football360 logo

غیبت «غلامی» مقابل فولاد؛ استقلال مدافع خودش را محروم کرد

14 مهر 1401 ساعت 23:3298 نظر
باشگاه استقلال برای بازی با فولاد، یکی از بازیکنان خودش را محروم کرده است.

به گزارش فوتبال 360، استقلال این هفته، بازی سختی با فولاد آماده خواهد داشت. بازی که پیروزی در آن، با توجه به تقابل مستقیم پرسپولیس و سپاهان می‌تواند تیم ریکاردو سا پینتو را به صدر جدول برساند. استقلالی‌ها اما یک غایب مهم در این مسابقه دارند. عارف غلامی از این بازی محروم شده و نمی‌تواند آبی‌پوشان را همراهی کند. نکته مهم اینجاست که غلامی توسط باشگاه استقلال محروم شده و آن‌ها اجازه تمرین به او نداده‌اند. موضوعی که می‌تواند ترکیب دفاعی سا پینتو در هفته‌های اخیر را دچار تغییر کند.

غلامی در آخرین تمرین استقلال پیش از مسابقه، غایب بود و اجازه تمرین پیدا نکرد. او پیش از این اتفاق، به کمیته انضباطی باشگاه دعوت شده بود. خبرگزاری مهر، نوشته دلیل این موضوع، فعالیت‌های غلامی در فضای مجازی است. باشگاه استقلال، به غلامی برای فعالیت‌هایش در اینستاگرام اخطار داده بود و در نهایت، تصمیم گرفت این بازیکن را به کمیته انضباطی بکشاند. بعد از جلسه کمیته انضباطی، غلامی از تمرینات تیم و لیست استقلال برای بازی با فولاد کنار گذاشته شده است.

غلامی هنوز واکنشی به این موضوع نشان نداده و مشخص نیست تا چه زمانی، از تمرینات و بازی‌های استقلال دور باشد. سا پینتو در این فصل، اعتقاد زیادی به غلامی داشت و او پیش از این اتفاق، تمام بازی‌های تیمش در ترکیب اصلی به میدان رفت. در بازی هفته دوم با ملوان، او توانست زننده اولین گل فصل استقلال هم باشد. با محرومیت غلامی، احتمالا محمدحسین مرادمند جای این بازیکن را در ترکیب اصلی می‌گیرد. مرادمند، این فصل هنوز برای استقلال بازی نکرده و مقابل فولاد، سرانجام می‌تواند این طلسم را بشکند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری