football360 logo

هدیه ویژه برای کی‌روش؛ آماده‌ترین ورژن جهانبخش

28 شهریور 1401 ساعت 00:546 نظر
علیرضا جهانبخش در بازی بزرگ با آیندهوون هم، توانست یک پاس گل برای تیمش بدهد.

به گزارش فوتبال 360، علیرضا جهانبخش به روزهای اوجش برگشته و این هفته‌ها، نمایش خوبی در ترکیب فاینورد دارد. جهانبخش سال 2018، به عنوان آقای گل لیگ هلند مسافر جام جهانی شد اما پس از آن، افت فاحشی داشت. او در برایتون بیشتر هفته‌ها روی نیمکت یا سکو می‌نشست و فصل پیش در بازگشت به هلند هم، نتوانست زیاد موفق باشد. در آستانه شروع جام جهانی و همزمان با بازگشت دوباره کارلوس کی‌روش، جهانبخش اوج گرفته است.

قدم‌های بلند

جهانبخش فصل جدید اردویسیه را هم روی نیمکت آغاز کرد. او دو بازی ابتدایی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و هفته سوم هم، کامل روی نیمکت بود. از هفته چهارم، روند رو به جلوی جهانبخش آغاز شد. جهانبخش بازی با امن، فقط 6 دقیقه فرصت بازی داشت و در همین زمان، یک پاس گل داد. بازی فاینورد و گو اهد ایگلز، جهانبخش 16 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و یک پاس گل دیگر برای هم‌تیمی‌هایش فرستاد. همین باعث شد به بازیکن فیکس فاینورد تبدیل شود. او مقابل لاتزیو و اسپارتا نتوانست روی گل‌های تیمش تاثیرگذار باشد اما دو بازی بعدی مقابل اشتورم گراتس و آیندهوون، رویایی بود. جهانبخش 2 گل به اشتورم گراتس زد و بازی با آیندهوون صدرنشین، با یک پاس دقیق گل اول تیمش را ساخت.

آمار فوق العاده

جهانبخش توانسته در 6 بازی اخیر فاینورد، 2 گل بزند و 3 پاس گل بدهد. این آمار خوب، در شرایطی به دست آمده که او فقط یک مسابقه 90 دقیقه کامل در زمین بوده است. ستاره ایرانی فاینورد 2 بازی به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد و 3 بازی دیگر هم، پیش از پایان مسابقه از زمین بیرون رفت. جهانبخش در 277 دقیقه، توانسته روی 5 گل تاثیرگذار باشد. یعنی او در هفته‌های اخیر برای تاثیرگذاری روی هر گل، به حدود 55 دقیقه زمان نیاز دارد. جهانبخش با این فرم و آمادگی، وارد اردوی اتریش می‌شود و کی‌روش، امیدوار است تا جام جهانی قطر بتواند همین روند خوب را ادامه دهد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری