football360 logo

فیفادی سپتامبر به نقطه پایانی رسید؛ آسیایی‌ها به دنبال پایان خوش

05 مهر 1401 ساعت 12:0643 نظر
نمایندگان قاره آسیا در جام جهانی 2022 قطر طی ساعات آینده آخرین دیدار دوستانه خود پیش از آغاز رقابت‌ها را برگزار خواهند کرد.

به گزارش فوتبال 360، در جام جهانی 2022 به جز قطر که وظیفه میزبانی رقابت‌ها را هم برعهده دارد، تیم‌های ملی ایران، عربستان، استرالیا، ژاپن و کره‌جنوبی هم از قاره کهن حضور دارند. در فاصله کمتر از 2 ماه تا آغاز جام‌جهانی، تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها از فرصت فیفادی ماه سپتامبر بهره برده و 2 بازی تدارکاتی را برنامه‌ریزی کرده‌اند تا با آمادگی کامل بتوانند در بالاترین سطح فوتبال ملی جهان شرکت کنند.

تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی مقابل تیم ملی اروگوئه، امروز از ساعت 18 به مصاف تیم ملی سنگال خواهد رفت و سایر تیم‌های آسیایی هم در مقابل رقبای‌شان زورآزمایی خواهند کرد.

میزبان جام جهانی با عبور از یاران «ویدال» به جام‌جهانی می‌رسد

میزبان جام جهانی 2022 کارش را با شکست در فیفادی سپتامبر آغاز کرد. شاگردان فلیکس سانچز با قبول شکست 2 گله مقابل تیم ملی کانادا، به کار خود در اولین مسابقه از فیفادی ماه سپتامبر پایان دادند و حالا باید امشب در دومین مسابقه خود، برابر تیم ملی شیلی قرار گیرند. شاگردان سانچز در گروه اول جام جهانی با تیم‌های اکوادور، سنگال و هلند هم‌گروه هستند و مسابقه امشب می‌تواند فرصت خوبی برای آشنایی بیشتر قطری‌ها با سبک بازی تیم‌های آمریکای جنوبی از جمله اکوادور باشد.

دوئل شاگردان «رنار» با یانکی‌ها

شاگردان هروه رنار در تیم ملی عربستان، در اولین مسابقه خود در فیفادی ماه سپتامبر نمایش خوبی از خود در مقابل تیم ملی اکوادور نشان دادند و با تساوی بدون‌گل، اولین دیدار تدارکاتی‌شان را به پایان رساندند. عربستانی‌ها در دومین گام، امشب از ساعت 21:30 به مصاف تیم ملی آمریکا خواهند رفت. تیم ملی عربستان در جام جهانی در گروه سوم باید مقابل تیم‌های آرژانتین، مکزیک و لهستان به میدان برود و هدف اصلی شاگردان رنار از مسابقه امشب، شبیه‌سازی دوئل با تیم ملی مکزیک است.

استرالیایی‌ها با 2 برد به استقبال جام‌جهانی رفتند

تیم ملی استرالیا با هدایت گراهام آرنولد برنامه‌ریزی جالب‌توجهی برای فیفادی سپتامبر داشت و شاگردان آرنولد 2 بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی نیوزیلند را تدارک دیدند. مسابقه اول، 31 شهریورماه برگزار شد که استرالیایی‌ها با یک گل به پیروزی رسیدند و در مسابقه دوم هم شاگردان آرنولد موفق شدند با 2 گل از سد حریف خود بگذرند تا با 2 پیروزی مهیای حضور در جام جهانی 2022 قطر شوند. تیم ملی استرالیا در گروه چهارم جام جهانی با تیم‌های فرانسه، دانمارک و تونس هم‌گروه است.

سامورایی‌ها به دنبال ادامه روزهای رویایی

تیم ملی فوتبال ژاپن شروعی درخشان در فیفادی سپتامبر داشت و شاگردان موری‌یاسو موفق شدند با 2 گل از سد تیم ملی آمریکا بگذرند تا در کورس صدرنشینی در رنکینگ قاره آسیا به رقابت با تیم ملی ایران ادامه بدهند. ژاپنی‌ها عصر امروز از ساعت 15:25 به مصاف تیم ملی اکوادور خواهند رفت و امیدوارند بتوانند با عبور از سد حریف آمریکای جنوبی به روزهای موفق خود پیش از آغاز جام جهانی 2022 قطر ادامه بدهند. شاگردان موری‌یاسو در گروه مرگ جام جهانی قرار دارند و باید در گروه پنجم رقابت‌ها با تیم‌های اسپانیا، آلمان و کاستاریکا رقابت کنند.

شاگردان «بنتو» و چالش عبور از حریف آفریقایی

تیم ملی کره‌جنوبی که در گروه هشتم جام جهانی 2022 قطر با تیم‌های پرتغال، غنا و اروگوئه هم‌گروه است، در اولین بازی خود در فیفادی ماه سپتامبر در دیداری جذاب و پرگل مقابل تیم ملی کاستاریکا به تساوی 2-2 رسید. شاگردان پائولو بنتو امروز در دومین گام باید به مصاف تیم ملی کامرون بروند تا با سبک بازی تیم‌های آفریقایی آشنا شده و مهیای انجام بازی مقابل تیم ملی غنا شوند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری