football360 logo

تیم منتخب هفته چهارم؛ 11 ستاره از 10 تیم!

10 شهریور 1401 ساعت 16:1943 نظر
2 بازیکن از گل‌گهر، یکی هم از پرسپولیس، استقلال، آلومینیوم، هوادار، فولاد، ذوب‌آهن، ملوان، مس کرمان و نفت مسجدسلیمان به تیم منتخب رسیدند.

به گزارش فوتبال360، در هفته‌ای که 10 تیم گلی نزدند، چند مهاجم حسابی خودنمایی کردند. یورگن لوکادیا در دومین بازی‌اش برای پرسپولیس، گل زد و کل ورزشگاه آزادی را دوید. محمد محبی با 3 شوت و 2 پاس‌کلیدی، نوید روزهای خوبی را به استقلالی‌ها داد. عارف آقاسی مزد ایستادگی‌اش مقابل بهترین خط حمله لیگ را گرفت. سامان نریمان‌جهان باز هم مقابل استقلال درخشید و محمد خدابنده‌لو پاسخ اعتماد امیر قلعه‌نویی را با یک پاس‌گل داد. در ادامه عملکرد بازیکنان حاضر در تیم منتخب «فوتبال 360» را با همکاری «متریکا» می‌خوانید. 

حسین پورحمیدی/ دروازه‌بان/ آلومینیوم/ نمره 7.63

از بین 10 تیمی که در این هفته گل نزدند، بهترین عملکرد را مس رفسنجان داشت که امیدگل 1.31 ایجاد کرد. بازیکنان مس هر چه زدند اما، به در بسته حسین پورحمیدی خورد. پورحمیدی در روزی که تیمش هیچ شوت در چارچوبی نزد، هر 3 شوت حریف را مهار کرد تا یک امتیاز از استقلال کرمان سوغاتی ببرد.

محسن سفیدچوقایی/ دفاع/ هوادار/ نمره 7.09

در هفته‌ای که هیچ دفاع راستی درخشش ویژه‌ای نداشت، یک بازیکن از هوادار به تیم منتخب هفته رسید. سفیدچوقایی که با متوسط 2.6 دریبل موفق، تکینیکی‌ترین بازیکن این فصل هوادار است، در بازی این هفته مقابل تراکتور هم در عملکردهای تهاجمی، موثر ظاهر شد. او 2 مرتبه با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت که مهاجمان این تیم قدر پاس او را ندانستند. 

عارف آقاسی/ دفاع/ فولاد/ نمره 7.29

گل نخوردن از سپاهانی که در 3 بازی قبلی به استقلال، گل‌گهر و نساجی مجموعا 6 گل زده بود، ماموریت دشواری بود که جواد نکونام از پس آن برآمد. رهبر خط دفاعی فولاد در این بازی هم کسی نبود جز عارف آقاسیِ 25 ساله. بازیکنی که  با 8 عملکرد دفاعی، بیشترین خطر را از دروازه تیمش دور کرد، بیشترین لمس توپ را داشت و با ثبت بالاترین دقت پاس، در بازیسازی تیمش از عقب زمین هم مشارکت داشت.

آرمان قاسمی/ دفاع/ ذوب‌آهن/ نمره 7.21

متعهد در دفاع و موثر در خط حمله، خلاصه‌ای از عملکرد آرمان قاسمی در بازی مقابل ملوان است. او تنها بازیکن زمین بود که تعداد عملکردهای دفاعی‌اش دو رقمی شد. قاسمی زننده تک گل تیمش از روی نقطه پنالتی هم بود و 93 درصد از پاس‌هایش سالم به مقصد رسید. 

پدرام قاضی‌پور/ دفاع/ ملوان/ نمره 7.52

در هفته‌ای که ابوالفضل جلالی، دفاع چپ استقلال، نمایش قابل قبولی داشت، این پدرام قاضی‌پور بود که به تیم منتخب رسید. قاضی‌پور در بازی با ذوب‌آهن 2 مرتبه با شوت دروازه حریف را تهدید کرد که حبیب فرعباسی مهار کرد. در نهایت اما، قاضی‌پور با پاسی تماشایی، گل ملوان را ساخت تا تاثیر خودش را در نتیجه بازی بگذارد.

عارف رستمی/ هافبک/ مس کرمان/ نمره 7.91

هافبک فصل قبل ذوب‌آهن، شروع درخشانی در کرمان داشته است. او بعد از گلی که در اولین بازی‌اش برای مس زد، در این هفته هم دروازه دیگر تیم کرمانی را باز کرده است. رستمی در بازی مقابل گل‌گهر هم گل زد و هم پاس‌گل داد تا جزو بازیکنانی قرار بگیرد که در صدرجدول گلزنان حضور دارند. 

محمد خدابنده‌لو/ هافبک/ گل‌گهر/ نمره 7.78

تنها جایی که گل‌گهر در فصل نقل‌وانتقالات، با تیم‌های بزرگ لیگ وارد چالش شد، رقابت بر سر خرید این هافبک 22 ساله بوده است. خدابنده‌لو هم پس از 3 نمایش نه‌چندان راضی‌کننده، در این هفته بالاخره درخششی نسبی داشت. او در بازی با مس کرمان، اولین پاس‌گل فصلش را داد و هیچ دوئلی را به بازیکنان حریف نباخت.

سامان نریمان‌جهان/ هافبک/ نفت مسجدسلیمان/ نمره 7.60

خرید رضا مهاجری از تراکتور، یکی از بهترین بازیکنان بازی با استقلال بود. نریمان‌جهان که قبلا در لباس تراکتور هم سابقه درخشش مقابل استقلال را داشت، در این هفته 4 مرتبه با پاس‌کلیدی، روی دروازه استقلال خطر آفرید. او یک شوت هم زد که توسط حسین حسینی مهار شد.

محمد محبی/ مهاجم/ استقلال/ نمره 7.31

خرید اول فصل استقلال، بهترین بازیکن تهاجمی تیم در این هفته بود. او 3 شوت به سمت دروازه نفت مسجدسلیمان زد که 2 شوت او در چارچوب بود. خلق 2 موقعیت گل با‌ پاس‌های کلیدی، او را غیرقابل مهار کرده بود. اتفاقی که باعث شد محبی 3 خطا هم از دفاع‌های نفت بگیرد. 

مرتضی تبریزی/ مهاجم/ گل‌گهر/ نمره 7.89

تبریزی این هفته 4 مرتبه دروازه مس کرمان را تهدید کرد تا بالاخره یک گل بزند. تبریزی که در هفته اول، یک پاس‌گل مقابل تراکتور داده بود، در این هفته هم پاس‌کلیدی داد که منجر به گل نشد. تبریزی 3 مرتبه نیز با شوت شانس گلزنی‌اش را امتحان کرد و اولین گل فصلش را به ثمر رساند.

یورگن لوکادیا/ مهاجم/ پرسپولیس/ نمره 7.56

سومین شوت یورگن لوکادیا در لباس پرسپولیس تبدیل به گل شده است. کافی است بدانیم که شهریار مغانلو 12 و شیخ دیاباته 13 شوت برای ثبت اولین گل در پرسپولیس و استقلال زده بودند. لوکادیا یک پاس کلیدی هم داد تا قرمزها را برای داشتن مهاجمی درجه یک، امیدوار کند. 


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری