football360 logo

حواشی نبرد دراماتیک نوکمپ؛ نفس‌های آخر بارسلونا، زندگی دوباره اینتر

21 مهر 1401 ساعت 11:0936 نظر
یک فوتبال ناب، 90 و چند دقیقه هواداران فوتبال را ایستاده، محو تماشای خودش کرد.

به گزارش فوتبال 360، 12 سال پس از صعود تاریخی و جنجالی اینتر در خانه بارسلونا، نرآتزوری بار دیگر با دست پر زمین بارسلونا را ترک کرد و در پایان یک درام واقعی در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تساوی 3 بر 3 اینتر و بارسلونا، تیم ایتالیایی را در یک قدمی صعود و بارسلونا را در آستانه دومین حذف متوالی در مرحله گروهی رقابت‌ها قرار داد.

فقط 3 امتیاز دیگر

گل دیرهنگام لواندوفسکی تنها حذف بارسلونا را عقب انداخت. اینتر حالا با برتری 3 امتیازی و نتایج بهتر در بازی‌های رودرو در فاصله 2 هفته مانده تا پایان مرحله گروهی در صورت کسب تنها 3 امتیاز از 2 بازی مقابل پلژن حذف شده یا بایرن صعود کرده به دور بعد می‌رسد. بارسلونا برای صعود باید امیدوار باشد علاوه بر بردن این 2 حریف، اینتر حداکثر 2 تساوی در  2 بازی بعدی کسب کند. با تمامی اوصاف به نظر می‌رسد اینتر با برتری محتمل در بازی خانگی هفته بعد مقابل پلژن کار صعود را تمام کند.

گل‌های حیف شده لوا

لواندوفسکی با زدن 2 گل در این بازی شمار گل‌هایش را به عدد 14 رساند و حالا فقط هالند با 20 گل زده در تمامی رقابت‌ها، بیش از او در جمع بازیکنان شاغل در 5 لیگ معتبر اروپا، طی فصل جاری در تمامی رقابت‌ها گل زده است.

دمبله، گلزن‌تر از کل فصل قبل! 

زننده دیگر گل بارسلونا یعنی دمبله هم با ثبت گل اول بازی، خودش را 3 گله کرد. او در حالی در 12 بازی این فصل 3 گله شده که فصل قبل در 32 بازی تنها 2 گل زد! 

بارلای جادویی 

ستاره اینتر در این بازی، قطعا بارلا نام داشت؛ مردی که پس از مارتینس دومین اینتری زننده گل در نوکمپ مقابل بارسلونا طی 6 رویارویی اخیر 2 تیم نام گرفت. او و هم‌تیمی‌هایش در واقع مزد مقاومت خودشان در نیمه اول مقابل بارسلونا را گرفتند. برای اولین بار از زمان بازی مقابل آتالانتا در 11 نوامبر 2018، اینتر در نیمه اول یک بازی شاهد 15 شوت به سمت دروازه‌اش در نیمه اول بود اما فقط یک بار دروازه‌اش باز شد و با عملکرد خوب و اشتباهات خط دفاع فاجعه‌بار بارسلونا در پایان نیمه دوم با یک تساوی ارزشمند از زمین خوش‌یمن خودش بیرون آمد.



نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری