football360 logo

ادامه لیگ بیست‌ودوم از 9 مهر؛ رونمایی سازمان لیگ از برنامه بازی‌ها پس از فیفادی

29 شهریور 1401 ساعت 10:2932 نظر
با اعلام سازمان لیگ، برنامه هفته هفتم و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد.

به گزارش فوتبال 360، مسئولان سازمان لیگ در تدارک برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر تا جام جهانی بودند و تلاش‌شان بر این بود که بتوانند تا آغاز رقابت‌های جام جهانی در اواخر آبان‌ماه، نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ بیست‌ودوم را به پایان برسانند اما تغییر و تحولات  روی نیمکت تیم ملی، در برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر هم تاثیرگذار بود و حالا گویا هدف‌گذاری جدید مسئولان سازمان لیگ این است که 11 یا 12 هفته از رقابت‌های لیگ برتر را تا پیش از آغاز جام جهانی را برگزار نمایند.

کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران هفته گذشته و پیش از ترک تهران به مقصد وین برای برپایی اردوی تیم ملی در اتریش، جلسه‌ای را با مسئولان سازمان لیگ برگزار کرد و برنامه‌های خود را ارائه داد تا با توجه به برنامه‌ریزی برای اردوهای تیم ملی، مسابقات لیگ برتر برنامه‌ریزی شود.

سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مصاحبه‌ای بعد از جلسه با کی‌روش اعلام کرد که برنامه‌ریزی ادامه مسابقات لیگ برتر با هدف کمک به تیم ملی در آستانه جام جهانی انجام خواهد شد و امروز از برنامه 2 هفته آتی لیگ برتر فوتبال ایران به صورت رسمی رونمایی شد.

شروع به کار دوباره لیگ از نهم مهرماه

روابط عمومی سازمان لیگ دقایقی قبل روی خروجی خود، برنامه هفته هفتم و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران را اعلام کرد. مسابقاتی که قرار است بعد از فیفادی ماه سپتامبر به انجام برسد و با اعلام سازمان لیگ، مسابقات هفته هفتم از شنبه نهم مهرماه آغاز می‌شود. در روز نخست هفته هفتم، قرار است مهم‌ترین تقابل هفته میان گل‌گهر سیرجان و استقلال تهران به انجام برسد، مسابقه‌ای که شنبه نهم مهرماه از ساعت 18:30 در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به انجام می‌رسد.

پرسپولیس تهران هم در روز دوم هفته هفتم لیگ برتر، یکشنبه دهم مهرماه به مصاف تراکتور تبریز خواهد رفت. مسابقه‌ای که طبق اعلام سازمان لیگ، به میزبانی ورزشگاه آزادی از ساعت 18:30 آغاز می‌شود.

سپاهان - پرسپولیس؛ 15 مهر در نقش‌جهان

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران هم قرار است در 2 روز برگزار شود. با توجه به تغییر برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر، سهیل مهدی اعلام کرد که قرار است از فشردگی مسابقات لیگ برتر کاسته شود و همین مسئله باعث شده تا دیگر خبری از برگزاری بازی‌های همزمان در یک روز نباشد.

استقلال تهران در روز نخست هفته هشتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی در دوئلی حساس به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت. مسابقه‌ای که پنجشنبه 14 مهرماه از ساعت 18:30 برگزار می‌شود. سپاهان اصفهان هم در مهم‌ترین تقابل هفته، جمعه 15 مهرماه در مقابل پرسپولیس تهران صف‌آرایی خواهد کرد، مسابقه‌ای که قرار است بعد از یک فصل محرومیت طرفین از میزبانی در زمین خودی، به میزبانی ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار شود.

برنامه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران

شنبه 9 مهر 

آلومینیوم اراک – ملوان بندرانزلی (ساعت 18)

نساجی مازندران – نفت مسجدسلیمان (ساعت 18)

گل گهرسیرجان – استقلال (ساعت 18:30)

فولاد خوزستان – مس کرمان (ساعت 19)

ذوب آهن اصفهان – پیکان تهران (ساعت 19)

یکشنبه 10 مهر 

هوادار تهران – سپاهان اصفهان (ساعت 17)

پرسپولیس – تراکتور تبریز (ساعت 18:30)

صنعت‌نفت آبادان – مس رفسنجان (ساعت 19)

 برنامه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران

پنجشنبه 14 مهر

پیکان تهران – آلومینیوم اراک (ساعت 17)

نساجی مازندران – ذوب آهن اصفهان (ساعت 18)

استقلال – فولاد خوزستان (ساعت 18:30)

جمعه 15 مهر

ملوان بندرانزلی- صنعت‌نفت آبادان (ساعت 17:30)

مس کرمان – هوادار تهران (ساعت 18)

مس رفسنجان – تراکتور تبریز (ساعت 18)

نفت مسجدسلیمان – گل گهرسیرجان (ساعت 19)

سپاهان اصفهان – پرسپولیس (ساعت 20)

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری