football360 logo

یانکی‌ها در اوج بحران به جام‌جهانی رسیدند؛ «برهالتر» معجزه می‌کند؟

06 مهر 1401 ساعت 12:308 نظر
شاگردان «گرگ برهالتر» با قبول یک شکست و ثبت یک تساوی به کار خود در فیفادی ماه سپتامبر پایان دادند.

به گزارش فوتبال 360، تیم ملی آمریکا یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم جام جهانی 2022 قطر به شمار می‌رود و آمریکایی‌ها باید به ترتیب دیدار مقابل تیم‌های ملی ولز، انگلیس و ایران جام جهانی را تجربه کنند. گرگ برهالتر سرمربی باتجربه تیم ملی آمریکا تصمیم گرفت تا از آخرین فیفادی رسمی پیش از آغاز جام جهانی برای محک زدن شاگردانش مقابل تیم‌های آسیایی استفاده کند و 2 بازی دوستانه با رقبایی از قاره کهن را در برنامه خود جای داد.

آمریکایی‌ها در نخستین گام باید به مصاف تیم ملی ژاپن می‌رفتند و سپس، عربستان سعودی دیگر حریف شاگردان برهالتر در فیفادی ماه سپتامبر به شمار می‌رفت. اولین بازی تدارکاتی در فیفادی ماه سپتامبر با نتیجه‌ای غیرمتنظره برای آمریکایی به پایان رسید و آن‌ها با 2 گل مغلوب تیم ملی ژاپن شدند تا شاگردان گرگ برهالتر شروعی ناموفق در فیفادی ماه سپتامبر داشته باشند.

تیم ملی آمریکا روز گذشته برای دومین‌بار در هفته اخیر مقابل حریفانی از قاره آسیا صف‌آرایی کرد و یانکی‌ها امیدوار بودند که بتوانند با عبور از عربستان سعودی، با کسب پیروزی پا به رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر بگذارند اما شرایط مطابق انتظار آن‌ها پیش نرفت و شاگردان هروه رنار در تیم ملی عربستان توانستند با ارائه یک نمایش تهاجمی، حریف خود را غافلگیر کنند و در نهایت مصاف تیم‌های ملی آمریکا و عربستان سعودی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

آمار عجیب آمریکایی‌ها؛ 5 بازی اخیر و تنها یک پیروزی!

شاگردان برهالتر در شرایطی به کار خود در فیفادی ماه سپتامبر پایان دادند که تلاش داشتند تا با کسب 2 پیروزی مقابل حریفان آسیایی برای ایران خط و نشان بکشند اما شرایط برخلاف انتظار آمریکایی‌ها پیش رفت و آن‌ها ناکام در مسیر رسیدن به پیروزی برابر ژاپن و عربستان سعودی بودند. نگاهی به عملکرد فنی تیم ملی آمریکا در دیدارهای اخیر نشان می‌دهد که آن‌ها در 5 بازی اخیر خود روند بحرانی را تجربه کرده‌اند!

تیم ملی گرنادا، تنها تیمی است که در 5 بازی اخیر مقابل آمریکا شکست خورده و شاگردان گرگ برهالتر در مصاف با تیم‌های اروگوئه، السالوادور، ژاپن و عربستان سعودی ناکام در کسب پیروزی بوده و با ثبت 1 شکست و 3 تساوی، روزهای عجیبی را پیش از آغاز جام جهانی 2022 قطر سپری کرده‌اند.

تیم ملی آمریکا در اولین گام از جام جهانی 2022 قطر، دوشنبه 30 آبان‌ماه باید به مصاف تیم ملی ولز برود. 2 تیم در مراحل آماده‌سازی پیش از آغاز جام جهانی، روند خوبی را سپری نکرده‌اند و باید دید در آغاز بالاترین سطح مسابقات فوتبال ملی در جهان، شاگردان برهالتر و پیج چه عملکردی را از خود به جای خواهند گذاشت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری