football360 logo

«درکلاسیکر» در جذاب‌ترین حالت ممکن؛ بازگشت تاریخی دورتموند، مانع برتری تکراری بایرن

16 مهر 1401 ساعت 21:576 نظر
نبرد بزرگ فوتبال آلمان، پایان دراماتیکی داشت.

به گزارش فوتبال 360، جدال بزرگ هفته نهم بوندس‌لیگای آلمان با تساوی 2 بر 2 بایرن‌مونیخ در زمین بوروسیادورتموند به پایان رسید. این بازی جالب تا ثانیه‌های پایانی لبالب از هیجان و شور بود و در نهایت شاگردان ترزیچ در آخرین ثانیه‌ها از یک شکست آزاردهنده برای هوادارانشان جلوگیری کردند.

بازگشت جالب

در نبرد موسوم به «درکلاسیکر» گل گورتسکا در دقیقه 33، بایرن را پیروز به رختکن فرستاد و وقتی سانه در دقیقه 53 اختلاف را دوبرابر کرد، به نظر می‌رسید مانند تمام «درکلاسیکر»های اخیر باز هم برد از آن بایرن شود اما میزبان با حمایت هوادارانش به شکل باورنکردنی به بازی بازگشت. ابتدا موکوکو در دقیقه 74 اختلاف را به حداقل رساند و در نهایت پس از اخراج کومان از بایرن در دقیقه 90، مودست در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم بازی را به تساوی و ورزشگاه را به آتش کشاند. بایرن و دورتموند با این تساوی در امتیاز 16 برابر شدند و به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم ایستادند.

پایان روند منفی دورتموند

برای سی و ششمین بار «درکلاسیکر» با تساوی به پایان رسید و این اتفاق در صد و سی و سومین نبرد 2 دشمن بزرگ شکل گرفت. دورتموند با 2 گل دیرهنگام برای اولین بار از بازی سوپر جام سال 2019 مقابل بایرن شکست نخورد؛ هر چند رکورد بیش‌ترین باخت متوالی مقابل یک تیم در تاریخش را مقابل همین بایرن به چشم دیده است.



نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری