football360 logo

فرصت طلایی برای «بردیف»؛ جدال سرنوشت‌ساز با صدرنشین

30 شهریور 1401 ساعت 12:2060 نظر
سرخ‌پوشان تبریزی با انگیزه کسب سومین پیروزی پیاپی به تهران سفر خواهند کرد.

به گزارش فوتبال 360، بعد از شروع ضعیف تراکتور با هدایت قربان بردیف در لیگ بیست‌ودوم، سرمربی سابق زنیت تلاش کرد تا به اوضاع تیمش سامان بدهد و هماهنگی میان شاگردان خود را بیشتر کند تا بتواند به روزهای بحرانی تراکتور پایان بخشد. تلاش‌های بردیف به‌ثمر نشست و بعد از کسب یک امتیاز از 3 دیدار ابتدایی فصل، سرخ‌پوشان تبریزی موفق شدند 7 امتیاز از 9 امتیاز ممکن را در 3 بازی بعدی به‌دست آورند و خیلی زود خود را به میانه‌های جدول برسانند.

تراکتوری‌ها که در حال اوج‌گیری برای رسیدن به جمع تیم‌های بالای جدولی بودند، با تعطیلات فیفادی مواجه شدند و حال تلاش کادرفنی باتجربه تراکتور حفظ آمادگی سرخ‌پوشان برای ادامه لیگ بیست‌ودوم است. به‌ویژه آنکه در اولین دیدار بعد از تعطیلات فیفادی، تراکتوری‌ها باید در ورزشگاه آزادی تهران مقابل پرسپولیس صف‌آرایی کنند.

صبوری مدیران تراکتور؛ سرمربی عوض نشد!

تراکتور تبریز فصل گذشته در شرایطی به هفته ششم رسید که سرخ‌پوشان 7 امتیاز به‌دست آورده بودند. نکته ویژه آنکه در هفته چهارم، فیروز کریمی از سمت خود کنار رفت و جای خود را به زوونیمیر سولدو داد. البته که حضور سرمربی کروات هم نجات‌بخش وضعیت تراکتور نبود و در هفته‌های پایانی، ارطغرول ساغلام سکان هدایت سرخ‌پوشان تبریزی را برعهده گرفت و در نهایت تراکتور به سختی در لیگ بیست‌ویکم ماندنی شد. سرخ‌پوشان تبریزی در لیگ بیستم هم تا پایان هفته ششم تغییر سرمربی داشتند و علیرضا منصوریان در هفته پنجم از سمت خود کنار رفت و جای خود را به مسعود شجاعی داد!

تراکتوری‌ها در فصل جدید با هدایت بردیف، در قیاس با فصل گذشته فعلاً یک امتیاز بیشتر گرفته‌اند. در فصل گذشته لیگ برتر، تراکتور در هفته هفتم مقابل فولاد متوقف شد و حالا باید دید شاگردان بردیف در ورزشگاه آزادی در مصاف با پرسپولیس چه خواهند کرد و آیا می‌توانند به روزهای رویایی خود ادامه بدهند یا خیر.

آمادگی بالا در تعطیلات فیفادی

تراکتوری‌ها با تصمیم قربان بردیف، انجام 2 بازی تدارکاتی را در تعطیلات فیفادی در دستور کار خود قرار داده‌اند. بازی اول در مقابل نود ارومیه به انجام رسید که سرخ‌پوشان تبریزی توانستند با برتری پرگل 6 بر یک از سد نود بگذرند. قرار است در دومین مسابقه تدارکاتی، تراکتور روز جمعه اول مهرماه به مصاف هوادار تهران برود تا شاگردان بردیف با محک خوردن در مقابل یکی از تیم‌های لیگ برتری، مهیای دیدار با پرسپولیس در تهران شوند.

تراکتور با «بردیف» هت‌تریک می‌کند؟

سرخ‌پوشان تبریزی در هفته‌های اخیر سیر صعودی مشهودی داشته‌اند. از فرار از قعرنشینی و صعود به رتبه ششم جدول تا ثبت 3 کلین‌شیت در 3 بازی اخیر و البته کسب 2 پیروزی از 2 دیدار پایانی نشان می‌دهد که رفته‌رفته قربان بردیف توانسته تفکرات خود را در تیم تراکتور پیاده کند و سرخ‌پوشان تبریزی به ایده‌آل سرمربی کهنه‌کار خود نزدیک‌تر شده‌اند.

تراکتور تبریز که در هفته هفتم، یکشنبه دهم مهرماه در ورزشگاه آزادی باید مقابل پرسپولیس به میدان برود، این فرصت را دارد تا برای سومین بازی پیاپی 3 امتیاز مسابقه را کسب کند. تراکتوری‌ها در صورت کسب پیروزی در تهران مقابل پرسپولیس این فرصت را دارند تا به جمع 4 تیم برتر بالانشین جدول اضافه شوند.

رضا اسدی و محمد عباس‌زاده هافبک و مهاجم سابق پرسپولیس در کنار کاوه رضایی مهاجم پیشین استقلال از چهره‌های ویژه تقابل پرسپولیس و تراکتور هستند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری