football360 logo

ترین‌های هفته چهارم؛ قرمزها وارد می‌شوند

10 شهریور 1401 ساعت 10:2369 نظر
سرخ‌پوشان پایتخت در اولین حضور هواداران خانم، خود را به صدر جدول رساندند.

به گزارش فوتبال 360، هفته چهارم لیگ برتر با رسیدن پرسپولیس به صدر بعد از یک فصل و اندی به پایان رسید. در این هفته تیم‌ها چهره‌های متفاوتی را به نمایش گذاشتند. پرسپولیس راه افتاد، فولاد قوی شد واستقلال و سپاهان که لیگ را بهتر شروع کرده بودند با یک تساوی و یک باخت هفته خوبی را نگذراندند. 

تیم هفته: فولاد خوزستان

دیداری که می‌توانست جذاب‌ترین دیدار هفته باشد فقط با 3 شوت در چارچوب چنگی به دل نزد. همه‌چیز نزدیک بود مساوی تمام شود که یک اشتباه عجیب از ستاره این فصل سپاهان یعنی یاسین سلمانی ورق را برگرداند. پاس او به بازیکن فولاد گل دقیقه آخر این تیم و 3 امتیاز بسیار ارزشمند را به حساب اهوازی‌ها واریز کرد. پاتوسی که چند دقیقه بود به میدان آمده بود، با یک شوت و یک شوت در چارچوب 3 امتیاز به نکونام به‌خاطر تعویضش هدیه داد. با اینکه گل این تیم روی یک اشتباه به‌ثمر رسید اما 90 دقیقه کلین‌شیت مقابل سپاهان و در نهایت یک فرصت طلبی عنوان تیم هفته را به فولادی‌ها داد.

مربی هفته: یحیی گل‌محمدی (پرسپولیس)

برد 2 هفته گذشته پرسپولیس را می‌توان حاصل تفکرات یحیی گل‌محمدی دانست. او بالاخره مشکل تیمش را متوجه شد و با تغییراتی که ایجاد کرد بهترین برد فصل را در هفته چهارم رقم زد. بازی مقابل صنعت نفت را باید بهترین بازی سرخ‌پوشان در این چند وقت اخیر دانست که به صدرنشینی آن‌ها هم منجر شد. علاوه بر زدن 2 گل، کلین‌شیت مقابل حریفی که برای اولین‌بار امید گل بالای یک را به‌دست آورد هم یک نکته مثبت دیگر برای تیم یحیی گل‌محمدی بود. پرسپولیس قدم‌به‌قدم در این لیگ بهتر شده است و هواداران امیدوارند که با تثبیت صدرنشینی به تعطیلات بروند.

گل هفته: مهدی مومنی (ملوان)

باز هم لیگ به روزهای کم گل خود رسید و انتخاب بهترین گل هفته کار بسیار سختی بود. شاید در میان گل‌های این هفته بتوان این عنوان را به گل ملوانی‌ها اختصاص داد؛ یک گل زیبا و بی‌نقص با ضربه سر. مهدی مومنی ارسال هم‌تیمی‌اش را با یک پرش خوب در میان دو بازیکن حریف وارد دروازه گل‌گهر کرد. 

پاس گل هفته: محمد خدابنده‌لو (گل‌گهر)

هنوز 2 دقیقه بیشتر از گل مس کرمان نگذشته بود که یک پاس گل زیبا از محمد خدابنده‌لو بازی را به تساوی کشاند. نکته گل اول گل‌گهر این بود که با 2 پاس استثنایی وارد دروازه مس شد. شروع مجدد بسیار خوب محسن فروزان، توپ را به جایی رساند که تا به‌ثمر رسیدن گل تنها چند ثانیه فاصله داشت. پاس عالی فروزان روی پای خدابنده‌لو فرود آمد و او هم در حین حرکت با یک استپ توپ و یک ارسال، گل اول تیمش را رقم زد تا یکی از بهترین گل‌های این هفته سهم شاگردان امیرقلعه‌نویی باشد.

بازیکن هفته: عارف رستمی (مس کرمان)

اگر مس کرمان به لیگ برتر صعود نمی‌کرد، میانگین گل‌های زده لیگ بسیار کمتر از عدد فعلی بود! بازی هجومی و خوب شاگردان فرزاد حسین‌خانی، یکی از نکات مثبت لیگ امسال بوده است. بازی بسیار خوب این تیم مقابل گل‌گهر سیرجان که مثل همیشه بازی هجومی را به نمایش گذاشت یکی از بهترین اتفاقات این هفته بود. در این بازی عارف رستمی با یک گل و یک پاس گل نقش ویژه‌ای در یک امتیاز تیمش پیدا کرد. اگر گل به‌خودی دقیقه آخر مسی‌ها نبود، عارف رستمی ستاره ویژه یک برد شیرین بود اما این اتفاق نیفتاد و یک گل و یک پاس‌گل این بازیکن فقط یک امتیاز برای کرمانی‌ها به دنبال داشت. 

چهره ویژه هفته: یورگن لوکادیا (پرسپولیس)

یورگن لوکادیا خیلی هواداران پرسپولیس را برای اولین گلش منتظر نگذاشت. یک گل حساس و یک شادی گل زیباتر او را به چهره ویژه هفته چهارم تبدیل کرد. یکی از اتفاقات مهم این هفته حضور بانوان پرسپولیسی در ورزشگاه بود. همراه شدن این اتفاق مهم با گل‌زدن لوکا که آن هم اتفاق بسیار مهمی برای هواداران محسوب می‌شد، صحنه‌هایی به یادماندنی را در ورزشگاه آزادی شکل داد. 2 شوت و یک شوت در چارچوب و یک پاس کلیدی عملکرد او در شرایطی بود که به عقیده خیلی‌ها هنوز به فرم ایده‌آل خودش نرسیده است. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری