football360 logo

تیم منتخب هفته نهم؛ و بالاخره نمره 10!

24 مهر 1401 ساعت 10:0037 نظر
بازیکنانی از 9 تیم مختلف در تیم منتخب هفته قرار گرفتند.

به گزارش فوتبال360؛ در این هفته علیرضا حقیقی بالاترین نمره یک دروازه‌بان در این فصل را کسب کرد و رکورد مهار شوت را هم شکست. محمد عباس‌زاده با ثبت هت‌تریک، نمره کامل 10 را دریافت کرد. ریکاردو آلوز هم یک پاس‌گل دیگر داد تا صدرنشین پاس‌گل و پاس‌کلیدی باقی بماند. مسعود ریگی و علیرضا نقی‌زاده اولین گل فصل‌شان را زدند. مجید علیاری بعد از گلزنی مقابل استقلال، در این هفته هم گل زد. محمود قائدرحمتی هم گل زد و هم پاس‌گل داد. در ادامه عملکرد بازیکنان حاضر در تیم منتخب «فوتبال 360» را با همکاری «متریکا» می‌خوانید. 

علیرضا حقیقی/ دروازه‌بان/ نساجی/ نمره 9.31

بهترین نمایش یک دروازه‌بان در مسابقه‌ای از این فصل را علیرضا حقیقی در این هفته ثبت کرد. حقیقی با مهار 12 شوت در چارچوب، رکورد تعداد مهار شوت از زمان ثبت آمار در متریکا را شکست. 

مرتضی پورعلی‌گنجی/ دفاع/ پرسپولیس/ نمره 7.42

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس با دقت پاس 90درصد، 4 عملکرد دفاعی و 7 بازپس‌گیری مالکیت توپ، درخشش ویژه‌ای در خط دفاع پرسپولیس داشت. او روی هوا و زمین، تمامی نبردهایش را پیروز شد. البته برای ثبت این آمار، پورعلی‌گنجی 2 خطا هم مرتکب شد.

صائب محبی/ دفاع/ هوادار/ نمره 8.10

هر 3 برد این فصل هوادار در 5 مسابقه‌ای به دست آمد که محبی را در خط دفاع داشت. هوادار در 4 بازی از 5 دیداری که محبی را در ترکیب داشت، گلی نخورد و کلین‌شیت کرد. او این هفته هم بیشترین عملکرد دفاعی را بین تمامی بازیکنان لیگ داشت و در نهایت هم تنها گل بازی را به ملوان زد.

دانیال جهانبخش/ دفاع/ پیکان/ نمره 7.45

دفاع راست پیکان، حضور موثری در خط حمله تیمش داشت و بیشتر از همه هم‌تیمی‌هایش شوت و شوت در چارچوب زد تا بالاخره گل تساوی بازی را بزند. جهانبخش در عملکردهای دفاعی هم متعهد بود و بیشترین قطع پاس و دفع توپ را بین بازیکنان پیکان داشت.

ریکاردو آلوز/ هافبک/ تراکتور/ نمره 8.00

بهترین گلساز لیگ، در این هفته هم گل ساخت. ریکاردو آلوز پاسِ اولین گل محمد عباس‌زاده را در بازی با نفت مسجدسلیمان داد. آلوز این هفته هم 4 پاس‌کلیدی داد تا با 5 پاس‌گل، 24 پاس‌کلیدی و نمره متریکا 7.32 در این سه فاکتور فنی بهترین بازیکن فصل شود.

مهدی مهدی‌پور/ هافبک/ استقلال/ نمره 7.49

در روزی که استقلال در خلق موقعیت روی دروازه ذوب‌آهن خیلی موفق نبود، در نهایت پاس مهدی مهدی‌پور گره کار را برای این تیم باز کرد. مهدی‌پور با ارسال 3 پاس‌کلیدی، جزو خلاق‌ترین بازیکنان هفته بود و گل به خودی استقلال هم روی سانتر او به ثمر رسید.

محمود قائدرحمتی/ هافبک/ آلومینیوم/ نمره 8.19

شاگرد اول مهدی رحمتی در این هفته، هافبک خلاق تیمش بود. بازیکنی که هم گل زد و هم پاس‌گل داد. قائدرحمتی یک پاس‌کلیدی دیگر هم داد که هدر رفت و یک شوت دیگر هم زد که آن هم گل نشد. 

مسعود ریگی/ هافبک/ سپاهان/ نمره 7.93

مسعود ریگی که این فصل بهترین بازیکن سپاهان در توپ‌گیری از حریفان است، این هفته حضوری موثر در نیمه زمین حریف داشت و اولین گل سپاهان را زد. ریگی در طول مسابقه یک مرتبه هم با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت و در اکثر نبردهای یک مقابل یک هم پیروز شد.

علیرضا نقی‌زاده/ هافبک/ آلومینیوم/ نمره 7.85

اولین شوت در چارچوب نقی‌زاده در این فصل، تبدیل به گل شد. نقی‌زاده تیر خلاص را در این هفته به مس کرمان زد و اختلاف بازی را به 2 گل رساند تا بالاخره تیمش در این فصل در رتبه‌ای تک رقمی قرار بگیرد.

مجید علیاری/ مهاجم/ فولاد/ نمره 7.65

علیاری برای دومین هفته متوالی گل زد. او پس از گلزنی هفته قبل مقابل استقلال، این هفته هم دروازه پیکان را باز کرد. علیاری این هفته 4 شوت زد که 3 شوت او در چارچوب بود. او یک مرتبه هم با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت. 

محمد عباس‌زاده/ مهاجم/ تراکتور/ نمره 10.00

بهترین عملکرد بازیکنی در یک بازی از این فصل را محمد عباس‌زاده ثبت کرد. بازیکنی که 8 مرتبه با شوت دروازه نفت مسجدسلیمان را تهدید کرد که 6 شوت او در چارچوب بود؛ یعنی بجز گل‌گهر و هوادار از همه تیم‌های لیگ در این هفته شوت در چارچوب بیشتری زد. حاصل این تلاش عباس‌زاده، ثبت هت‌تریک بود.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری