football360 logo

پایان متفاوت تعطیلات فیفادی برای سرخابی‌ها؛ پیش به سوی دوئل‌های سرنوشت‌ساز

04 مهر 1401 ساعت 10:22110 نظر
تیم‌های پرسپولیس و استقلال با گذراندن دوره آماده‌سازی و انجام 2 مسابقه تدارکاتی مهیای آغاز دوباره لیگ برتر شده‌اند.

به گزارش فوتبال 360، تیم‌های لیگ برتری به واسطه تعطیلات فیفادی و انجام اردوی تدارکاتی تیم ملی ایران به میزبانی اتریش فرصت آماده‌سازی مناسبی به‌دست آوردند تا بتوانند آمادگی فنی خود را به شرایط ایده‌آلی برسانند. سرخابی‌های پایتخت هم از این قاعده مستثنی نبوده و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی یحیی گل‌محمدی و ریکاردو سا پینتو، آن‌ها هم مهیای حضور در هفته هفتم لیگ برتر شدند.

تصمیم ویژه «یحیی»؛ محک جدی مقابلِ 2 مدعی

سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفت در شرایطی که 5 بازیکن کلیدی تیمش را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در اختیار ندارد، 2 بازی دوستانه مقابل رقبای نامدار لیگ برتری را در برنامه سرخ‌پوشان پایتخت قرار بدهد و در نهایت تصمیم بر این شد تا شاگردان یحیی گل‌محمدی در مقابل تیم‌های فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان قرار گیرند.

گل‌محمدی در کنار برنامه‌ریزی انجام شده برای محک زدن شرایط آمادگی برخی بازیکنان بزرگسال سعی داشت تا به بازیکنان جوان تیمش هم میدان بدهد. سرخ‌پوشان پایتخت در بازی نخست مقابل فولاد، با یک گل مغلوب حریف اهوازی خود شدند و روز گذشته هم در مقابل گل‌گهر سیرجان به میدان رفتند.

شاگردان گل‌محمدی با درخشش پدیده جوان این فصل سرخ‌پوشان یعنی محمد عمری توانستند با یک گل از سد گل‌گهر سیرجان بگذرند تا با یک پیروزی و یک شکست، پرونده بازی‌های دوستانه آن‌ها در فیفادی سپتامبر بسته شود. پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر، یکشنبه دهم مهرماه از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تراکتور تبریز خواهد بود و سرخ‌پوشان پایتخت برای حفظ موقعیت صدرنشینی، به 3 امتیاز مسابقه خانگی‌شان نیاز دارند.

تیم ملی دانشجویان، گربه سیاهِ استقلال!

ریکاردو سا پینتو سرمربی پرتغالی استقلال برخلاف یحیی گل‌محمدی، سیاستی متفاوت را برای آماده‌سازی تیمش در تعطیلات فیفادی در پیش گرفت. آبی‌ها، حسین حسینی، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در اختیار نداشتند و با تصمیم سا پینتو قرار شد تا 2 بازی دوستانه مقابل سامیت تهران که در لیگ دسته سوم حضور دارد و تیم ملی دانشجویان به انجام می‌رسد تا آبی‌ها با گذر از این 2 بازی تدارکاتی، مهیای انجام بازی حساس خود در هفته هفتم لیگ برتر شوند.

شاگردان سا پینتو در گام اول موفق شدند با گلزنی محمد محبی و امیرعلی صادقی با 2 گل از سد حریف دسته سومی بگذرند و عصر شنبه هفته جاری هم نوبت به انجام دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی دانشجویان رسید. تیمی که فصل گذشته هم توانسته بود در دیداری تدارکاتی از سد استقلالِ فرهاد مجیدی بگذرد و این‌بار هم شاگردان فرشاد کرمی به دنبال شگفتی‌سازی بودند که موفق شدند و توانستند با نتیجه 2 بر یک از سد آبی‌پوشان پایتخت بگذرند.

محمد محبی به مانند دیدار با سامیت توانست برای استقلال گل بزند تا آمادگی بالای خود را برای شروع دوباره لیگ نشان بدهد. استقلالی‌ها هم با یک پیروزی و یک شکست به کار خود در تعطیلات فیفادی پایان دادند تا با گذراندن برنامه آماده‌سازی تدوین شده از سوی کادرفنی، مهیای انجام دیدار هفته هفتم مقابل گل‌گهر در سیرجان شوند. دیداری سرنوشت‌ساز مقابل تیم دوم جدول رده‌بندی که شنبه نهم مهرماه از ساعت 18:30 برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری