football360 logo

تیم منتخب هفته پنجم؛ به رنگ قرمز!

16 شهریور 1401 ساعت 12:3831 نظر
3 تراکتوری، 2 بازیکن از پرسپولیس و نساجی، یکی هم از سپاهان، نفت مسجدسلیمان، گل‌گهر و ذوب‌آهن به تیم منتخب هفته رسیدند.

به گزارش فوتبال360، تراکتور با کسب اولین برد فصل، بیشترین نماینده را در تیم منتخب هفته دارد. سعید صادقی هم بالاخره در لباس پرسپولیس درخشید تا بالاترین نمره هفته به او برسد. طلسم گل نزدن شهریار مغانلو در این فصل هم در این هفته شکسته شد. محمدرضا اخباری در روزی که حریفش رکورد تعداد شوت در یک بازی از این فصل را شکست، تسلیم هیچ کدام از ضربات نشد. رضا اسدی باز هم گل زد و هم در عملکردهای دفاعی درخشید. یورگن لوکادیا هم برای مدعیان آقای گلی خط و نشان کشید. در ادامه عملکرد بازیکنان حاضر در تیم منتخب «فوتبال 360» را با همکاری «متریکا» می‌خوانید. 

محمدرضا اخباری/ دروازه‌بان/ تراکتور/ نمره 7.81

آلومینیوم اراک در بهترین نمایش فصلش، رکورد بیشترین شوت زده در یک بازی از لیگ بیست‌ودوم را شکست. آلومینیوم 22 مرتبه دروازه تراکتور را با شوت تهدید کرد که این تلاش برای آن‌ها گلی را به همراه نداشت. محمدرضا اخباری هر 5 شوت در چارچوبش را مهار و 2 مرتبه هم جای خالی مدافعان تراکتور را پر کرد و 2 دفع خطر داشت.

امیرمهدی جان‌ملکی/ دفاع/ نساجی/ نمره 7.67

دفاع 23 ساله نساجی، در این فصل کم‌کم جای حامد شیری، کاپیتان این تیم را گرفته است. جان‌ملکی بعد از نیمکت‌نشینی کامل در اولین بازی فصل، در هفته دوم فقط 10 دقیقه بازی کرد، سپس این عدد را به نیم‌ساعت رساند و حالا دو بازی است که جای ثابتی در ترکیب اصلی دارد. جان‌ملکی که بالاترین لمس توپ و دقت پاس را در نساجی دارد، در این هفته یک گل هم زد تا جایش در ترکیب را تثبیت کند.

آرمان قاسمی/ دفاع/ ذوب‌آهن/ نمره 7.73

در جمع بهترین گلزنان فصل، فقط یک دفاع میانی حضور دارد. آرمان قاسمی، پنالتی‌زن نخست ذوب‌آهن که برای دومین هفته متوالی از نقطه پنالتی، برای تیمش گل زد. قاسمی در کارهای دفاعی هم تعادل را برقرار کرده و بهترین بازیکن تیمش در دفع خطر است. تعادلی که 5 تساوی پیاپی را برای ذوب‌آهن به همراه داشته است.

شایان مصلح/ دفاع/ گل‌گهر/ نمره 7.49

شایان مصلح در بازی با تیم استانش، انگیزه بالایی داشت. او در بازی با ملوان، 3 مرتبه با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت و بیشترین خطای بازی روی او شد. مصلح 2 مرتبه هم با شوت قصد تهدید دروازه حریف را داشت. تلاشی که بالاخره به‌ثمر نشست و گل‌گهر با یک گل ملوان را شکست داد تا شاگردان امیر قلعه‌نویی به رتبه دوم جدول برسند و ملوان را هم در قعر نگه‌دارند.

رضا اسدی/ هافبک/ تراکتور/ 7.64

بازیکنی که فصل قبل در پرسپولیس فشار زیادی را متحمل شده بود، دوباره در لباس تراکتور احیا شده است. اسدی این هفته دومین گل فصلش را هم زد. در فاکتورهای فنی دریبل موفق، پاس‌کلیدی، لمس توپ، شوت در چارچوب و نبردهوایی موفق یکی از 3 بازیکن برتر تیمش است. اسدی این هفته علاوه بر گلی که زد، جزو معدود بازیکنانی بود که تعداد عملکرد دفاعی‌اش نظیر دفع توپ و قطع پاس، دو رقمی شد.

گوستاوو واگنین/ هافبک/ تراکتور/ نمره 7.83

بعد از نمایش خوب ریکاردو آلوز در هفته‌های گذشته، این هفته نوبت به درخشش دیگر هافبک خارجی تراکتور رسید. واگنین در بازی با آلومینیوم اراک، 2 پاس‌کلیدی داد و گل اول تراکتور هم روی پاس او به‌ثمر رسید. گوستاوو در این بازی 8 دوئل یک مقابل یک را هم از حریف برنده شد.  

رضا دهقانی/ هافبک/ نفت مسجدسلیمان/ نمره 7.71

شوت‌زن‌ترین بازیکن این فصل، رضا دهقانی است که با 17 شوت زده، آمار قابل توجهی دارد. دهقانی در دربی خوزستان هم 3 مرتبه با شوت دروازه نفت آبادان را تهدید کرد تا دومین گل فصلش را بزند. دهقانی علاوه بر گلی که زد، 2 مرتبه هم با پاس کلیدی موقعیت ساخت.

سعید صادقی/ هافبک/ پرسپولیس/ نمره 8.94

بعد از گذشت 4 هفته از فصل، بالاخره موتور سعید صادقی روشن شد. بازیکنی که با عنوان آقای پاس‌گل فصل قبل، به پرسپولیس پیوست اما روی هیچ گلی از این فصل تاثیر نداشت. صادقی در بازی با هوادار بالاخره، ستاره پرسپولیس شد و 2 گل زد. صادقی 2 پاس‌کلیدی هم داد تا بالاترین نمره هفته را دریافت کند.

کریم اسلامی/ مهاجم/ نساجی/ نمره 7.83

کریم اسلامی در هفته‌های ابتدایی فصل، 4 پاس‌کلیدی داده بود که مهاجمان نساجی قدر هیچ کدام از پاس‌های او را ندانستند. اسلامی در 3 بازی اخیر، تصمیم گرفته شانس گلزنی خودش را امتحان کند که هر 2 شوت در چارچوبش گل شده است. اسلامی با 6 شوت و 4 پاس‌کلیدی، موثرترین مهره هجومی این فصل نساجی است. بازیکنی که مقابل مس هم 3 شوت، یک گل و یک پاس‌کلیدی داشت.

شهریار مغانلو/ مهاجم/ سپاهان/ نمره 7.90

شهریار مغانلو بعد از زدن 14 شوت، بالاخره این هفته طلسم گل نزدنش را در این فصل شکست. مغانلو در دربی اصفهان تنها گل تیمش را زد و 2 مرتبه هم با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت تا با نمره 7.90 بهترین بازیکن زمین شود.

یورگن لوکادیا/ مهاجم/ پرسپولیس/ نمره 7.60

به نظر می‌رسد که پرسپولیس بعد از چند فصل، صاحب مهاجمی شش دانگ شده است. لوکادیا در این فصل هر 5 شوتش را از درون محوطه جریمه زده که نشان می‌دهد در جاگیری، تبحر بالایی دارد. دومین شوت در چارچوب لوکادیا در پرسپولیس هم گل شد تا آمار 100درصد گل شدن شوت در چارچوب را داشته باشد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری