football360 logo

کمترین گل خورده برای پرسپولیس؛ «بیرانوند» بازهم دستکش طلایی می‌خواهد

23 مهر 1401 ساعت 10:2129 نظر
«علیرضا بیرانوند» با درخشش در خط دروازه پرسپولیس توانست تا پایان هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران عنوان برترین دروازه‌بان رقابت‌ها را با ثبت بیشترین کلین‌شیت از آن خود کند.

به گزارش فوتبال360، هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران با بسته ماندن دروازه 6 تیم به پایان رسید که می‌توان به کلین‌شیت جالب‌توجه 3 تیم بالانشین جدول یعنی پرسپولیس، استقلال و سپاهان اشاره داشت؛ همچنین درخشش علیرضا حقیقی در خط دروازه نساجی و کلین‌شیت ارزشمند او در تقابل با گل‌گهر سیرجان از دیگر نکات جالب‌توجه هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران بود. سرخ‌پوشان پایتخت با کلین‌شیت مقابل مس توانستند بهترین خط دفاعی لیگ بیست‌ودوم را به تنهایی از آن خود کنند.

3 تیم گل خوردند، پرسپولیس به تنهایی صدرنشین شد!

فولاد خوزستان، مس رفسنجان و ذوب‌آهن اصفهان تیم‌هایی بودند که در کنار پرسپولیس عنوان برترین خط دفاعی لیگ بیست‌ودوم را با دریافت 3 گل یدک می‌کشیدند اما فولادی‌ها در دقایق پایانی دیدار مقابل پیکان دروازه‌شان باز شد و مس رفسنجان هم در دیداری مستقیم مقابل سرخ‌پوشان پایتخت از روی نقطه پنالتی دروازه‌اش فرو ریخت. ذوب‌آهن اصفهان هم در تقابل با استقلال در واپسین لحظات با گل مدافع خودی کلین‌شیتش از بین رفت تا چهارمین گل خورده در لیگ بیست‌ودوم در کارنامه این 3 تیم به ثبت برسد.

پرسپولیس که در رویای شکستن رکورد فصل گذشته استقلال است، توانست با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در مقابل مس رفسنجان شمار گل‌های خورده‌اش در لیگ بیست‌ودوم را روی عدد 3 متوقف کند تا شاگردان گل‌محمدی به تنهایی صاحب بهترین خط دفاعی فصل شوند. سرخ‌پوشان پایتخت امیدوارند با حفظ این روند بتوانند رکورد 10 گل خورده فصل گذشته استقلال را بشکنند و صاحب بهترین خط دفاعی تاریخ در یک فصل لیگ برتر فوتبال ایران شوند.

دبل «بیرانوند» برای صدرنشینی؛ خیز به سوی دستکش طلایی شماره 4

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان باتجربه پرسپولیس بعد از آنکه در 3 مسابقه متوالی مقابل هوادار، نفت مسجدسلیمان و تراکتور دروازه‌اش باز شد، در 2 هفته اخیر در تلاش بود تا بتواند روند کلین‌شیت‌هایش را از سر بگیرد و به صدر جدول بیشترین کلین‌شیت در لیگ بیست‌ودوم بازگردد. بیرانوند به خواسته خود در تقابل با سپاهان و مس رفسنجان رسید تا شمار کلیت‌شیت‌هایش در فصل جاری لیگ برتر به عدد 6 برسد.

دروازه‌بان پرسپولیس در صدر جدول بیشترین کلین‌شیت در لیگ بیست‌ودوم، یک رقیب را در کنار خود می‌بیند؛ حسین پورحمیدی دروازه‌بان جوان آلومینیوم اراک که سابقه عضویت در تیم استقلال را هم در کارنامه خود دارد و بعد از ناکامی در فصل گذشته در دوئل با حسین حسینی، حالا امیدوار است بتواند در رقابت با علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس را در کورس بیشترین کلین‌شیت‌ها پشت سر بگذارد و صاحب دستکش طلایی لیگ بیست‌ودوم شود.

بیرانوند در 3 فصل متوالی و در لیگ‌های شانزدهم، هفدهم و هجدهم موفق شد دستکش طلایی فوتبال ایران را از آن خود کند و در لیگ بیست‌ودوم در سودای رسیدن به چهارمین دستکش طلایی دوران فوتبالی‌اش است. بعد از علیرضا بیرانوند و حسین پورحمیدی که با 6 کلین‌شیت صدرنشین هستند، کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد در کنار حامد لک، علیرضا حقیقی و حبیب فرعباسی با 5 کلین‌شیت حضور دارد.

حسین حسینی که فصل گذشته با 17 کلین‌شیت توانست صاحب دستکش طلایی لیگ بیست‌ودوم شود، شب گذشته با بسته نگه داشتن دروازه تیمش در مصاف با ذوب‌آهن اصفهان موفق شد شمار کلین‌شیت‌های در فصل جدید لیگ برتر را به عدد 4 برساند تا امیدوار به ادامه فصل و رسیدن به صدر جدول بیشترین کلین‌شیت در لیگ بیست‌ودوم بماند. پیام نیازمند دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان هم 3 کلین‌شیت در 6 مسابقه در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری