football360 logo

بازگشت «فیروز» به لیگ برتر؛ «کریمی» دوباره در آبادان

06 مهر 1401 ساعت 19:2738 نظر
مدیران باشگاه صنعت‌نفت آبادان به صورت رسمی از جانشین «رضا پرکاس» رونمایی کردند.

به گزارش فوتبال 360، تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در آغاز تعطیلات فیفادی ماه سپتامبر، به اولین تیم در لیگ بیست‌ودوم تبدیل شد که در رأس کادرفنی‌اش تغییر ایجاد می‌کند و بعد از کسب نتایج ضعیف در 6 هفته نخست لیگ برتر، نفتی‌ها تصمیم به قطع همکاری با رضا پرکاس گرفته و قراردادشان با پرکاس را فسخ کردند تا با استفاده از تعطیلات فیفادی به سراغ انتخاب جانشین او بروند و تیم‌شان را با سکان‌داری جدید راهی ادامه رقابت‌های لیگ بیست‌ودوم کنند.

ناکامی در توافق با «منصوریان» و «شفر»

علیرضا منصوریان و وینفرد شفر جدی‌ترین گزینه‌های داخلی و خارجی مطرح شده برای نیمکت صنعت‌نفت آبادان بودند. حتی در این زمینه، احمد پارو مدیرعامل صنعت‌نفت اعلام کرد که توافقات اولیه با سرمربی آلمانی و سابق استقلال انجام شده و شفر در آستانه بازگشت دوباره به لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد اما گویا مذاکرات در مراحل پایانی مثبت پیش نرفته و وینفرد شفر با مدیران صنعت‌نفت آبادان به توافق نرسید.

سرمربیگری 4 روزه «سراج» در صنعت‌نفت!

نفتی‌ها در روزهای گذشته در خبری جالب‌توجه، بهنام سراج را به عنوان سرمربی موقت تا زمان جمع‌بندی نهایی معرفی کردند تا تمرینات صنعت‌نفت آبادان برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ بیست‌ودوم زیر نظر سراج از سر گرفته شود و قرار بر این شد تا در این مسیر، بهروز مکوندی هم در نقش دستیار بهنام سراج فعالیت کند.

مدیران صنعت‌نفت همزمان با انتخاب سرمربی موقت، در تلاش بودند تا بتوانند گزینه نهایی خود برای هدایت تیم‌شان را برگزینند که در نهایت توافقات با فیروز کریمی انجام شد و این سرمربی کهنه‌کار و 63 ساله به عنوان سرمربی جدید صنعت‌نفت معرفی شد و در ادامه لیگ بیست‌ودوم سکان‌دار زردپوشان آبادانی خواهد بود.

بازگشت «فیروز کریمی» به آبادان بعد از 6 سال

کریمی آخرین‌بار در فصل گذشته لیگ برتر، هدایت تراکتور تبریز را برعهده داشت که بعد از گذشت 4 هفته از سمت خود کناره‌گیری کرد و جای خود را به زوونیمیر سولدو داد. سرمربی کهنه‌کار و سابق تیم‌هایی چون استقلال و پاس تهران که در سالیان اخیر تیم‌های متعددی را تغییر داده و تجربه حضور در تیم‌هایی مثل نفت مسجدسلیمان و ماشین‌سازی تبریز را هم در کارنامه خود دارد، پیشتر حضور در آبادان را هم تجربه کرده است.

فیروز کریمی در نیم‌فصل دوم لیگ شانزدهم جانشین مرحوم نادر دست‌نشان در تیم صنعت‌نفت آبادان شد و با این تیم حضور در رتبه دوازدهم جدول را تجربه کرد و حالا بعد از دوری 6 ساله از آبادان، مجدداً هدایت صنعت‌نفت را پذیرفته و باید دید آیا می‌تواند این تیم بحران‌زده را از بحران خارج کند یا خیر.

صنعت‌نفت آبادان در 6 هفته ابتدایی لیگ بیست‌ودوم تنها 4 امتیاز به‌دست آورده و در رتبه پانزدهم جدول قرار دارد. نفتی‌ها در هفته هفتم لیگ برتر، یکشنبه دهم مهرماه از ساعت 19 در خانه باید به مصاف تیم مس رفسنجان بروند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری