football360 logo

بازیکنان بارسلونا یکی پس از دیگری مصدوم می‌شوند؛ ویروس «فیفادی»

02 مهر 1401 ساعت 21:4017 نظر
دیپای، کنده، آرائوخو و دی‌یونگ تا به این جای کار تلفات بارسلونا از بازی‌های ملی بوده‌اند.

به گزارش فوتبال 360، فرا رسیدن بازه زمانی «فیفادی» و تعطیلی بازی‌های باشگاهی، علاوه بر آن که روند روبه‌رشد یا روبه‌پسرفت بسیاری از تیم‌ها را متوقف و مختل می‌کند با حضور بازیکنان در دیدارهای پرفشار ملی اروپایی و مواجه شدنشان با مصدومیت‌ها، نگرانی سرمربیان تیم‌های باشگاهی را دوچندان می‌کند.
ژاوی، یکی از سرمربیانی است که باید بیش‌ترین نگرانی را نسبت به فیفادی جاری داشته باشد زیرا علاوه بر آنکه تیمش در تعقیب رئال مادرید بوده و هرگز نمی‌خواهد در کورس قهرمانی لالیگا عقب نشینی کند تا به حال 4 ملی‌پوش مصدوم داشته است. بارسلونا در فصل جاری لالیگا تا به این جای کار شکست‌ناپذیر بوده و با تنها یک تساوی در دیدار هفته نخست، با 2 امتیاز کم‌تر در تعقیب صدرنشین است. شاگردان ژاوی پس از پایان فیفادی، یکم اکتبر (9 مهر) به مصاف مایورکا خواهند رفت و پس از انجام بازی دور رفت مقابل اینتر در لیگ قهرمانان، سلتاویگو و اینتر در دور برگشت، روز 16 اکتبر (24 مهر)، میهمان رئال مادرید هستند که باتوجه به ریتم نتیجه‌گیری هر 2 تیم، برنده این دیدار گامی بلند به سمت قهرمانی نیم‌فصل و فتح لالیگا برمی‌دارد.

مصدومیت، مهم‌ترین دغدغه ژاوی

شاگردان ژاوی که نمی‌خواهند همچون فصل گذشته آغاز متزلزل‌شان به قیمت از دست رفتن شانس قهرمانی در هفته‌های پایانی خاتمه یابد، محکوم به پیروزی در این دیدار بوده و می‌خواهند برای اولین مرتبه در فصل جاری و پس از مدت‌ها، به صدر جدول تکیه بزنند. در این راه اما مصدومیت‌ها، مهم‌ترین دغدغه ژاوی و هواداران بارسلوناست. پس از آن که رونالد آرائوخو در دیدار دوستانه برابر تیم ملی ایران با مصدومیت مواجه و مجبور به ترک زمین شد به گزارش «مارکا»، اردوی تیم ملی اروگوئه را ترک کرده و راهی بارسلونا شده تا تست‌های نهایی را پشت سر بگذارد. پیش‌بینی می‌شود مصدومیت آرائوخو از ناحیه عضله دور کننده ران راست باشد و میزان دقیق مدت زمان دوری‌اش از میادین به زودی مشخص خواهد شد.

4 مصدومی که شاید بیش‌تر شوند

ژول کنده با مصدومیت از ناحیه همسترینگ در دیدار تیم ملی فرانسه مقابل اتریش مواجه شد و هم‌اکنون در بارسلون حضور دارد، پیش‌بینی شده تا 3 هفته از میادین دور بماند و حضورش در دیدار ال‌کلاسیکو در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. دی‌یونگ دیگر بازیکنی است که از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده و به همراه ممفیس دیپای، لیست مصدومان بارسلونا از دیدارهای ملی را تشکیل می‌دهند. کاتالان‌ها امیدوارند در ادامه مسابقات، تلفات بیشتری ندهند و درحالی که تیم ملی اسپانیا باید در 2 دیدار سنگین مقابل پرتغال و سوئیس صف‌آرایی کند، ممکن است لیست مصدومان بلوگرانا بیش‌تر شود شاگردان ژاوی نمی‌خواهند شروع قدرتمند فصل جاری را تحت تاثیر مصدومیت بازیکنان، در خطر از دست رفتن ببینند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری