football360 logo

خبر خوب برای مسی‌ها؛ موتور ستاره نارنجی‌پوش روشن شد

18 مهر 1401 ساعت 14:002 نظر
محسن آذرباد هافبک خلاق مسی‌ها، برای دومین هفته متوالی توانست گل‌سازی کند.

به گزارش فوتبال 360، ریکاردو آلوز یکی از بازیکنان شاخص لیگ بیست‌ودوم به‌شمار می‌رود، هافبک پرتغالی که از تیم غیرت قزاقستان در نقل‌وانتقالات تابستانی راهی تراکتور شد و توانست خیلی زود در همان هفته اول با درخشش در ترکیب تراکتور نگاه‌ها را به خود جلب کند و حالا با 4 پاس‌گل توانسته صدرنشین جدول برترین پاسورهای لیگ برتر فوتبال ایران باشد.

آلوز هفته گذشته و در مصاف پرسپولیس مقابل تراکتور، سازنده گل برتری تیمش بود اما با توجه به اینکه محمد عباس‌زاده در ریباند موفق به باز کردن دروازه سرخ‌پوشان پایتخت شد، پاس‌گل به نام هافبک پرتغالی به‌ثبت نرسید تا شمار پاس‌گل‌های او روی عدد 4 ثابت بماند. آلوز برای فرار تیمش از شکست در رفسنجان تقلای زیادی کرد اما درخشش دروازه‌بان مسی‌ها اجازه نداد که ستاره باتجربه تراکتور بتواند آمار فنی خود را بهبود بخشد.

هافبک تراکتور در حالی صدرنشین جدول برترین پاسورهای لیگ برتر فوتبال ایران است که با نزدیک‌ترین تعقیب‌کنندگان خود، 2 پاس‌گل فاصله دارد. بعد از ریکاردو آلوز که با 4 پاس‌گل صدرنشین برترین پاسورهای لیگ برتر است، 9 بازیکن در صف انتظار هستند تا بتوانند به رکورد هافبک تراکتور دست پیدا کنند و برترین پاسور لیگ بیست‌ودوم شوند که 3 بازیکن از میان این 9 بازیکن در پایان هفته هشتم به جمع 2 پاس‌گله‌های لیگ اضافه شدند.

بیشترین نماینده از بهترین خط حمله لیگ

گل‌گهر سیرجان بهترین خط حمله لیگ بیست‌ودوم را با ثبت 14 گل دارد و همین مسئله باعث شده تا آن‌ها در جدول برترین پاسورهای لیگ هم بیشترین کاندیدا را داشته باشند. مرتضی تبریزی که سازنده گل دوم تیمش برابر نفت مسجدسلیمان بود در این هفته توانست شمار پاس‌گل‌های خود را به عدد 2 برساند و یک گام دیگر به سوی رسیدن به رکورد آلوز برداشت.

محمد خدابنده‌لو هم با ساخت پنجمین گل سیرجانی‌ها توانست به صف بازیکنانی بپیوندد که در لیگ بیست‌ودوم 2 پاس‌گل به‌ثبت رسانده‌اند و رضا شکاری دیگر نماینده گل‌گهر سیرجان در جمع بازیکنان دارای 2 پاس‌گل است تا سیرجانی‌ها به جز صدرنشینی در لیگ برتر، در جدول عناوین فردی هم جزو مدعیان باشند.

ستاره بازی‌ساز لیگ بیست‌ویکم استارت زد

محسن آذرباد کاپیتان باتجربه مس رفسنجان در 6 هفته آغازین لیگ بیست‌ودوم نتوانست عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشته باشد و تلاش او برای ثبت پاس‌گل بی‌ثمر بود؛ بازیکنی که در فصل گذشته توانست با رکورد 10 پاس‌گل بعد از سعید صادقی در جایگاه دوم برترین پاسورهای لیگ برتر قرار گیرد. ستاره باتجربه مسی‌ها اما در 2 هفته اخیر توانسته عملکردی جالب‌توجه از خود به جای بگذارد و سازنده 2 گل اخیر تیمش بوده تا با 2 پاس‌گل خیلی زود بتواند خود را به صف مدعیان عنوان برترین پاسور لیگ بیست‌ودوم برساند.

دانیال اسماعیلی‌فر از پرسپولیس، غلامرضا ثابت ایمانی از پیکان، رضا دهقانی از نفت مسجدسلیمان، رامین رضاییان از پرسپولیس و محمد قاسمی‌نژاد از مس کرمان دیگر بازیکنانی هستند که در جدول برترین پاسورهای لیگ برتر با 2 پاس‌گل مشترکاً در جایگاه دوم ایستاده‌اند و رقابت ویژه و تنگاتنگی میان آن‌ها برای رسیدن به رکورد ریکاردو آلوز در صدر جدول برترین پاسورهای لیگ برتر وجود دارد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری