football360 logo

تیم منتخب هفته هشتم؛ بازگشت باشکوه!

18 مهر 1401 ساعت 11:2744 نظر
محمد خدابنده‌لو با نمره 9.08 بهترین بازیکن هفته بود و 7 تیم در تیم منتخب هفته نماینده دارند.

به گزارش فوتبال360، هفته هشتم، به کام امیر قلعه‌نویی بود. این تیم با زدن 5 گل در بازی خارج از خانه، به صدرجدول لیگ برتر رسید. بهترین بازیکن هفته هم از این تیم بود. محمد خدابنده‌لو که ابتدای فصل به جای تیم‌های پایتخت، حضور در سیرجان را انتخاب کرده بود. او این هفته در دقیقه 66 وارد زمین شد و 10 دقیقه بعد، در فاصله کمتر از 2 دقیقه 2 گل زد. سپس یک پاس‌گل هم داد تا نمایشی به یادماندنی داشته باشد. اریک باگناما، ستاره خبرساز فصل قبل گل‌گهر هم این هفته اولین پاس‌گل فصلش را ثبت کرد. بیرانوند رقابت بهترین دروازه‌بان هفته را از پیام نیازمند و محمدرضا اخباری برد. محمدحسین مرادمند با یک پاس‌گل به ترکیب استقلال برگشت و محمد محبی هم برای سومین بازی متوالی گل زد. روی پاس محسن آذرباد و ضربه نهایی شاهین توکلی، مس رفسنجان موفق به شکست تراکتور شد تا این 2 بازیکن هم به تیم منتخب برسند. مجید عیدی، پاسور و مهدی مومنی گلزن ملوان هم بهترین بازیکنان هفته در پست خودشان بودند. در ادامه عملکرد بازیکنان حاضر در تیم منتخب «فوتبال 360» را با همکاری «متریکا» می‌خوانید. 

علیرضا بیرانوند/ دروازه‌بان/ پرسپولیس/ نمره 7.90

بیرانوند برای ثبت پنجمین کلین‌شیت فصل، باید مقابل مهاجم‌های سپاهان ایستادگی می‌کرد. دیداری که بیرانوند تک به تکی تماشایی و یک شوت از پشت محوطه جریمه را مهار کرد تا سهم پررنگی در این کلین‌شیتِ نه‌چندان ساده داشته باشد. 

مجید عیدی/ دفاع/ ملوان/ نمره 7.47

در روز اولین برد لیگ برتری ملوان در این فصل، مجید عیدی نمایش قابل قبولی داشت. او یک پاس‌گل داد و 6 عملکرد دفاعی داشت. عیدی بهترین بازیکن ملوان و جزو بهترین بازیکنان لیگ در فاکتور توپ‌گیری هم هست.

شاهین توکلی/ دفاع/ مس رفسنجان/ نمره 8.08

در این هفته، 7 تیم کمتر یا مساوی با مدافع میانی مس رفسنجان شوت در چارچوب زدند! شاهین توکلی 2 مرتبه با شوت دروازه تراکتور را تهدید کرد که حاصل آن، به ثمر نشستن تنها گل بازی بود. توکلی با 6 عملکرد دفاعی، نقش پررنگی در گل نخوردن تیمش از تراکتور داشت.

محمدحسین مرادمند/ دفاع/ استقلال/ نمره 7.60

چه بازگشتی با شکوه‌تر از اینکه در بازی مقابل رقیب مستقیم پاس‌گل دهد؟ مرادمند از غیبت عجیب عارف غلامی بهره برد تا پس از مدت‌ها به ترکیب اصلی استقلال برگردد. او با 11 نبردهوایی موفق و یک پاس‌گل به خوبی پاسخ اعتماد سا پینتو را داد.

محسن آذرباد/ هافبک/ مس رفسنجان/ نمره 7.77

بهترین پاسور فصل قبل مس رفسنجان، تا هفته ششم این فصل هیچ گلی نساخته بود تا اینکه بالاخره هفته قبل برای اولین و این هفته برای دومین مرتبه در این فصل پاس‌گل داد. کاپیتان مس رفسنجان علاوه بر ارسال پاس تنها گل بازی، 3 مرتبه هم با شوت دروازه محمدرضا اخباری را تهدید کرده بود.

محمد میری/ هافبک/ هوادار/ نمره 7.61

هوادار که پس از پیروزی در هفته نخست، هیچ بردی نداشت در این هفته با تک گل محمد میری موفق به برد خارج از خانه مقابل مس کرمان شد. میری تا دقیقه 73 این مسابقه روی نیمکت بود و با ورودش به زمین، هر 2 شوت در چارچوب و تنها گل تیمش را به‌ثمر رساند. 

محمد خدابنده لو/ هافبک/ گل‌گهر/ نمره 9.08

مهم‌ترین خرید این فصل امیر قلعه‌نویی، جذب ستاره 22 ساله فصل قبل ذوب‌آهن بود. محمد خدابنده‌لو در نمایشی تاریخی، در 24 دقیقه حضور در زمین 2 گل زد و یک پاس‌گل داد. نمایشی که باعث شد او در اتفاقی کم‌نظیر، نمره بالای 9 را دریافت کند.

محمد محبی/ هافبک/ استقلال/ نمره 7.82

گلزنی در سومین بازی متوالی، حضور دوباره به اردوی تیم ملی را به محمد محبی هدیه کرد. محبی به فولاد هم مثل نساجی و گل‌گهر سیرجان گل زد تا در کنار کوین یامگا، بهترین گلزن فصل استقلال شود. محبی با تداوم این درخشش، توسط کارلوس کی‌روش به اردوی تیم ملی دعوت شد.

اریک باگناما/ مهاجم/ گل‌گهر/ نمره 7.52

مهاجم خبرساز گل‌گهر که فصل قبل بابت عقد قرارداد با او، 7 امتیاز این تیم کم شده بود، بالاخره برای اولین‌بار در لیگ برتر پاس‌گل داد. باگناما در این فصل نمایش خوبی داشته و این هفته هم با ارسال 3 پاس‌کلیدی و یک پاس‌گل، موثر ظاهر شد. 

مجید علیاری/ مهاجم/ فولاد/ نمره 7.81

مهاجم فولاد پس از اینکه در بازی مقابل تراکتور هم گل زده بود و هم پاس‌گل داده بود، این هفته مقابل استقلال هم یک گل زد. علیاری 3 مرتبه با شوت دروازه استقلال را تهدید کرد که تنها شوت در چارچوبش گل شد.

مهدی مومنی/ مهاجم/ ملوان/ نمره 7.96

اولین برد این فصل ملوان با درخشش بهترین گلزنان این تیم رقم خورد. مهدی مومنی هم مثل سجاد بازگیر در این هفته برای ملوان گل زد. مومنی 2 مرتبه با شوت دروازه صنعت‌نفت آبادان را تهدید کرد تا دومین گل فصلش را بزند.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری