football360 logo

«قلعه‌نویی» متخصص احیای ستاره‌ها؛ شکارچی‌ای به نام «رضا شکاری»

22 شهریور 1401 ساعت 11:117 نظر
ستاره جوان گل‌گهر با ثبت یک سوپرگل تماشایی در ورزشگاه پاس‌قوامین، 3 امتیاز حساس هفته ششم را به حساب سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی واریز کرد.

به گزارش فوتبال 360، یکی از عوامل موفقیت گل‌گهر سیرجان در لیگ بیست‌ودوم، بدون‌شک رضا شکاری بوده است. ستاره 24 ساله سیرجانی‌ها که توانسته با 2 گل و یک پاس‌گل نقش پررنگی در موفقیت شاگردان قلعه‌نویی و حضور آن‌ها در رتبه دوم جدول در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران داشته باشد. شکاری در شرایطی توانسته در ترکیب گل‌گهر بدرخشد که یکی از مهره‌های مورد علاقه و البته مورد اعتماد امیر قلعه‌نویی است و سرمربی کهنه‌کار سیرجانی‌ها اعتقاد ویژه‌ای به سبک بازی رضا شکاری دارد.

اوج‌گیری دوباره یک ستاره

رضا شکاری که همواره از او به عنوان یکی از پدیده‌های فوتبال ایران یاد می‌شد، در 3 فصل گذشته تصمیم گرفته تا در سیرجان و زیرنظر امیر قلعه‌نویی دوران فوتبالی‌اش را پیش ببرد. او در اولین فصل حضورش در گل‌گهر، در نقل‌وانتقالات زمستانی به جمع شاگردان قلعه‌نویی اضافه شد و در نیم‌فصل توانست یک‌بار برای سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی گلزنی کند.

شکاری فصل گذشته توانست آمار خود در گل‌گهر را بهبود بخشد و با 5 گل و 2 پاس‌گل روزهای خوبی را در جمع بازیکنان گل‌گهر پشت سر گذاشت و اوج‌گیری دوباره‌ای در فوتبال ایران داشت. وینگر 24 ساله گل‌گهری‌ها پیش از درخشش در این تیم سیرجانی، سابقه پوشیدن پیراهن ذوب‌آهن اصفهان و البته روبین کازان روسیه و تراکتور تبریز را در کارنامه فوتبالی خود دارد.

روزهای خوب «شکاری» در سیرجان

ستاره گل‌گهری‌ها که همواره تحت حمایت ویژه امیر قلعه‌نویی قرار داشته، در لیگ بیست‌ودوم توانسته زودتر از هر زمان دیگری برای گل‌گهر در نقش گلزن بدرخشد. شکاری در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر، نمایش فوق‌العاده‌ای را از خود در سیرجان به جای گذاشت و بنیان‌گذار اولین پیروزی شاگردان قلعه‌نویی در لیگ بیست‌ودوم بود.

رضا شکاری در مقابل تراکتور که تیم سابق او به‌شمار می‌رود، ابتدا در نقش گل‌ساز درخشید و سپس دروازه سرخ‌پوشان تبریزی را هم باز کرد تا اولین 3 امتیاز فصل گل‌گهر با درخشش شکاری به‌دست آمده باشد. وینگر گل‌گهری‌ها با یک ضربه ایستگاهی تماشایی توانست دروازه پیکان را فرو بریزد تا بازهم در کسب 3 امتیاز به سود گل‌گهر نقش‌آفرینی کند و 6 امتیاز از 12 امتیاز سیرجانی‌ها در لیگ بیست‌ودوم به لطف درخشش او به‌دست آمده باشد.

«قلعه‌نویی»، «صادقی» جدید می‌سازد

امیر قلعه‌نویی در سالیان گذشته در گل‌گهر توانسته بازیکنان پرشماری را به فوتبال ایران معرفی کند که شاید مهم‌ترین آن‌ها سعید صادقی بود که بعد از عملکرد موفق در شهرخودرو، روزهای درخشانی را در گل‌گهر گذراند و با ثبت آمار و ارقام ویژه و تاریخی در لیگ برتر، راهی پرسپولیس شد و حالا به یکی از مهره‌های کلیدی سرخ‌پوشان پایتخت در لیگ بیست‌ودوم تبدیل شده است.

قلعه‌نویی برای پر کردن جای خالی سعید صادقی در ترکیب تیمش تصمیم گرفته تا از بازیکنی مانند رضا شکاری استفاده کند که شکاری هم پاسخ اعتماد سرمربی باتجربه گل‌گهری‌ها را به بهترین شکل داده است. وینگر گل‌گهری‌ها که فصل گذشته از هفته نهم روند گلزنی‌هایش را آغاز کرد، حالا در پایان هفته ششم، 2 بار برای گل‌گهر گل زده و یک‌بار هم در نقش گل‌ساز درخشیده تا هواداران سیرجانی نسبت به عملکرد او و آینده‌اش در گل‌گهر بسیار امیدوار باشند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری