football360 logo

ابعاد جدیدی از پرونده اخاذی از پوگبا؛ پل جادوگر، ماتیاس مسلح!

27 شهریور 1401 ساعت 10:513 نظر
ستاره فرانسوی به دردسر بزرگی دچار شده است.

به گزارش فوتبال 360، پل پوگبا که این روزها در یوونتوس هم تحت فشار قرار دارد، خارج از زمین بازی دردسرهای عجییی را تجربه می‌کند و شبیه بلایی که چند سال قبل سر بنزما آمد، اگر موفق به خلاصی از این دام نشود، باید فوتبال و تیم ملی کشورش را از اولویت‌هایش خارج کند.

شروع ماجرا

چندی قبل خبر رسید برادر پوگبا، ماتیاس همراه چند دوست مشترک ضمن تلاش برای ربودن پل، آن هم به شکل مسلحانه، قصد اخاذی از این ستاره را داشتند و حالا جزئیات بیش‌تری در این رابطه به گوش می‌رسد. ماتیاس، برادر بازیکن فعلی یوونتوس مدعی شد شده پوگبا نه تنها آن چهره محبوب رسانه‌ای نیست، بلکه با اقداماتی مانند استخدام جادوگر برای آزار دادن امباپه، خواسته خودش را به عنوان مهاجم اول و آخر تیم ملی فرانسه مطرح کرد؛ آنچه البته بار حقوقی ندارد و هنوز اثبات نشده است. طبق ادعای پل، ماتیاس با همراهی چند دوست صمیمی و مشترک قصد اخاذی 13 میلیون یورویی از او را داشتند اما موفق به انجام این کار نشدند. به همین دلیل حالا قرار است ماتیاس و دوستانش پس از تحمل حبس و زندان در دادگاه پاسخگوی اتهاماتشان باشند. موکل ماتیاس به بازداشت موکلش اعتراض کرده اما او کماکان و تا روز دادگاه در زندان خواهد بود.

اثبات عدم جرم 

در این بین، ماتیاس اخیرا به کمک موکلش توانسته ثابت کند در جریان اخاذی و ربودن پل، اصلا در محل حضور نداشته است. طبق شواهد به دست آمده، او در روز حادثه در محل دیده نشد. پل پوگبا اقدامات قانونی لازم را انجام داد و ماتیاس هم به پلیس گفته ویدئویی که او را در حین دادن وعده افشاگری درباره پل نشان می‎‌دهد، کار خودش است اما این ویدئو در خانه یکی دیگر از متهمان پرونده ضبط شده است. ماتیاس که فقط یک فرصت دیگر برای دفاع از خودش در دادگاه دارد، مانند دیگر دستگیرشده‌ها، هرگونه مشارکت در حمله مسلحانه به پوگبا را رد می‌کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری