football360 logo

ادعای جالب رسانه انگلیسی؛ پیشنهاد تراکتور به مهاجم سابق لیورپول!

22 شهریور 1401 ساعت 21:0831 نظر
اندی کارول پیشنهاد حضور در لیگ برتر ایران را رد کرده است.

به گزارش فوتبال 360، رسانه دیلی‌میل انگلیس در گزارشی از پیشنهاد باشگاه تراکتور به اندی کارول و رد این پیشنهاد توجه مهاجم 33 ساله انگلیسی خبر داده است.

بر مبنای این گزارش، تراکتور که در لیگ برتر خلیج فارس حضور دارد، پیشنهادی یک ساله با حقوق هفتگی 20 هزار پوند (بیش از یک میلیون پوند در سال) به کارول ارائه داده، اما مهاجم سابق نیوکاسل و لیورپول این پیشنهاد را رد کرده تا به عنوان بازیکن آزاد، به سایر گزینه‌هایش بیندیشد.


کارول آخرین بار، نیمه دوم فصل گذشته را در چمپیونشیپ و با پیراهن وست‌بروم گذرانده بود اما پس از 3 گل در 15 مسابقه، با پایان یافتن قراردادش این تیم را ترک کرد. او نیمه اول فصل را نیز با قراردادی کوتاه مدت در ردینگ (دیگر تیم حاضر در چمپیونشیپ) سپری کرده بود تا حالا و پس از ترک نیوکاسل در پایان فصل 21-2020، همچنان به دنبال تیمی برای عقد قرارداد دائمی و بلندمدت باشد.

دیلی‌میل در ادامه به معرفی تراکتور برای مخاطبان خود پرداخته و ضمن اشاره به عملکرد این فصل تراکتور (که با 8 امتیاز در جایگاه ششم جدول لیگ برتر ایستاده) نام باشگاه را برگرفته از کارخانه تراکتورسازی ایران خوانده است؛ باشگاهی که در سال 1970 تاسیس شده و دو قهرمانی در جام حذفی ایران در فصل 14-2013 و 20-2019 را در کارنامه‌اش می‌بیند. دیلی‌میل تراکتور را یکی از موفق‌ترین باشگاه‌های شهر تبریز قلمداد کرده، شهری با 1.7 میلیون نفر جمعیت، که قطب اقتصادی منطقه شمال غرب ایران محسوب می‌شود.

اگرچه تراکتور شاید نامی ناآشنا برای بسیاری از اروپایی‌ها باشد، اما کارول اولین نام فوتبال بریتانیا نیست که در رادار تراکتور قرار می‌گیرد. دیلی‌میل به حضور آنتونی استوکس و جان توشاک به عنوان بازیکن و سرمربی، در تراکتور و در لیگ هجدهم اشاره کرده است. استوکس در آن فصل 24 بازی برای تراکتور انجام داد و 13 بار موفق به گلزنی شد اما توشاک (با سابقه هدایت رئال مادرید و تیم ملی ولز) دوران ناموفقی روی نیمکت تراکتور داشت و تنها پس از 7 بازی، تبریز را ترک کرد؛ دورانی که با 2 برد و حذف از مرحله سوم جام حذفی همراه بود. جالب آن که آن دوره، آخرین حضور توشاک در دنیای مربیگری تا امروز بوده است.


کارول پس از 11 گل در 19 بازی در نیمه اول فصل 11-2010 لیگ برتر و با پیراهن نیوکاسل، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و زمستان 2011، با انتقالی 35 میلیون پوندی به لیورپول پیوست تا به گران‌ترین بازیکن تاریخ لیورپول و هشتمین بازیکن گران‌قیمت تاریخ فوتبال تبدیل شود. با این حال، او پس از آن هرگز نتوانست شمار گل‌های خود در لیگ برتر را دو رقمی کند و پس از ترک لیورپول، 7 فصل را در وستهم گذراند. در کارنامه ملی کارول، 2 گل در 9 بازی و حضور در یورو 2012 به همراه تیم ملی انگلیس به چشم می‌خورد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری