football360 logo

رونمایی رسمی از لیست بازیکنان داخلی «کی‌روش»؛ 6 استقلالی و 5 پرسپولیسی

20 شهریور 1401 ساعت 10:39122 نظر
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از میان بازیکنان شاغل در لیگ برتر، نفرات مدنظرش را معرفی و اعلام کرد.

به گزارش فوتبال 360، در شرایطی که هنوز کارلوس کی‌روش به تهران سفر نکرده و گفته می‌شود با رفع موانع سفر او قرار است سرمربی پرتغالی تیم ملی همراه با دستیارانش طی 48 ساعت آینده به تهران سفر کند، کی‌روش 24 بازیکن مدنظرش را برای برگزاری اردوی داخلی پیش از سفر کاروان تیم ملی به اتریش را اعلام کرد که چند بازیکن جالب‌توجه در فهرست اعلام شده از سوی سرمربی تیم ملی حضور دارند.

سرمربی تیم ملی از میان بازیکنان شاغل در لیگ برتر نفرات خود را انتخاب کرده و هنوز فهرست بازیکنان لژیونر دعوت‌شده به اردوی تیم ملی اعلام نشده و براساس آن‌چه سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده، لیست بازیکنان لژیونر متعاقبا و در موعد مقتضی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

«نیازمند»، «سیدحسین» و «بیرو» در خط دروازه

سرمربی پرتغالی تیم ملی در خط دروازه گزینه‌های پرشماری را در دسترس نداشته و بازیکنانی که تصور می‌شد در فهرست کی‌روش باشند، همگی به اردوی ملی دعوت شده‌اند. پیام نیازمند در بازگشت دوباره‌اش به سپاهان، به اردوی ملی فراخوانده شده و سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال و علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس هم 2 دروازه‌بان دیگر دعوت‌شده به اردوی تیم ملی هستند.

محمدرضا اخباری مهم‌ترین غایب فهرست اعلام شده از سوی کارلوس کی‌روش در خط دروازه است.

«رامین» و «حردانی» سوپرایزهای «کی‌روش»

کارلوس کی‌روش برای چینش خط دفاعی تیم ملی، 4 مدافع میانی را از لیگ برتر انتخاب کرده است. مرتضی پورعلی‌گنجی از پرسپولیس، سامان فلاح از پیکان، عارف آقاسی از فولاد خوزستان و آرمین سهرابیان از گل‌گهر سیرجان، مدافعان میانی دعوت‌شده از سوی کی‌روش به اردوی تیم ملی هستند.

سرمربی تیم ملی در تصمیمی جالب‌توجه، نام رامین رضاییان را در فهرست مدعوین به تیم ملی قرار داده و 2 رقیب جدی او در سمت راست خط دفاعی، صالح حردانی از استقلال و مهدی شیری از سپاهان هستند. در دفاع چپ هم کی‌روش از امید نورافکن و ابوالفضل جلالی برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت به‌عمل آورده است.

وحید امیری مدافع چپ پرسپولیس که گفته می‌شد به فیفادی سپتامبر می‌رسد، جایی در فهرست کارلوس کی‌روش ندارد تا یکی از بزرگ‌ترین غایبان فهرست جدید تیم ملی (احتمالا به دلیل مصدومیت) باشد.

درخشش «اسدی» چشم «کی‌روش» را گرفت

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از میان هافبک‌های پرشمار شاغل در لیگ برتر، 7 بازیکن را دعوت کرده است که استقلال و پرسپولیس هر کدام در این پست یک نماینده دارند. مهدی مهدی‌پور از استقلال به اردوی ملی دعوت شده و میلاد سرلک هم نماینده سرخ‌پوشان پایتخت است.

محمد کریمی و یاسین سلمانی 2 پدیده جوان سپاهان، هم در فهرست کی‌روش قرار دارند و هم‌چنین مهدی حسینی از مس رفسنجان و محمد خدابنده‌لو از گل‌گهر سیرجان دیگر مدعوین به اردوی تیم ملی هستند. چهره غیرمنتظره و شاخص دعوت‌شده از سوی کارلوس کی‌روش، رضا اسدی هافبک تراکتور تبریز است که نمایش فوق‌العاده‌ای در لیگ بیست‌ودوم داشته و عملکرد درخشان اسدی باعث شده تا کی‌روش او را برای حضور در اردوی ملی دعوت کند.

4 ستاره خط آتش سرخابی‌ها در اردوی ملی

محمد محبی و مهدی قایدی زوج بوشهری خط حمله استقلال بعد از درخشش در جمع آبی‌پوشان پایتخت، حالا به اردوی تیم ملی هم دعوت شده‌اند. در مقابل کی‌روش از اردوی سرخ‌پوشان پایتخت هم 2 ستاره تهاجمی‌شان را فراخوانده و سعید صادقی و مهدی ترابی باید خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی کنند. شهریار مغانلو مهاجم سپاهان، دیگر مهاجم دعوت شده از لیگ برتر فوتبال ایران به اردوی تیم ملی است.

بازیکنان فوق روز چهارشنبه بیست‌وسوم شهریور ماه از ساعت 12:00 در هتل المپیک باید حضور داشته باشند و خود را به کادرفنی معرفی کنند. تیم ملی فوتبال ایران روز شنبه بیست‌وششم شهریورماه تهران را به مقصد وین ترک خواهد کرد تا شاگردان کی‌روش برای انجام 2 مسابقه تدارکاتی مقابل اروگوئه و سنگال در اتریش به میدان بروند. گفتنی است که بازیکنان لژیونر قرار است در اردوی اتریش به جمع ملی‌پوشان اضافه شوند.

لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی به شرح زیر است.

دروازه‌بانان: پیام نیازمند از سپاهان، حسین حسینی از استقلال و علیرضا بیرانوند از پرسپولیس

مدافعان: رامین رضائیان و امید نورافکن از سپاهان، مهدی شیری و عارف آغاسی از فولاد، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از استقلال، سامان فلاح از پیکان، آرمین سهرابیان از گل گهر، مرتضی پورعلی‌گنجی از پرسپولیس

هافبک‌ها: مهدی مهدی پوراز استقلال، محمد کریمی و یاسین سلمانی از سپاهان، رضا اسدی از تراکتور، مهدی حسینی از مس رفسنجان، محمد خدابنده‌لو از گل گهر و میلاد سرلک از پرسپولیس

مهاجم‌ها: محمد محبی و مهدی قائدی از استقلال، سعید صادقی، مهدی ترابی از پرسپولیس،  شهریار مغانلو از سپاهان

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری