football360 logo

صدرنشین لیگ یک دوئل 6 امتیازی را واگذار کرد/ شگفتی‌سازی آبی‌های ملاثانی ادامه دارد

06 مهر 1401 ساعت 21:579 نظر
هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال ایران با شکست شمس‌آذر قزوین به عنوان صدرنشین رقابت‌ها و تداوم قعرنشینی نماینده خراسان رضوی به پایان رسید.

به گزارش فوتبال 360، مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ به صورت هفتگی و بدون‌وقفه و تعطیلات در جریان است و هفته ششم رقابت‌ها، عصر امروز پیگیری شد و تمامی رقابت‌ها نیز در یک روز برنامه‌ریزی شده بود تا پرونده مسابقات هفته ششم امشب بسته شود.

فجرسپاسی، برنده بازی بزرگ هفته

شمس‌آذر قزوین و فجرسپاسی شیراز برگزارکننده مهم‌ترین تقابل هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال ایران بودند. شمس‌آذری‌ها که با 13 امتیاز از 5 بازی ابتدایی فصل جدید لیگ یک، صدرنشین رقابت‌ها بودند، در هفته اخیر حواشی متعددی را پشت سر گذاشتند. سعید دقیقی سرمربی این تیم از سمت خود کناره‌گیری کرده و در نهایت با مخالفت مدیران باشگاه بار دیگر به جایگاه خود بازگشت. شاگردان دقیقی امروز به دنبال تثبیت موقعیت خود در صدر جدول بودند و در مقابل تلاش شاگردان مهدی رجب‌زاده در تیم فجرسپاسی، رسیدن به رتبه دوم جدول بود.

فجری‌ها بهتر از حریف خود امروز بازی کردند و توانستند با گلزنی علی آل‌کثیر مهاجم سابق نساجی مازندران، با یک گل در خانه به پیروزی برسند تا با 12 امتیاز به رتبه سوم جدول صعود کنند و در یک‌قدمی صدر جدول رقابت‌ها قرار گیرند. شمس‌آذر قزوین هم با قبول نخستین شکست در فصل جدید لیگ یک، با 13 امتیاز صدرنشین باقی ماند.

5 تیم در ترافیک مدعیان بالانشین جدول

استقلال ملاثانی که رکورد استثنایی در زمینه نباختن دارد، امشب در خانه و در دیدار مقابل آرمان‌گهر سیرجان توانست به یک امتیاز ارزشمند دست پیدا کند و روند شکست‌ناپذیری خود را به عدد 26 هفته برساند. شاگردان اشکش با تساوی به‌دست آمده، 12 امتیازی شده و با توجه گل زده بهتر نسبت به فجرسپاسی در رتبه دوم جدول قرار گرفتند. خوشه طلایی ساوه در خانه توانست با یک گل از سد تیم بحران‌زده امید وحدت مشهد بگذرد تا مشهدی‌ها قعرنشین لیگ بمانند و در مقابل، شاگردان محسن بیاتی‌نیا با 11 امتیاز در جایگاه چهارم ایستادند.

شهرداری همدان با کسب پیروزی یک‌گله مقابل خلیج‌فارس ماهشهر توانست خود را به صف مدعیان برساند و با 10 امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفت؛ خیبر خرم‌آباد با تساوی خانگی مقابل استقلال خوزستان، 10 امتیازی شد و در جایگاه ششم قرار گرفت تا فاصله‌ای 3 امتیازی میان تیم‌های اول تا ششم جدول وجود داشته باشد که در نوع خود بسیار جالب‌توجه است!

مس‌ شهربابک و سایپا تهران تنها تساوی بدون گل هفته را رقم زدند و در دیگر بازی‌ها، دریا کاسپین بابل مقابل چادر ملو اردکان متوقف شد و شهرداری آستارا هم برابر چوکا تالش به تساوی 1-1 رضایت داد. پارس‌جنوبی جم هم در خانه توانست با نتیجه 2 بر یک از سد تیم ون‌پارس اصفهان بگذرد.

نتایج کامل هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال ایران:

پارس‌جنوبی جم 2-1 ون پارس اصفهان 

شهرداری آستارا 1-1 چوکا تالش 

مس شهربابک 0-0 سايپا تهران

دریا کاسپین بابل 1-1 چادرملو اردکان

خوشه طلایی ساوه 1-0 امید وحدت خراسان

فجرسپاسی شیراز 1-0 شمس‌آذر قزوین

خیبر خرم‌آباد 1-1 استقلال خوزستان

شهرداری همدان 1-0 خلیج‌فارس ماهشهر

استقلال ملاثانی 1-1 آرمان گهر سیرجان

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری