپه را تهدید به افشاگری کرد: «مردم فرانسوی، ایتالیایی، انگلیسی و اسپانیایی شایسته دانستن چیزهای خاصی هستند. تمام دنیا، از جمله هواداران برادرم در فرانسه و یوونتوس و حامیان مالی او. آن‌ها باید اطلاعات لازم را داشته باشند و تصمیم بگیرند شایسته احترام و محبت هواداران است یا خیر؛ این که آیا او شایسته بازی در یوونتوس و حضور در ترکیب تیم ملی فرانسه در جام‌جهانی است یا خیر. می‌خواهم چشمان همه را در این مورد باز کنم که به اصطلاح قدرتمندترین زن فوتبال کیست که برادرم او را مادر دوم خود می‌نامد. آنچه من می‌گویم به آدم‌های زیادی مربوط می‌شود. من چیزهای مهمی در مورد کیلیان امباپه خواهم گفت. خیلی از شاهدان گفته‌های من را تایید خواهند کرد و این خبر می‌تواند پر سر و صدا باشد».

«رافائلا پیمنتا»، دست راست مینو رایولا در زمان حیات او بود و اداره آژانسی را که مدیر برنامه معروف ایتالیایی تأسیس کرده بود را بعد از فوتش بر عهده گرفت و در حال حاضر مدیر برنامه ‌های پل پوگبا هم به حساب می‌آید. پوگبا، شکایتی علیه برادر بزرگ‌تر خود ماتیاس تنظیم کرده و در گفت‌وگو با پلیس حقایق تکان‌دهنده‌ای از برادر خود افشا کرده است.

زورگیری و اخاذی

در اواخر مارس و زمانی که پوگبا برای همراهی تیم ملی فرانسه در 2 بازی دوستانه در فرانسه به سر می‌برد، پل از این فرصت استفاده کرد تا به دیدار خانواده‌اش برود. او مدعی است دوستان قدیمی‌اش او را به ساختمانی در پاریس منتقل کردند و از سوی دوستانش به دلیل عدم حمایت مالی از آن‌ها از زمان تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه‌ای، مورد ازخواست قرار گرفته است. در بین آن افراد، 2 مرد مسلح خواستار پرداخت ۱۳ میلیون یورو بابت خدماتی که به او ارائه داده‌اند شدند و مدعی بودند به مدت ۱۳ سال از او محفاظت کرده‌اند. پوگبا تایید کرده این افراد را بارها از جمله آوریل گذشته در منچستر و در ماه جولای در کمپ تمرینی یوونتوس در تورین دیده است و در تورین بود که او برادرش ماتیاس را که رابطه چندان خوبی با او ندارد را در بین خلافکاران شناسایی کرده پس از آن با همکاری وکلای باشگاه پای پلیس به آن پرونده باز شده است. ستاره یوونتوس به بازرسان گفته همیشه مشتاق کمک خود به دوستان دوران کودکی خود بوده و تنها، در ژانویه گذشته پس از این که متوجه شد یکی از دوستانش از کارت اعتباری‌ او برای سرقت170 هزار پوندی استفاده کرده، این شخص را از خانه بیرون کرد.

تحقیقات پلیس

پلیس احتمال زیادی می‌دهد نام کیلیان امباپه صرفا برای وارد کردن فشار بیش‌تر به پوگبا برای پذیرش خواسته خلافکاران به میان آمده و آن‌ها قصد داشتند با انتشار پیام‌های جعلی همچون تلاش پوگبا برای طلسم کردن امباپه، باعث خدشه‌دار شدن نام پل پوگبا در رسانه‌ها شوند.جالب است که ماتیاس پوگبا 32 ساله که اصالتی گینه‌ای دارد همانند 2 برادر خود پل و فلورنتین، فوتبالیست است و سابقه 5 بار پوشیدن پیراهن تیم ملی گینه را در کارنامه دارد.

*نوید مرتضایی

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری