football360 logo

چراغ سبز «کاوه» به «کی‌روش»؛ می‌خواهم در جام جهانی باشم!

30 مهر 1401 ساعت 10:3816 نظر
با وجود شکست تراکتور برابر سپاهان، «کاوه رضایی» به عنوان یار جانشین در ترکیب سرخ‌پوشان تبریزی عملکردی موفق داشت و توانست اولین گل خود در لیگ بیست‌ودوم را هم به‌ثمر برساند.

به گزارش فوتبال 360، تراکتور تبریز برای تقویت خط حمله‌اش در لیگ بیست‌ودوم به سراغ جذب یک گزینه پرسروصدا رفت و مدیران باشگاه تراکتور موفق شدند بعد از ناکامی کاوه رضایی در پیوستن به استقلال، با این مهاجم باتجربه به توافق نهایی دست پیدا کنند تا در کنار محمد عباس‌‎زاده، یک مهاجم باتجربه دیگر هم در اختیار قربان بردیف باشد. رضایی که هفته‌های ابتدایی فصل جدید لیگ برتر را از دست داده بود، با انگیزه درخشش در تراکتور وارد ترکیب سرخ‌پوشان تبریزی شد.

مصدومیت بدموقع مانع اوج‌گیری «کاوه»

کاوه رضایی با تصمیم قربان بردیف از هفته پنجم به ترکیب تراکتور اضافه شد و تاثیرگذاری خوبی هم در ترکیب سرخ‌پوشان تبریزی داشت. با اضافه شدن رضایی، بردیف تصمیم گرفت تا از او در کنار محمد عباس‌زاده در خط حمله تیمش استفاده کند و حضور همزمان این 2 مهاجم باتجربه باعث شد تا تراکتور در فاز تهاجمی عملکرد قابل‌قبولی از خود به جای بگذارد و بردهای سریالی سرخ‌پوشان تبریزی از مصاف با آلومینیوم آغاز شد.

رضایی با وجود خلق موقعیت‌های گلزنی در مصاف با آلومینیوم اراک و سپس صنعت‌نفت آبادان ناکام در گلزنی بود و مصدومیت پیش‌آمده برای او، مانع اوج‌گیری ستاره باتجربه خط حمله تراکتور شد و کاوه رضایی 3 هفته به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نبود و دیدار حساس مقابل پرسپولیس را هم از دست داد اما از در دیدار حساس برابر سپاهان مجدداً به ترکیب تراکتور بازگشت که بازگشتی باشکوه داشت.

اولین گل مشابه آخرین گل در استقلال!

کاوه رضایی روزهای خوبی را در استقلال تجربه کرد و مهم‌ترین گل او که در واقع آخرین گلش در لباس استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران بود، در دربی پایتخت بود که توانست با ضربه‌ای تماشایی دروازه پرسپولیس را باز کند و گلی به یادماندنی را از خود به جای بگذارد. بعد از 5 سال دوری از فوتبال ایران و بازگشت دوباره، رضایی ناکام در اضافه شدن به فهرست استقلال بود و در نهایت تصمیم گرفت تا برای تراکتور به میدان برود.

مهاجم سرخ‌پوشان تبریزی بعد از بازگشت از مصدومیت، در مصاف هفته دهم و در شرایطی که تراکتور با 3 گل از سپاهان عقب بود، در نیمه دوم به خط حمله تیمش اضافه شد و موفق شد مشابه گلی که به پرسپولیس زده بود را این‌بار در لباس تراکتور به سپاهان بزند تا بعد از 2077 روز بار دیگر در لیگ برتر فوتبال ایران گلزنی کند. نکته جالب‌توجه شباهت ویژه گل‌های کاوه رضایی بود، به طوری‌که آخرین گل او در استقلال که در مقابل پرسپولیس به‌ثمر رسید و اولین گلش در تراکتور که وارد دروازه سپاهان شد، به شکلی مشابه به‌ثبت رسید.

موتور «کاوه» به سوی جام جهانی روشن شد؟

کاوه رضایی یکی از مهاجم مورد علاقه کارلوس کی‌روش است. مهاجمی که بارها از سوی سرمربی پرتغالی به اردوی تیم ملی دعوت شده اما ناآمادگی‌اش در هفته‌های اخیر باعث شد تا کی‌روش در بازگشت دوباره‌اش به نیمکت تیم ملی، از مهاجم باتجربه تراکتور دعوت به عمل نیاورد اما گلزنی رضایی در مصاف با سپاهان شاید دوباره نگاه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را به سوی مهاجم تراکتوری‌ها جلب کند.

تیم ملی فوتبال ایران در حالی باید در جام جهانی قرار گیرد که اللهیار صیادمنش و سردار آزمون در شرایطی مبهم قرار دارند و به دلیل مصدومیت وضعیت آن‌ها برای همراهی تیم ملی مشخص نیست و شاید به همین علت، حضور مهاجم فرصت‌طلبی مثل کاوه رضایی بتواند به کمک شاگردان کی‌روش در جام جهانی 2022 قطر بیاید و بعید نیست در صورت تداوم عملکرد موفق رضایی در ترکیب تراکتور، سرمربی تیم ملی بار دیگر مهاجم مورد علاقه‌اش را به اردو فرا بخواند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری