football360 logo

ماجرای شادی گلِ پرحاشیه ستاره رم؛ دیبالا نامزدش را ترساند!

23 شهریور 1401 ساعت 01:0012 نظر
شادی گل جنجالی پائولو دیبالا در جریان دیدار برابر امپولی، علاوه بر سورپرایز اهالی فوتبال، نامزدش را هم ترساند!

به گزارش فوتبال 360، رم تحت هدایت ژوزه مورینیو که پس از شکست سنگین مقابل اودینزه، پیش‌بینی می‌شد وارد بحران شود، موفق شد با درخشش پائولو دیبالا در آخرین دیدار از هفته ششم مقابل امپولی در یک دیدار خارج از خانه به برتری برسد و در فاصله یک امتیازی صدر جدول قرار بگیرد.
ستاره آرژانتینی این تیم که در نقل‌وانتقالات تابستانی به صورت آزاد از یوونتوس راهی رم شد، ستاره دیدار بود و پس از اینکه گل نخست دیدار را دقیقه هفدهم به زیبایی وارد دروازه امپولی کرد، درحالی که تیمش فاصله‌ای تا از دست دادن 2 امتیاز نداشت با ارسال پاس برای تامی آبراهام، زمینه ساز گل دوم تیم شد و در نهایت عنوان بهترین بازیکن میدان را از آن خود کرد.

جواهر، شهر را به هم ریخت

دیبالا با این گل، موفق شد پس از 6 بازی در سری آ، 3 گله شود و تا صدر جدول گلزنان این رقابت‌ها فقط 3 گل فاصله داشته باشد. او پس از گلزنی، به نوعی شادی خودش را ابراز کرد که پیش از این توسط بازیکنانی که قرار است به زودی پدر شوند یا می‌خواهند گلشان را به فرزند تازه متولد شده‌شان تقدیم کنند، انجام می‌شد اما درحالی که مهاجم جالوروسی هیچ خبری از بابت پدر شدنش طی روزهای آینده، به رسانه‌ها نداده بود، اکثر فوتبال‌دوستان شگفت زده شدند و دیبالا در مصاحبه با شبکه DAZN، اعلام کرد نامزدش نیز از بابت این شادی گل بسیار ترسیده و گمان برده نکند باردار باشد!

نوزادی در کار نیست

دیبالا که هنگام انجام شادی گل، انگشت شستش را به نماد شیرخوارگی به داخل دهانش برد در این رابطه گفت: «نامزدم از این بابت وحشت‌زده شد اما شادی گل من بابت یک عضو جدید در خانواده نبود. این شادی گل را به خاطر ماتیاس وینا، هم‌تیمی اروگوئه‌ای خودم انجام دادم زیرا ما با یکدیگر سیمارون (نوشیدنی سنتی حاوی کافئین بسیار که در آمریکای جنوبی به ‌ویژه آرژانتین و اروگوئه محبوب است) می‌نوشیم و صرفاً به همین خاطر بود. نوزادی در کار نیست.»

در رم، پنالتی زن نداریم!

ستاره آرژانتینی که شاهد از دست دادن پنالتی توسط لورنتسو پیگرینی در دقیقه 80 بود، شانس این را داشت تا با پشت توپ ایستادن، هم خودش را 2 گله کند و هم خیال شاگردان ژوزه مورینیو را از بابت پیروزی در دقایق پایانی اما این کار را نکرد و در ادامه صحبت‌هایش، اشاره کرد که در این باره، از دستورات مورینیو سرپیچی نکرده است: «زمانی که صاحب ضربه پنالتی شدیم، من در این دیدار گلزنی کرده بودم و به نظرم آمد پیگرینی برای افزایش اعتماد به نفسش، بیشتر از من نیاز به گلزنی در این دیدار دارد.
بنابراین شانس ایستادن پشت ضربه را به لورنتسو دادیم و البته او با بدشانسی، نتوانست دروازه حریف را باز کند. ما در تیم، هرگز پیش از آغاز بازی‌ها راجع به ایستادن پشت ضربات پنالتی صحبت نمی‌کنیم و پنالتی زن تیم، از پیش مشخص نیست. در طول بازی، زمانی که این شانس را داشتیم تا با استفاده از ضربه پنالتی به گل برسیم، آنگاه با توجه به شرایط بازیکنان در لحظه برای انتخاب پنالتی زن تصمیم می‌گیریم.»

سرپیچی از دستورات ژوزه پس از گل

دیبالا که حالا تیم جدیدش تنها یک امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و یکی از مدعیان اصلی فتح اسکودتو است، درباره شانس قهرمانی هم صحبت کرد و ادامه داد: «رم مرحله به مرحله پیش می‌رود. باید ذهنیتی مناسب از خودمان برای هر دیدار به نمایش بگذاریم و درحالی که موفق نشدیم از 2 دیدار از هفته‌های گذشته امتیازات لازم را  به دست آوریم، فرصتی برای از دست دادن امتیاز نخواهیم داشت. مورینیو در دیدار مقابل امپولی از من خواسته بود به آبراهام نزدیک‌تر بازی کنم تا به مدافعان مرکزی تیم رقیب، فشار بیشتری وارد شود و همین مورد، آزادی عمل کمتری به من می‌داد. بعد از گل دوم، کمی از فرمان‌های سرمربی سرپیچی کردم و آزادانه‌تر حرکت کردم. باید کمی بیشتر نزدیک به میانه میدان بازی می‌کردم.»

شاخه گلی برای ستاره مصدوم

نیکولو زانیولو که مصدومیتش گریبانگیر عملکرد تیمی شده بود، به صلاحدید مورینیو در لیست تیم قرار گرفت و اگرچه با توجه به عدم بهبودی کامل، به میدان نرفت اما دیبالا در این رابطه صحبت‌هایش را به پایان رساند: «همه می‌دانستیم بسیار برای زانیولو سخت است در چنین شرایطی به میدان برود اما او بسیار ذهنیت خوبی دارد و اصرار دارد با سایر بازیکنان باشد. سرمربی از او برای حضور در لیست تیم مقابل امپولی دعوت به عمل آورد و همه می‌دانیم چنین تصمیمی به چه معناست. من پس از گلزنی به سمت او رفتم و در آغوشش گرفتم. او هم مشتاق به این کار بود.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری