football360 logo

ترین‌های هفته نهم؛ من هم هستم

23 مهر 1401 ساعت 12:3185 نظر
در هفته نهم بازیکنان و مربیان و تیم‌هایی که کمتر فکرش را می‌کردیم توانستند عنوان ترین‌ها را به‌دست بیاورند.

به گزارش فوتبال 360، در هفته نهم، بازیکنان و مربیانی که کمتر روی آن‌ها حساب شده بود و تا الان نتوانسته بودند به حق‌شان برسند، همه را شگفت‌زده کردند. حمید مطهری بالاخره تیمی که دوست داشته با تفکرات خودش را ساخته، محمد عباس‌زاده از یک بازیکن لیست مازاد به ستاره تیم تبدیل شده و سپاهان هم گویا کم‌کم خودش را به جمع مدعیان وارد می‌کند.

تیم هفته: سپاهان

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد تیم ژوزه مورایس بعد از تعطیلات به آن شکلی که انتظار می‌رفت رسیده است. زردپوشان اصفهانی مقابل صنعت‌نفت آبادان دومین برد خود در 3 هفته اخیر را به‌دست آوردند و حالا با آمار 5 هفته نباختن در حال تبدیل شدن به تیمی هستند که هواداران انتظار دارند. سپاهان در این بازی در همه زمینه‌ها تیم برتر میدان بود و اجازه نداد فیروز کریمی تفکراتش را داخل زمین اجرا کند و با 2 گل خوب و زیبا برنده قاطعانه بازی شد.  

مربی هفته: حمید مطهری (نساجی)

از همان ابتدای حضور حمید مطهری در نساجی مشخص بود که این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. اشتباهات داوری عجیب‌وغریب در این مدت باعث شد تا نساجی نتواند به آن چیزی که توانایی‌اش را داشته برسد اما این هفته شکست دادن گل‌گهر آماده در سیرجان به خوبی توانایی‌های این تیم و کادرفنی‌اش را نشان داد. نساجی مازندران با این برد به رتبه ششم رسید و اگر همین روند را ادامه دهد و بدشانسی‌ها دست از سرش بردارد، شاید با رتبه‌ای شگفت‌انگیز به استقبال تعطیلات لیگ برود. نساجی در این بازی برخلاف هفته‌های گذشته در آمار بسیار ضعیف‌تر از حریف بود اما توانست با یک گل، 3 امتیاز شیرین به‌دست بیاورد. با توجه به گل دقیقه 22 این تیم طبیعی بود که آمار هجومی شاگردان قلعه‌نویی بیشتر باشد و تیم نساجی به خوبی توانست در برابر این حملات مقاومت کند.

بازیکن هفته: محمد عباس‌زاده (تراکتور)

شاید کمتر کسی یادش بیاید از آخرین باری که شاهد هت‌تریک در لیگ برتر بود چند هفته گذشته است. عباس‌زاده بعد از مدت‌ها اما یکی از عجیب‌ترین هت‌تریک‌ها را به نام خود ثبت کرد. او در حالی 3 گل زد که امید گل تیمش کمی بالاتر از 1.5 بود با این حال مهاجم تراکتوری‌ها توانست با 2 شوت در چارچوب، 3 گل به‌ثمر برساند و بازیکن برتر این هفته لقب بگیرد. مهاجم باتجربه تراکتور با هت‌تریکش، منجی قربان بردیف در یک دیدار خانگی بود. 

گل هفته: رضا دهقانی (نفت مسجدسلیمان)

در دیداری که محمد عباس‌زاده بهترین گلزن هفته بود، بهترین گل را رضا دهقانی زد و سوپرگل را به معنای واقعی نشان داد. این بازیکن نزدیک به میانه میدان با یک حرکت پا به توپ زیبا، از بازیکنان تراکتور که او را محاصره کرده بودند آزاد شد و با یک شوت سهمگین گل بسیار زیبایی را به‌ثمر رساند. گلی که یاد کریستیانو رونالدو را در ورزشگاه زنده کرد و نفت مسجدسلیمان را هم برای دقایقی به تیم برتر زمین تبدیل کرد.

پاس گل هفته: یاسین سلمانی (سپاهان)

پاس گل این هفته هم مانند گل از میانه میدان ارسال شد. یاسین سلمانی که در زمین خودی با یک پاس زیبا صاحب توپ شده بود، بعد از یک حرکت پا به توپ روی خط میانه، با یک پاس دقیق و خط‌کشی‌شده توپ را به علی‌نژاد رساند تا او هم گل دوم تیمش را به‌ثمر برساند. گل سپاهان روی 2 پاس زیبا و یک ضربه دقیق به‌ثمر رسید تا یکی از بهترین گل‌های هفته هم باشد.

چهره ویژه هفته: علیرضا حقیقی (نساجی)

گویا یکی از اهداف علیرضا حقیقی در لیگ برتر ممانعت از رسیدن تیم امیرقلعه‌نویی به صدر است. او زمانی با حضور در این تیم و حالا هم با قرار گرفتن مقابل این تیم این وظیفه را به خوبی انجام می‌دهد! دروازه‌بان نساجی قطعا یکی از مهم‌ترین بازیکنانی بود که باعث شد تا این تیم حدود 70 دقیقه از تک گل خود دفاع کرده و برنده از میدان خارج شود. گل‌گهر بعد از خوردن گل سراسر حمله بود و 12 شوت در چارچوب داشت که علیرضا حقیقی مانع از ورود آن‌ها به دروازه شد تا بهترین بازیکن میدان و یکی از بهترین بازیکنان هفته لقب بگیرد. عملکرد او آن‌قدر خوب بود که اعتراض گزارشگر بازی را هم به همراه داشت که او در زمان حضورش در سیرجان چنین عکس‌العمل‌هایی نداشت! 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری