football360 logo

پیامدهای تصمیم عجیب مورینیو؛ دیبالا واقعاً مصدوم شد؟

30 شهریور 1401 ساعت 11:5110 نظر
درحالی که برخی رسانه‌ها خبر از مصدومیت دیبالا پیش از دیدار با آتالانتا می‌دادند، این بازیکن به اردوی آرژانتین دعوت شد.

به گزارش فوتبال 360، دیدار حساس آتالانتا مقابل رم از چارچوب دیدارهای هفته هفتم سری آ، در شرایطی برگزار شد که پائولو دیبالا با وجود حضور در ترکیب 11 نفره اعلامی برای حضور در میدان، به هنگام گرم کردن پیش از دیدار، ناگهان از لیست خط خورد و گرگ‌ها بدون او به مصاف آتالانتا رفتند.
این تصمیم، ابتدا همه طرفداران فوتبال را شگفت‌زده کرد و بسیاری گمان کردند حضور دیبالا در ترکیب، عملیات فریبِ مورینیو برای بر هم زدن تمرکز تیمی رقیب بوده اما به نظر نمی‌رسید این سرمربی باتجربه، چنین ریسک عجیبی را روی ستاره تیمش انجام دهد. رم در دیداری که مورینیو هم از کنار زمین اخراج شد، بازی را با یک گل واگذار کرد و اختلافش با صدر جدول به 4 امتیاز افزایش یافت. پس از بازی «گاتزتا دلواسپورت» اعلام کرد دیبالا به دلیل مصدومیت شانس حضور در این دیدار مهم را از دست داده و ماتیچ، به جای جواهر آرژانتینی مقابل آتالانتا به میدان رفته است.

تصمیم خاص آقای خاص

این تعویض بدون شک، علاوه بر تمرکز تیم تحت هدایت مورینیو، برنامه‌های هجومی تیم را هم بر هم ریخته و درنهایت رمی‌ها شانس رسیدن به یک قدمی صدر جدول را از دست دادند. به گزارش گاتزتا، دیبالا تنها چند دقیقه پس از ورود به میدان برای گرم کردن پیش از دیدار با مصدومیت مواجه شد و زمین را به مقصد رختکن ترک کرد و سپس روی سکوها دیده شد! با این تفاسیر، دیبالا دهمین مصدوم فصل رم بوده و چهارمین بازیکنی است که در فصل جاری با مصدومیت‌های عضلانی دست و پنجه نرم می‌کند. دیبالا پس از شکست تیمش مقابل آتالانتا به مطب پزشک معتمد باشگاه در «کلینیک ویلا استوارت» رفت تا تست‌های نهایی را پشت سر گذاشته و میزان دقیق مصدومیتش مشخص شود.

دیبالا مصدوم نبود!

«کالچومرکاتو» در گزارشی مدعی شد در آزمایش‌های نهایی هیچ مصدومیت خاصی در بدن پائولو دیبالا مشاهده نشده، او در سلامت جسمانی کامل به سر می‌برد و بنابراین برای حضور در اردوی تیم ملی کشورش هیچ مشکلی نخواهد داشت. تیم ملی آرژانتین در بازه زمانی فیفادی پیش‌رو به مصاف تیم‌های ملی هندوراس و جامائیکا خواهد رفت. آلبی سلسته در جام‌جهانی 2022 قطر با عربستان سعودی، مکزیک و لهستان همگروه است و یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی به حساب می‌آید. نکته جالب توجه اینکه ستاره رم برای حضور در ترکیب تیم ملی کشورش مطابق پیش‌بینی‌ها دعوت شده و تیم را همراهی خواهد کرد.

به امید کم‌ترین تلفات در فیفادی

مورینیو و هواداران رم باید به انتظار تماشای حضور دیبالا در تیم ملی کشورش بمانند و همچنین امید به آن داشته باشند  جواهر در بازی‌های ملی مصدوم نشود؛ هرچند رسماً مشخص نیست دلیل به میدان نرفتن دیبالا در دیدار حساس برابر آتالانتا چه بوده است. رم به دنبال از سر گرفته شدن مسابقات سری آ، روز یکم اکتبر (9 مهر ماه) در دیدار سرنوشت‌ساز دیگری میهمان اینتر خواهند بود و سپس 5 روزی بعد، مقابل رئال بتیس از چارچوب رقابت‌های لیگ اروپا به میدان می‌رود. پائولو دیبالا هم  در بازی‌های این فصل با به ثمر رساندن 3 گل و ارسال 2 پاس گل، یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم تحت هدایت مورینیو بود که البته شانس به میدان رفتن در برابر آتالانتا را پیدا نکرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری